doofiat написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!!
Collapse
X
-
Nino написа:doofiat написа:Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
Коментар
-
doofiat написа:Vladim каза, че колкото по-студено става толкова по-лесно пали.Аз казах, че колкото по-ниска е температурата, толкова по-гъсто е маслото.Не говоря за топъл двигател, а за първоначално палене сутрин.Съгласен съм за помпата.Скрий едни 100-130лв от онова хубавото на снимката, дето е облечено в бяло....ама внимавай да не те хване, че ще имаш ядове, а иможе котката да ти се кара....
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=225сложи един MOBIL 1 - 5W-40(50) или WR DIESEL SELENIA и ела разправяй на батко си как се пали с гъсти и тънки масла от -10C надолу!!
Правя off, ама те знам, че си любител на 20W-50!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:doofiat написа:Vladim каза, че колкото по-студено става толкова по-лесно пали.Аз казах, че колкото по-ниска е температурата, толкова по-гъсто е маслото.Не говоря за топъл двигател, а за първоначално палене сутрин.Съгласен съм за помпата.Скрий едни 100-130лв от онова хубавото на снимката, дето е облечено в бяло....ама внимавай да не те хване, че ще имаш ядове, а иможе котката да ти се кара....
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=225сложи един MOBIL 1 - 5W-40(50) или WR DIESEL SELENIA и ела разправяй на батко си как се пали с гъсти и тънки масла от -10C надолу!!
Правя off, ама те знам, че си любител на 20W-50!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар