Здравейте,ако някой е монтирал водород на jtd 105 нека да сподели опит и впечатления.Интересно ми е какъв ще е ефекта върху разхода на гориво и динамиката на автомобила.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се слага водородна клетка на дизел?
Collapse
X
-
Re: Как се слага водородна клетка на дизел?
sherybedrock написа:Здравейте,ако някой е монтирал водород на jtd 105 нека да сподели опит и впечатления.Интересно ми е какъв ще е ефекта върху разхода на гориво и динамиката на автомобила.ПоздравиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Е, той пита дали някой е слагал.. и кво се е случило после Ако ННО газът играе ролята на някакъв вид катализатор на процеса би имало някакаъв ефект .. но добитито количество газ от такава клетка е пренебрежимо малко - за работен обем от 1500 см3 за 1 минута при обороти да кажем 2000 в минута сметни колко гор.въздушна смес се прехвърля... Колко произвежда горивната клетка за минута? Дали изобщо мотоа ще разбере дали е замирисало на ННО или не!? Ако за 1 оборот 2 цилиндъра "пълнят" то 1500/2 = 750 см3 за 1 оборот .. ако оборотите са ти 2000 в минута 2000*750 ....1 500 000 см3 .. или 1500 литра ...бре наистина ли е толкова!?!?Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Икономията при водородната клетка идва не от газа който ще изгори двг(той наистина е малко) ,а от по-доброто хомогенизиране на сместа и от там по-пълното изгаряне.Според теорията горивото(бензин дизел без газ) при хомогенизирането всъщност представлява миниатюрни капчици които поради високата скорост на горене не изгарят напълно.Идеята да се вкарва HHO газ е да разбие горивото на по-малки капчици които да изгорят пълно.И сега интересното е след разговор с човек доста вещ в тази област който е разработил бг електроника за управление на тази клетка от известна фирма за автомобилна електроника и след монтирани такива клетки,ми сподели че на една и съща марка,едно също двг,на единия автомобил има ефект,на другия не. Така че преценявай.На колежка мъжа и монтира на ситроен ксантия1,9 и е доволен ,казва че му е паднал разхода.
Коментар
-
комън-рейл точно за това е измислен - за да впръска горивото на възможно по-малки капчици (впръскано на 1000 атмосфери смятай колко малки са капчиците) и още впръсква няколко пъти. Сега за по-доброто смесване и съответно по-добро и пълноценно изгаряне, както и най-важното за уникалния за дизела висок въртящ момент се впръсква няколко пъти. (сместа гори "още" много по-дълго време)И сега посоляваме с един нанограм ННО (една милионна май), щото толкова е успял да засмуче двг през оная малката шлаУФка за 2 леуа - изгарянето става УНИКАЛНО! Икономия лудница 30 % ...(смях в залата)Всичко е лов на баламурници, които наливат една шапка с пари и после като няма никва разлика в разхода (реално ще се покачи) казват: А-а-а,мноо съм доволен... но не карат на климатик ....Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Не съм привърженик на водородните клетки нито имам такава ,просто съм чел от любопитство. Има доста информация в нета от потребители и от там съдя че все пак има ефект. Комон райла работи от 400 до 1400 бара и е с около 5 впръсквания но има една малка подробност бензина и навтата горят с експлозия а оксиводорода с имплозия.Иначе за реално доказана икономия ,ако въртиш километри прочети малко за газ-дизел.Това съм го виждал реално на 3,5 литров двг с разход 16 на100градско (София) след монтиране на метанов инж.даваше 4 на 100 нафта а другото метан и на пари идва добре , но си е голямо приключение и мисля че има смисъл само ако въртиш поне 30000км.
Коментар
-
Слагането на водородна клетка и приемането, че има полза е все едно да вярваш в перпету-мобиле. Изразходваш енегрия, за да получиш елементи, за които последващо използване / изгаряне/ води до получаване на повече енергия от изразходваната.....Чудно, защо ли тецовете не го правят???!Единствената полза от водородна клетка е използването на ИЗЛИШНАТА кинетична енергия на автомобила. Това е свързано със стил на шьофиране в градски условия и добро познаване на пътя за извънградско..... да знаеш кога има големи наклони и предвидливо да използваш инерцията за трансформирането й в потенциална / водород/. Математически като направиш сметката : цена на клетка към време за избиването й по нанадолнища....май клони към безкрайноста...особенно ако вземеш и предвид факта, че тя работи постоянно и товари двигателя във всички режими и ситуации.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар