OptimusMaximus написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се слага водородна клетка на дизел?
Collapse
X
-
-
Слагането на водородна клетка има ефект, но той е най-голям при старите дизели, защото може да реализира икономия до 30-40%, при ЖТД е абсурд да усетиш нещо.Мога да ти дам идея с монтирането на газова уредба на дизела като смесите са 60% нафта 40% газ. Тук отново на големия разход ще имаш повече икономия, но поне имаш едни сигурни 25-30% смъкване на разхода. С две думи газ-дизел е подходящ за коли с разход от 8л. / 100км и нагоре, за под 8/100 пак става, но самата икономия и избиването на парите ще трае много по-дълго време. Моя съвет е да си направиш ремап, да ти препрограмират педала ако ти е електрически и динамиката на колата да ти идва при максимално натиснат педал само.Но ако се колебаеш избирай между ремап и газ-дизел. За газ-дизел системата ако решиш мога да ти набавя комплект от Америка, който гарантирано няма да ти направи никакви проблеми и хем ще имаш повече мощност хем ще си пестиш, но това пак зависи от това в какво положение ще държиш педала на газтаFiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Antonio_Pr написа:Слагането на водородна клетка има ефект, но той е най-голям при старите дизели, защото може да реализира икономия до 30-40%, при ЖТД е абсурд да усетиш нещо.Мога да ти дам идея с монтирането на газова уредба на дизела като смесите са 60% нафта 40% газ. Тук отново на големия разход ще имаш повече икономия, но поне имаш едни сигурни 25-30% смъкване на разхода. С две думи газ-дизел е подходящ за коли с разход от 8л. / 100км и нагоре, за под 8/100 пак става, но самата икономия и избиването на парите ще трае много по-дълго време. Моя съвет е да си направиш ремап, да ти препрограмират педала ако ти е електрически и динамиката на колата да ти идва при максимално натиснат педал само.Но ако се колебаеш избирай между ремап и газ-дизел. За газ-дизел системата ако решиш мога да ти набавя комплект от Америка, който гарантирано няма да ти направи никакви проблеми и хем ще имаш повече мощност хем ще си пестиш, но това пак зависи от това в какво положение ще държиш педала на газта
Коментар
-
kiriluz1 написа:Antonio_Pr написа:Слагането на водородна клетка има ефект, но той е най-голям при старите дизели, защото може да реализира икономия до 30-40%, при ЖТД е абсурд да усетиш нещо.Мога да ти дам идея с монтирането на газова уредба на дизела като смесите са 60% нафта 40% газ. Тук отново на големия разход ще имаш повече икономия, но поне имаш едни сигурни 25-30% смъкване на разхода. С две думи газ-дизел е подходящ за коли с разход от 8л. / 100км и нагоре, за под 8/100 пак става, но самата икономия и избиването на парите ще трае много по-дълго време. Моя съвет е да си направиш ремап, да ти препрограмират педала ако ти е електрически и динамиката на колата да ти идва при максимално натиснат педал само.Но ако се колебаеш избирай между ремап и газ-дизел. За газ-дизел системата ако решиш мога да ти набавя комплект от Америка, който гарантирано няма да ти направи никакви проблеми и хем ще имаш повече мощност хем ще си пестиш, но това пак зависи от това в какво положение ще държиш педала на газтаFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
kiriluz1 написа:Да бе то и Земята е била плоска и не се е въртяла ,а тези които са твърдяли че не е така са ги мислели за луди или тъпи.Хубаво е да се отрича или не нещо след като си го пробвал ,иначе другото е - аз не съм чел тази книга ама да се изкажаFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:kiriluz1 написа:Да бе то и Земята е била плоска и не се е въртяла ,а тези които са твърдяли че не е така са ги мислели за луди или тъпи.Хубаво е да се отрича или не нещо след като си го пробвал ,иначе другото е - аз не съм чел тази книга ама да се изкажа
Коментар
-
Ок. Давай си парите - твои са си. Както се изрази колега по-назад - икономия едва ли ще имаш а със сигурност ще ти се вдигне разхода, защото изразходваш енергия от ДВГ да ти върти генератора .... но след като налееш една шапка пари ти ще твърдиш че има разлика ... за да не изглеждаш тъпо. Ай да оставим БДЖ - просто се замисли ако имаше ефект дали нямаше да се ползва от цял свят? Дали нямаше да ги произведжат заводско? ... Огромните кораби на по 4-5 етажа също са на дизел и там няма ННО .. най-малкото китайците отдавна щяха да го приложет това...А за метана - въвежда се в градски условия защото при изгарянето си почти не отделя вредни газове ... а и е евтин.. ко да ти говоря..абе отказвам се. +++++++++++++++++++"Никога не води спор с по-глупав от тебе човек. За да може да победиш в спора първо трябва да слезеш на нивото му за да може да те разбира, а после той ще те победи в непознатата за теб територия"МАРК ТВЕНFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:А за метана - въвежда се в градски условия защото при изгарянето си почти не отделя вредни газове ..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:stooes написа:А за метана - въвежда се в градски условия защото при изгарянето си почти не отделя вредни газове ...
Коментар
-
pplk написа:Мисля, че закона за запазване на енергията обяснява несъстоятелността на тия водородни клетки. Както и да го сучеш, няма как да се получи. Интересно ми е, какво е ННО и по-специално атомния му строеж, макар че подобно вещество не съществува :D
Коментар
-
Неслучайно те попитах какво е ННО, а ти не ми отговори. Защо ли? Най-енергоемкия начин да разцепиш водата е електролизата. Същия ефект се получава, когато водни пари имат контакт с пламък с висока температура, т.е. ако вкараш водни пари в горивната камера заедно с горивото, то тогава ще имаш/нямаш/ абсолютно същия ефект, без да се налага да ползваш водородни клетки. Влияние при този процес играят толкова много неща, че на практика е безсмислен. Като доказателство, ако си забелязал, понякога в мъгла двигателя работи по-равномерно и атомобила има повече мощност. Това е причината!207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:Неслучайно те попитах какво е ННО, а ти не ми отговори. Защо ли? Най-енергоемкия начин да разцепиш водата е електролизата. Същия ефект се получава, когато водни пари имат контакт с пламък с висока температура, т.е. ако вкараш водни пари в горивната камера заедно с горивото, то тогава ще имаш/нямаш/ абсолютно същия ефект, без да се налага да ползваш водородни клетки. Влияние при този процес играят толкова много неща, че на практика е безсмислен. Като доказателство, ако си забелязал, понякога в мъгла двигателя работи по-равномерно и атомобила има повече мощност. Това е причината!Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар