Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се слага водородна клетка на дизел?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    OptimusMaximus написа:
    Слагането на водородна клетка и приемането, че има полза е все едно да вярваш в перпету-мобиле. Изразходваш енегрия, за да получиш елементи, за които последващо използване / изгаряне/ води до получаване на повече енергия от изразходваната.....Чудно, защо ли тецовете не го правят???!Единствената полза от водородна клетка е използването на ИЗЛИШНАТА кинетична енергия на автомобила. Това е свързано със стил на шьофиране в градски условия и добро познаване на пътя за извънградско..... да знаеш кога има големи наклони и предвидливо да използваш инерцията за трансформирането й в потенциална / водород/. Математически като направиш сметката : цена на клетка към време за избиването й по нанадолнища....май клони към безкрайноста...особенно ако вземеш и предвид факта, че тя работи постоянно и товари двигателя във всички режими и ситуации.
    Тук си в грешка изобщо не става дума за вкараната енергия и при изгарянето и да си на далавера като използваш оксиводорода за основно гориво,също така не става дума за водород ,а за оксиводород при който не са съвсем разделени и съответно е с по-малко вложена енергия ,отколкото ако е отделен водорода . Става дума за допринасяне за по-пълно изгаряне на основното гориво (дизел, бензин)и от там по високо кпд.Иначе аз имах една Шкода която преди да я спра изгори 20л.вода за 25 км в София но за съжаление гореше и доста бензин,ако беше само на вода щях да си я карам още Като пак казвам не съм привърженик на водородните клетки но разни фирми навън които едва ли са със съмнително реноме ги произвеждат и предлагат пък и най-добре е опита на някой който е монтирал такава.Някъде из нета в някакъв форум наш четох за разни ентусиасти дето са си сложили и са си ги правили сами и там имаше доста положителни отзиви.Следя темата от любопитство а не заради спор.

    Коментар


      #17
      Слагането на водородна клетка има ефект, но той е най-голям при старите дизели, защото може да реализира икономия до 30-40%, при ЖТД е абсурд да усетиш нещо.Мога да ти дам идея с монтирането на газова уредба на дизела като смесите са 60% нафта 40% газ. Тук отново на големия разход ще имаш повече икономия, но поне имаш едни сигурни 25-30% смъкване на разхода. С две думи газ-дизел е подходящ за коли с разход от 8л. / 100км и нагоре, за под 8/100 пак става, но самата икономия и избиването на парите ще трае много по-дълго време. Моя съвет е да си направиш ремап, да ти препрограмират педала ако ти е електрически и динамиката на колата да ти идва при максимално натиснат педал само.Но ако се колебаеш избирай между ремап и газ-дизел. За газ-дизел системата ако решиш мога да ти набавя комплект от Америка, който гарантирано няма да ти направи никакви проблеми и хем ще имаш повече мощност хем ще си пестиш, но това пак зависи от това в какво положение ще държиш педала на газта
      Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

      Коментар


        #18
        Antonio_Pr написа:
        Слагането на водородна клетка има ефект, но той е най-голям при старите дизели, защото може да реализира икономия до 30-40%, при ЖТД е абсурд да усетиш нещо.Мога да ти дам идея с монтирането на газова уредба на дизела като смесите са 60% нафта 40% газ. Тук отново на големия разход ще имаш повече икономия, но поне имаш едни сигурни 25-30% смъкване на разхода. С две думи газ-дизел е подходящ за коли с разход от 8л. / 100км и нагоре, за под 8/100 пак става, но самата икономия и избиването на парите ще трае много по-дълго време. Моя съвет е да си направиш ремап, да ти препрограмират педала ако ти е електрически и динамиката на колата да ти идва при максимално натиснат педал само.Но ако се колебаеш избирай между ремап и газ-дизел. За газ-дизел системата ако решиш мога да ти набавя комплект от Америка, който гарантирано няма да ти направи никакви проблеми и хем ще имаш повече мощност хем ще си пестиш, но това пак зависи от това в какво положение ще държиш педала на газта

        Коментар


          #19
          kiriluz1 написа:
          Antonio_Pr написа:
          Слагането на водородна клетка има ефект, но той е най-голям при старите дизели, защото може да реализира икономия до 30-40%, при ЖТД е абсурд да усетиш нещо.Мога да ти дам идея с монтирането на газова уредба на дизела като смесите са 60% нафта 40% газ. Тук отново на големия разход ще имаш повече икономия, но поне имаш едни сигурни 25-30% смъкване на разхода. С две думи газ-дизел е подходящ за коли с разход от 8л. / 100км и нагоре, за под 8/100 пак става, но самата икономия и избиването на парите ще трае много по-дълго време. Моя съвет е да си направиш ремап, да ти препрограмират педала ако ти е електрически и динамиката на колата да ти идва при максимално натиснат педал само.Но ако се колебаеш избирай между ремап и газ-дизел. За газ-дизел системата ако решиш мога да ти набавя комплект от Америка, който гарантирано няма да ти направи никакви проблеми и хем ще имаш повече мощност хем ще си пестиш, но това пак зависи от това в какво положение ще държиш педала на газта
          ха-ха-ха. най-голям ефект при старите дизели!!!Ами по тая логика, всичко що е дизелови локомотиви и дизелови кораби, танкери и прочие щяха да са на тънката шлауФка бе .. хахах представи си локомотив от румънските ония сините дето е 5500 конски сили колко нафта яде? и му слагаш една водородна клетка и 40% икономия ми то почти половината бре?! хах.. ми предложи на БДЖ УНИКАЛНАТА си идея и извади БДЖ от кризата в която са ... малииииии немам думи. някой хора не искат да мислят. и май си губя времето докато пиша по тази тема.. както е казал някой си .. "Когато си умрял не усещаш и не чувстваш нищо - болката и тъгата са за тези които са живи ... същото е и когато си тъп"
          Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

          Коментар


            #20
            Да бе то и Земята е била плоска и не се е въртяла ,а тези които са твърдяли че не е така са ги мислели за луди или тъпи.Хубаво е да се отрича или не нещо след като си го пробвал ,иначе другото е - аз не съм чел тази книга ама да се изкажа

            Коментар


              #21
              kiriluz1 написа:
              Да бе то и Земята е била плоска и не се е въртяла ,а тези които са твърдяли че не е така са ги мислели за луди или тъпи.Хубаво е да се отрича или не нещо след като си го пробвал ,иначе другото е - аз не съм чел тази книга ама да се изкажа
              звинявай ти изглежда не си прочел нищо от поста ми - само си цапаш тука ...явно си от тия накрая на поста ми.. па за кво да ти се извинявам !?
              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

              Коментар


                #22
                stooes написа:
                kiriluz1 написа:
                Да бе то и Земята е била плоска и не се е въртяла ,а тези които са твърдяли че не е така са ги мислели за луди или тъпи.Хубаво е да се отрича или не нещо след като си го пробвал ,иначе другото е - аз не съм чел тази книга ама да се изкажа
                звинявай ти изглежда не си прочел нищо от поста ми - само си цапаш тука ...явно си от тия накрая на поста ми.. па за кво да ти се извинявам !?
                По-назад съм писал че не съм тук за да споря а от любопитство, също така имам двама познати с такава клетка които твърдят че има ефект , а в БДЖ нямам познат Но и за там имам обяснение просто БДЖ е държавно ,ръководено от каменни глави и единствените инвестиции са в релсов път по който си се движат влакове от 50те години и си дералират на воля,също така ако си малко запознат с локомотивите ,то ще знаеш че всички са електрически,просто при едните има двг който върти генератор. Нещата иначе са много прости водородната клетка произвежда ДОБАВКА за гориво а не гориво(ти на твоята печка си купуваш и слагаш) и от там идва икономията ровни в гугъл и чети. .Мога да ти разказвам доста как се отрича нещо ново и недостатъчно познато и как е пълно с хора дето пишат и изказват разни сентенции и умни мисли ,но ако си чел внимателно предишния ми пост съм изразил мнение че е хубаво да се изказва човек след като поне малко се е запознал, което ме навежда на мисълта че явно в края на твоя пост си се самоопределил. Ако има нещо извинявай !Не го приемай прекалено лично моля!П.п Пък тука в София(не знам от къде си и дали знаеш) едни глупаци са направили всички рейсове от градския транспорт на метан.

                Коментар


                  #23
                  Ок. Давай си парите - твои са си. Както се изрази колега по-назад - икономия едва ли ще имаш а със сигурност ще ти се вдигне разхода, защото изразходваш енергия от ДВГ да ти върти генератора .... но след като налееш една шапка пари ти ще твърдиш че има разлика ... за да не изглеждаш тъпо. Ай да оставим БДЖ - просто се замисли ако имаше ефект дали нямаше да се ползва от цял свят? Дали нямаше да ги произведжат заводско? ... Огромните кораби на по 4-5 етажа също са на дизел и там няма ННО .. най-малкото китайците отдавна щяха да го приложет това...А за метана - въвежда се в градски условия защото при изгарянето си почти не отделя вредни газове ... а и е евтин.. ко да ти говоря..абе отказвам се. +++++++++++++++++++"Никога не води спор с по-глупав от тебе човек. За да може да победиш в спора първо трябва да слезеш на нивото му за да може да те разбира, а после той ще те победи в непознатата за теб територия"МАРК ТВЕН
                  Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                  Коментар


                    #24
                    stooes написа:
                    А за метана - въвежда се в градски условия защото при изгарянето си почти не отделя вредни газове ...
                    В неделя какво клекнах да заничам моята и чак след 3-4 секунди осъзнах, че ауспуха ми кади в устата Голям кеф е да няма никакъв мирис пушилката kiriluz1, не се занимавай с тая глупост
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #25
                      M5kov написа:
                      stooes написа:
                      А за метана - въвежда се в градски условия защото при изгарянето си почти не отделя вредни газове ...
                      В неделя какво клекнах да заничам моята и чак след 3-4 секунди осъзнах, че ауспуха ми кади в устата Голям кеф е да няма никакъв мирис пушилката kiriluz1, не се занимавай с тая глупост
                      Не се занимавам Между другото,като стана дума за пушека ,когато е метан дизел мирише много странноА иначе не знам как да обясниш на някой че колата не се кара на водород,защото от тук до морето клетката произвежда най-много 5-6литра газ ,за производството на който има вкарано по-малко енергия от колкото ефекта постигнат от по-доброто изгаряне на нафтата. То по логиката на колегата отгоре излиза че и от турбото няма смисъл,нали и то гълта енергия,пък да не говориме за кулера дето я хвърля в пространството наоколо,охлаждайки горивото.

                      Коментар


                        #26
                        Мисля, че закона за запазване на енергията обяснява несъстоятелността на тия водородни клетки. Както и да го сучеш, няма как да се получи. Интересно ми е, какво е ННО и по-специално атомния му строеж, макар че подобно вещество не съществува :D
                        207 тиква автомат
                        новокромаджия 2.4 печка

                        Коментар


                          #27
                          pplk написа:
                          Мисля, че закона за запазване на енергията обяснява несъстоятелността на тия водородни клетки. Както и да го сучеш, няма как да се получи. Интересно ми е, какво е ННО и по-специално атомния му строеж, макар че подобно вещество не съществува :D
                          Това е така ако очакваш колата да се движи с произведеното от генератора,но не съвсем ако това се използва за по-добр изгарянв на нафтата(всички знаем че дизела работи с бедни смеси)т.е. това се явява катализатор който повишава малко кпд то.Елементарно е ако го разбере човек.Същото е и комън райла ,многократното впръскване иска вкарване на енергия за повече впръсквания ,но води до по-добро смесообразуване ,по-добро изгаряне и икономияКато пак казвам нямам такава клетка и нямам намерение да слагам,не продавам такива и не се занимавам пряко,в работата имаме такъв генератор но той се използва за друго(развива доста висока температура за изгаряне на разни работи) просто ми е любопитно и доста съм чел.Смятам че грешката е че хората го приемат за алтернативно гориво, а то не е така.

                          Коментар


                            #28
                            В нивата на невежеството избуява буренът на суеверието...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #29
                              Неслучайно те попитах какво е ННО, а ти не ми отговори. Защо ли? Най-енергоемкия начин да разцепиш водата е електролизата. Същия ефект се получава, когато водни пари имат контакт с пламък с висока температура, т.е. ако вкараш водни пари в горивната камера заедно с горивото, то тогава ще имаш/нямаш/ абсолютно същия ефект, без да се налага да ползваш водородни клетки. Влияние при този процес играят толкова много неща, че на практика е безсмислен. Като доказателство, ако си забелязал, понякога в мъгла двигателя работи по-равномерно и атомобила има повече мощност. Това е причината!
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар


                                #30
                                pplk написа:
                                Неслучайно те попитах какво е ННО, а ти не ми отговори. Защо ли? Най-енергоемкия начин да разцепиш водата е електролизата. Същия ефект се получава, когато водни пари имат контакт с пламък с висока температура, т.е. ако вкараш водни пари в горивната камера заедно с горивото, то тогава ще имаш/нямаш/ абсолютно същия ефект, без да се налага да ползваш водородни клетки. Влияние при този процес играят толкова много неща, че на практика е безсмислен. Като доказателство, ако си забелязал, понякога в мъгла двигателя работи по-равномерно и атомобила има повече мощност. Това е причината!
                                +1само че принципа на генератора на ННО е май по-малко енергоемък - с някви специални токове високо честотни някви си - т.е. пак си е енероемък, но по-малко в сравнение с простия методатомния строеж мое да търсиш на химичен елемент, докато ННО е смес от 2 молекули Н (водород) и една О (кислород) затова търговските представители на газ-генератори са си го измислили това, за да се вижда ясно, че е различно, не е каквото всъщност си е ( ) фактически това е разложена вода на съставни части - Н2 и О ...а какво за мъглата? през останалото време ти работи неравномерно ли? ни моа са сагласъ (: единственото хрумване ми е свързано с температурата - стъдения въздх е по-малък като обем и мотора засмуква повече от колкото да кажем лятото на 40 градуса по пладне
                                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                                Коментар

                                Working...
                                X