Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с играещи обороти Fiat Croma 194 1.9mjet 16v 150

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами разкачи го и пробвай дали ще има промяна.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Отивам да пробвам. Благодаря за бързата реакция!

      Коментар


        #18
        Извадих буксата, направих едно кръгче на квартала - никаква разлика. Възмо ли е турбината да е издала багажа.

        Коментар


          #19
          не подценявайте наляганията в рейла.първо е хубаво да се направят логове на налягането-искано и действително,че да не се окаже скапан регулатор.иначе наистина много скапано измислено,като на повечето мерцедеси,но какво да се прави такова е сегашното автомобилостроене

          Коментар


            #20
            Ако мотора е Мжет особено 16 клапанов,почистете ЕГР-а и виж дали ще има разлика
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #21
              Колеги проблема с гасненето се оправи след ремонт на ECU във Вентура Гараж. Доколкото разбрах е имало някакви циганийки там с пускане на кабели и тн.Вече месец не е гаснала и за мен ремонта засега е успешен. Повече подробности може би може да каже колегата "Mury"

              Коментар


                #22
                Здравейте колеги имам проблем с моята Fiat Croma 1.9 MJET 2006г. След като я опслужих ми светна чека както се движех вкара ме в аварие режим и не иска да върви гаса я паля на ново чека си свети като мина 2хил.и500-тин оборота забива гаса я паля на ново и не трябва да ги минавам тези убороти иначе забива. Закарах я на диагностика показа проблем на клапана на помпата единсвено купих чисто нов никаква промяня (сама да кажа че преди да я опслужа колата си върнеше на пушка не ми е правила проблем) ако може за някой съвет БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

                Коментар


                  #23
                  ти си я закарал не на диагностика,а на четене на грешки.трябва да се гледат живи данни-искано и действително налягане в рейла в движение,искано и действително налягане на турбината.

                  Коментар


                    #24
                    Клапан на турбо + егр.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Добре момчета благодаря за съветите ще ходя да пробвам

                      Коментар

                      Working...
                      X