Ох..Поръчах турбо. Постепенно смених и всички филтри, за главата май ви казах, водната помпа също...Забелязах че колата гори масло, а и по ауспуха имаше пресни капчици.Ще сменя и турбината и ще видим дали ще има подобрение."Купи си фият да те е яд" казвали хората, но излязох упорит :D няма да се дам!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вероятно заминаващо си турбо Fiat Palio
Collapse
X
-
Колега, ако има масло в изпускателната система, залагам на турбина, само от нея може да се губи яко масло.Но преди това провери да не се е запушил гумения мъркуч , който излиза от турбината и свързан карцера.Р.С забравих да спомена, ако действително нямаш проблем с главата, имам предвид да е спукана, или проблем с гарнитура, то със сигурност проблема е с турбината, ако бута масло, и от аспуха пръска масло. :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
jenti написа:Аз пък знам друга приказка - "Кола и жена са на късмет!!". Моята за 50 000км съм сменил 2 маркуча на ГНП-то и един регулатор на налягането. Дано с жената си имал повече късмет
Коментар
-
Привет на всички, след консултация а TEC DOC ето автомобилите ползващи същия турбокомпресор FIAT FIORINO Box (146 Uno) 65 1.7 TD 01.97 - 05.01 46 63 169 BoxFIAT FIORINO Pick up (146) 1.7 TD 01.97 - 05.01 46 63 1698 PickupFIAT PUNTO (176) 1.7 TD 01.94 - 09.99 51 69 1698 HatchbackFIAT PUNTO (176) 1.7 TD 01.94 - 09.99 52 71 1698 HatchbackFIAT PUNTO (176) 60 TD 1.7 09.96 - 09.99 46 63 1698 HatchbackFIAT PUNTO Van (176L) 1.7 TD 04.96 - 02.00 52 71 1698 BoxFIAT STRADA (178E) 1.7 TD 06.99 51 69 1698 PickupПрикачени файлове
Коментар
-
Потърсих в базата данни, и не открих Фиат Палио 1,7 дизел 70 коля двигател, но за сметка на това Палио weekend има със 70 коня турбо дизел, затова предположих че става въпрос за него. Произвеждани са между 1996 и 2001 и си е комби.Код на двигателя 176 А3.000Намерих турбото и в кои коли се използва, не искам да те подведа. Ако до тук си говорим за една и съща кола значи имаш няколко вариянта на производител ще приложа серийни номера и снимка на въпросната турбина вариант VAICO. Ако колата е същата, снимката оговаря, то значи можеш да я търсиш по моргите от посочените модели колиПрикачени файлове
Коментар
-
Съветвам те да не купуваш турбини на сляпо, трябва да се проверяват(поне визуално да не са силно омазнени и за луфтове на лагерите).Стара модификация е мотора (и колите съответно) - втора употреба читава турбина е голям късмет да уцелиш.Не знам дали тази кола на таблото няма манометър за надува...ако няма може да се провери като някой дава газ в колата, а друг е натиснал до леко примачкване на нагн. маркуч след турбуто.При работещо турбо се усеща надува, но това е съвсем ориентировъчна проверка, за точни стойности не може да се каже, а иначе нормално под товар трябва поне да надува 1 бар на около 3 хил оборота.Успех.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Колега, ако първото оргинално турбо което си е , може да се рециклира.значи , разглоби го, виж лопатките на топлата и на студената част ако не са опирали в тялото, и ако не са, значи има шанс да си направиш.Гледам че си от Габрово, при толкова предприятия които имат необходимите машини, все ще се намери някое ,да се навие да ти отремонтират.Разгледай този линк, мисля че не е толкоз сложно, само трябва да намериш необходимия човек с съответните умения и машина.[/img][/url]http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=53644.0Fiat palio 1.7td
Коментар
-
bat_van4o написа:Още съм в процес на търсене на турбо. Не мога и не мога да намеря...А колата татко си я кара и тя си пуши и гори масло и това е :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Сега ми звънна един пич, дето го бях помолил да провери точно колко коня е колата. Каза ми, че има турбина от фият пунто, обаче неможе да ми каже със сигурност колко е коня, защото е загубил големия талон..Каза ми, че колата е без интеркулер. И си спомнял, че по гражданска я водили 70 коня. Разбрахме се, ако не става да му го върна. И се чудя така на сляпо дали да го вземам ..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар