Здравейте колеги, скоро се сдобих с доста прилично фиятче на доста прилична цена, но разбрах и защо цената е била прилична. Става въпрос за FIAT PALIO 1.7 турбодизел 70 коня. Още в деня в който го купих забелязах, че има бял пушек при по високи обороти на студен двигател и ми се стори, че колата е без почти никаква мошност, но точно при купуването бързах и така.. Карах колата на майстор и той ми каза, че турбото е заминало, не подлежи на ремонт а ново такова струва 1000 лева. Да вярвам ли на този майстор и ако да, някой може ли да ми помогне с обяви за такива коли на части, защото по морги и в нета не намирам нищо. Благодаря предварително, надявам се времето прекарано в този форум бъде само с положителни емоции! Поздрави. Иван
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вероятно заминаващо си турбо Fiat Palio
Collapse
X
-
Не знам, ама има Punto 1.7 TD 70 коня и обяви за турбо за него съм виждал много. По справка от eper(Трябва да кажа, че справката може да не е точна за това си провери и ти!): За пунто: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3и за палио:http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3турбото е с еднакъв номер. Те би трябвало да стават. Варианта е намираш такава обява, сваляш твоето турбо и гледаш на място еднакви ли са.Оправящи се с eper-a по добре от мен може да кажат правилно ли е, че са с еднакви номера.И задължително отиди при друг майстор! Мога да ти пратя на лично инфо за двама майстори, които са ми препоръчвани от форума. Не съм ходил при тях, но са фиатаджии и ги хвалят.Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
hsf написа:Доколкото знам, белия пушек е от вода(антифриз), а турбото гори масло - т.е. трябва да е син, ако е от него."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
hsf написа:Страничен въпрос към разбирачите, ама белия пушек, какво общо има с турбото? Доколкото знам, белия пушек е от вода(антифриз), а турбото гори масло - т.е. трябва да е син, ако е от него.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Предполагам, че поредния "майстор" се е изказал, че турбото е проблема. Ами ако го смени и не се оправи, нали трябва да му удариш турбото в главата...Направи следния експеримент преди да смениш турбината.1. Извади маркуча, който влиза във всмукателните колектори.2. Сложи му един бял парцал.3. Запали колата и дръж парцала здраво и обтегнат около края на маркува.4. Някой да подаде газ на колата за няколко секунди.5. Гасиш.По цвета на парцала може да съдиш за състоянието на турбината.Ако има маслени капчици, значи изпуска масло.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Цялата турбина е в масло колеги, а имам заминала и водна помпа, не знам дали това има нещо общо с белия пушек. Мисля да не се наемам да разглабям каквото и да е било, за това ще разчитам изцяло на вас и майстора. От години ходя при него и му вярвам. Иначе благодаря, че така сърдечно всеки от вас се опитва да ми помогне. Като се прибера ще погледна талона и ще напиша точните киловати и година на производство на колата и някой от вас ако може да каже със сигурност дали турбините на пунто и палио са еднакви ще съм много благодарен.Поздрави.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар