От известно време ми прави впечатление, че ФИАТ заместват класическите 1.9 и 2.4 дизели с 1.6 и 2.0, които вероятно покриват същия диапазон на мощност, но въпросът е дали са оригинални фиатови мотори, или са някаква заемка от ПСГ. Понеже знам със сигурност, че при Скудо е така. Най-вече ме вълнуват тези вграждани при Делта ІІІ - 1.6 (115 к.с.) с код 955А4.000 и съответно 1.6 (120 к.с.) с код 198А2.000, както и 2.0 (163 к.с.) с код 844А2.000 и съответно 2.0 (165 к.с.) с код 198А5.000. За 1.9 туинтурбото знам, че е фиатски. За другите подозирам, че също са, но не съм запознат. Ако изхождам от кодовете, то би следвало да са, понеже 1.9-ката е с код 844А1.000. Повдигам темата с цел колегите които имат информация да я споделят, понеже тези двигатели ще ни касаят ако възнамеряваме да продължаваме да се возим на производни на ФИАТ автомобили. Поне за мен ще е важно от гледна точка на това като търся Делта ІІІ, да не се ограничавам само до 1.9, който явно е най-редкият дизел, макар и най-серт.Няма да е зле и ако някой има преки впечатления от тях като обслужване, разход и... всичко друго свързано с експлоатацията им.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новите дизели на ФИАТ - 1.6 и 2.0
Collapse
X
-
Боби , Мерси за мнението.И без това темата е доста отворена като насоченост да та си попитам и аз.Чудя се каква да е поредната талянска бангия в семейството и избора някак си клони към спортвагон 159 @ 2.4Или крома пак със същият мотор.Ама кромите май са само автоматици с този мотор, и и изобщо става сложна история да си купи човек семейна талянска кочина.Другият вариант е да закарам малкия син на абитуриентският с либрока.. ако оживее още 12 години. В двигателя, не се съмнявам, но купето
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар