Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с обороти на Фиат Пунто 1.9JTD 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    iakvvu написа:
    Точно до бензиновата помпа.
    да де, ама нали за JTD се говори тука, аз и бензинова помпа нямам, предполагам колегата и той няма

    Коментар


      #17
      chaveto написа:
      Не е от регулатора, този проблем го има при доста италинаки и досега поне аз не съм чел някъде да е разрешен. Аз смених всичко на моята и проблема си остана, по често се появяваше когато е затапен ЕГР-а.
      EGR-a е проверен, а пък катализатора е заменен с резонатор Най-често проблема се проявява Като си надуя бас касата .... От 2 дена касата съм я махнал и за сега не е гаснала ама оборотите от време на време си играят ... Като го закача на компютър и видя какво покаже диагностиката ще споделя
      Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

      Коментар


        #18
        За да не правя нова тема направо ще ви питам вас.Механизма за регулиране на седалката по височина ми е строшен. Ако някой продава седалка регулируема и е със тъмно синята тапицерия на точки взимам само шофьорската седалка. Ако някой продава седалки от Пунто 2 Спортинг Ще ги взема и двете, но шофьорската трябва да е регулируема. Другият въпрос е седалките на спортинга по-удобни ли са от нормалните седалки ?
        Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

        Коментар


          #19
          На спортинга и на HGT седалките са много удобни , при мен също отказа регулажа, но това стана след като претапицирах седалките, явно нещо в процеса на работа се е откачило/повредило, преди да си купиш нова седалка виж механизма как е , то и аз трябва да го видя, но незнам кога ще стане.
          punto HGT

          Коментар


            #20
            didich написа:
            На спортинга и на HGT седалките са много удобни , при мен също отказа регулажа, но това стана след като претапицирах седалките, явно нещо в процеса на работа се е откачило/повредило, преди да си купиш нова седалка виж механизма как е , то и аз трябва да го видя, но незнам кога ще стане.
            Колега, при мен проблема е друг .... Човека , от който купих колата беше 39-ти набор едър по-голям и тежък от мен :D Прави сметка щом аз съм 85кила. Та проблема е, че на дясната релса има счупен метален детайл който има общо с релсата .... седалка си върви екстра напред назад, само нагоре надолу ми я повдига на една страна, като по-ниската точка е от страната на скоростния лост
            Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

            Коментар


              #21
              Ако този счупен метален детайл го имаш наличен просто я свали и го завари, ще излезе доста по ефтино от седалка втора ръка.
              punto HGT

              Коментар


                #22
                didich написа:
                Ако този счупен метален детайл го имаш наличен просто я свали и го завари, ще излезе доста по ефтино от седалка втора ръка.
                Dneska q zavarih i vsichko e tok :DПисането на кирилица е задължително!Модераторски екип на fiat-bg.org
                Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                Коментар


                  #23
                  Така, след като му направиха диагностика изскочиха няколко кода за грешка:P0110010120D60100132020040400155500010100Пу снаха проверка на АБС-а, въздушната възглавница. АБС-а не реагира, а въздушната възглавница реагира, но с много ниско напрежениеЧетоха показания за температура на гориво, скорост на движение на колата, температура на маслото и т.н. обаче стойностите бяха нереални :В състояние на покой показваше скорост на движение 1788км/ч, температура на горивото в резервоара 543 градуса, температура на маслото около 200 градуса и още много други странни показания, които забравих. Възможно ли е всичко това да е от някакви дефекти в компютъра или трябва да си почистя контактите ?Търсих горе описаните кодове кой какво значи, но не попаднах на информация
                  Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                  Коментар


                    #24
                    Възможно ли е от тази бас каса, като я усилиш повече, да не може алтернатора да насмогне, да товари двигателя и така да ти падат оборотите?
                    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                    Коментар


                      #25
                      GaTio2 написа:
                      Възможно ли е от тази бас каса, като я усилиш повече, да не може алтернатора да насмогне, да товари двигателя и така да ти падат оборотите?
                      Няма как. Тя беше 800W макс. мощност. RMS-а беше 250W. Ама факт е, че откакто тая каса не е в колата колата не ми е гаснала и оборотите не падат по-ниско от 750 в много редки случаи! Не знам какво да мисля вече. Ще наблюдавам всякак една система всеки ден кое и по колко консумира и като стигна до някакъв извод и решение ще споделя отново
                      Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                      Коментар


                        #26
                        Antonio_Pr написа:
                        GaTio2 написа:
                        Възможно ли е от тази бас каса, като я усилиш повече, да не може алтернатора да насмогне, да товари двигателя и така да ти падат оборотите?
                        Няма как. Тя беше 800W макс. мощност. RMS-а беше 250W. Ама факт е, че откакто тая каса не е в колата колата не ми е гаснала и оборотите не падат по-ниско от 750 в много редки случаи! Не знам какво да мисля вече. Ще наблюдавам всякак една система всеки ден кое и по колко консумира и като стигна до някакъв извод и решение ще споделя отново
                        Абе, не е било от бас касата днеска пак почна да ми смъква обороти. Не знам дали ако ЕГР-а не е заминал нямам да прави така. Чисто информативно питам как се чисти ЕГР на пунто или той е капсулован и не подлежи на домашни интервенции?
                        Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                        Коментар


                          #27
                          Antonio_Pr написа:
                          Така, след като му направиха диагностика изскочиха няколко кода за грешка:P0110010120D60100132020040400155500010100Пу снаха проверка на АБС-а, въздушната възглавница. АБС-а не реагира, а въздушната възглавница реагира, но с много ниско напрежениеЧетоха показания за температура на гориво, скорост на движение на колата, температура на маслото и т.н. обаче стойностите бяха нереални :В състояние на покой показваше скорост на движение 1788км/ч, температура на горивото в резервоара 543 градуса, температура на маслото около 200 градуса и още много други странни показания, които забравих. Възможно ли е всичко това да е от някакви дефекти в компютъра или трябва да си почистя контактите ?Търсих горе описаните кодове кой какво значи, но не попаднах на информация
                          може компа ти е да е заминал с такива показания, не може 10 датчика наведнъж да се прецакат

                          Коментар


                            #28
                            iwo19 написа:
                            Antonio_Pr написа:
                            Така, след като му направиха диагностика изскочиха няколко кода за грешка:P0110010120D60100132020040400155500010100Пу снаха проверка на АБС-а, въздушната възглавница. АБС-а не реагира, а въздушната възглавница реагира, но с много ниско напрежениеЧетоха показания за температура на гориво, скорост на движение на колата, температура на маслото и т.н. обаче стойностите бяха нереални :В състояние на покой показваше скорост на движение 1788км/ч, температура на горивото в резервоара 543 градуса, температура на маслото около 200 градуса и още много други странни показания, които забравих. Възможно ли е всичко това да е от някакви дефекти в компютъра или трябва да си почистя контактите ?Търсих горе описаните кодове кой какво значи, но не попаднах на информация
                            може компа ти е да е заминал с такива показания, не може 10 датчика наведнъж да се прецакат
                            Знам ли вече и аз какво е. Отивам за смяна на амортисьори, купувам тези, които отговарят на ЖТД 80коня отивам да ги слагам те не отговарят. Връщам се и издирваха издирваха и накрая ми дадоха амортисьори за пунто ЖТД 100 коня (имало и такава модификация много рядка от 2001 ако не се лъжа) и те паснаха идеално.Има много мистерии около моето пунто и ще трябва една по една да разбирам с какво е свързана, но и аз се замислих дали компа не е развален, ама като изчистихме грешките и в рамките на 2-3 паления не ги записа отново.
                            Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                            Коментар


                              #29
                              В тоя ред на мисли би следвало да паснат и амортисьори от HGT , окачването, както и спортното такова за 1,9JTD и HGT ги водят еднакви.Другото интересно, тази модификация 1,9JTD 100к.с. излиза с предни спирачни дискове на 284мм, а интересно топ версията HGT е с такива на 257мм иди ги разбери, явно на дизеловото не му стига спирачното усилие, много нютони има под капака
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                didich написа:
                                В тоя ред на мисли би следвало да паснат и амортисьори от HGT , окачването, както и спортното такова за 1,9JTD и HGT ги водят еднакви.Другото интересно, тази модификация 1,9JTD 100к.с. излиза с предни спирачни дискове на 284мм, а интересно топ версията HGT е с такива на 257мм иди ги разбери, явно на дизеловото не му стига спирачното усилие, много нютони има под капака
                                Ми мойто го дават спирачната система да издържа до 2565км. Напълно възможно е да съм с 284мм дискове. Ще ги проверя и ще споделя, а като капнат първите пари от заплата ще почвам да отсвирвам всеки проблем едно по едно :D
                                Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                                Коментар

                                Working...
                                X