Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с обороти на Фиат Пунто 1.9JTD 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с обороти на Фиат Пунто 1.9JTD 2000г.

    Здравейте, нов съм във форума както съм и пресен собственик на Фиат(едва от 18.02.2014).Като цяло съм много доволен от колата, даже бих казал по-доволен отколкото от мерцедес, но да мина направо на проблема.От едно известно време като настъпя педала на газта повечко и вдигна към 3000-3500 оборота и като отпусна газта и тръгна по инерция колата почва да губи обороти(падат на към 800-750) и ако случайно тръгна да спирам понякога падат дори до под 500 оборота. Има два вариант да падне на 750 оборота и да изгасне или както преди малко описах да натисна спирачката да смъкне до 500 оборота и е на кантар, чуди се да изгасне ли или да си вдигне оборотите, като гасненето се е случвало около 5-6 пъти.Какъв може да е проблема. Акумулатора и стартера ги изключвам като опция щото дори не е логично да е от тях проблема... По-скоро съм се насочил към проблем с инжекторите, нафтовата помпа или пък "прекрасните" горива в нашата майка България. Като допълнение дебитомера ми е изключен. Включвал съм го и колата просто отказва да вдигне повече от 60км/ч. Има ли вариант за почистване или ремонт на дебитомера и ако да какъв е той ... вече е чистен със спрей за почистване на контакти, но уви единственото подобрение е, че до 2000 оборота на всяка предавка не набира и като стигне 2000 се изстрелва юнашки.Също забелязвам и разлика в ускорението ... В началото беше по-динамична отколкото сега. Маслото и филтрите са сменени преди 1000км
    Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

    #2
    Оборотите ти падат заради проблем със стъпковото моторче.

    Коментар


      #3
      Bane написа:
      Оборотите ти падат заради проблем със стъпковото моторче.
      Не баш Фиат Пунто 1.9JTD 2000г.Регулатора на налягането?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Ами там е проблема, че още не съм си разучил напълно колата и не мога да дам адекватно мнение.А за това стъпково моторче повече информация някой да знае ?
        Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

        Коментар


          #5
          Гледам си от София, имаш много опции за диагностика. Намери кой да ти я направи и закачете пустото Пунто. Да погледне дебитомера, тоталка ли е какво е, ако е - сменяш с нов.Лично аз не знам дали ако регулатора на налягането ти е с проблем, ще ти мени обороти, но знам, че гасне мотора ако имаш проблем с него Та така или иначе ще я закачаш, то се е видяло, огледайте и неговите показания.
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #6
            Мерси ... Като му направя диагностиката ще пиша да кажа какъв е бил проблема Честно казано диагностиката беше последното нещо, което ми идваше на акъла ...
            Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

            Коментар


              #7
              Bane написа:
              Оборотите ти падат заради проблем със стъпковото моторче.
              от чисто любопитство - къде е стъпковото моторче на JTD, че аз май нямам

              Коментар


                #8
                Точно до бензиновата помпа.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  Е греда... вие като сте се родили сте знаели всичко. @iakvvu може и вътре в помпата да е.

                  Коментар


                    #10
                    iakvvu написа:
                    Точно до бензиновата помпа.
                    Колега не се излагай каква бензинова помпа на JTD...
                    Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                    Коментар


                      #11
                      Antonio_Pr написа:
                      iakvvu написа:
                      Точно до бензиновата помпа.
                      Колега не се излагай каква бензинова помпа на JTD...
                      Що да се излага ? Щом има стъпков мотор, тва JTD явно е някво модерно, не пречи да има и бензинова помпа.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Antonio_Pr написа:
                        iakvvu написа:
                        Точно до бензиновата помпа.
                        Колега не се излагай каква бензинова помпа на JTD...
                        Що да се излага ? Щом има стъпков мотор, тва JTD явно е някво модерно, не пречи да има и бензинова помпа.
                        Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                        Коментар


                          #13
                          Bane написа:
                          Е греда... вие като сте се родили сте знаели всичко. @iakvvu може и вътре в помпата да е.
                          Колега,преди да твърдиш,че в Punto JTD има стъпков мотор(току виж някой е тръгнал да разглобява и да го търси) е добре да се запознаеш с устройството и принципа на мотора. Във форума и като цяло из нета има доста хубави теми. Така ще имаш база за да разсъждаваш и няма да се засягаш от реплики.А и ще е излишно твърдението ти,че никой не се е родил научен.Към автора... Подкрепям идеята на колегата M5kov,че проблема е от регулатора на помпата.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Колега не съм се засегнал, виж че се самоиронизирам.Бях останал с впечатление, че всички имат.

                            Коментар


                              #15
                              Не е от регулатора, този проблем го има при доста италинаки и досега поне аз не съм чел някъде да е разрешен. Аз смених всичко на моята и проблема си остана, по често се появяваше когато е затапен ЕГР-а.

                              Коментар

                              Working...
                              X