Някой има ли наблюдение до какво напъване държи такъв съединител?Идеята е да се сложи такъв заедно с маховик от ХГТ и да се ремапне колата.И до какъв момент турбината ще доставя достатчно въздух като се вдига горивото?Изчетох много за конверсията съединител/маховик от ХГТ на ЖТД, но никой не споменава до колко е напъната колата?Въобще със стоковата карантия колко може да се изкара преди да се счупи?И ако съединителя от ХГТ издържа на нютоните, кутията от ЖТД-то издържа ли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съединител от БравоHGT и Турбина JTD
Collapse
X
-
BaneЕтикети: –
-
Bane
Колега нищо лично, но предпочитам някой по-запознат или някой които е минал по тоя път да се изкаже, щото дълбоко ме съмнява че тоя мотор ще изкара 200коня със стоковата карантия.И че кутия направена за 200 нютона ще издържи на 450-500 без проблем.
Коментар
-
Тия митове за голфовете всички ги знаем... помисли реално колега стоковата карантия ще издържи 150% повече мощност? Имаше една тема колега за 160 кончета със стокова карантия стига да се поразтърсиш малко ще излезе много информация. Жокер: на аватара на колегата има една жълта брава Жокер 2: тъси темата за ускорение с видео.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Bane
@flippy89 или е някаква тема която не съм срещал или са теми, като на ония пич къде викаше, че с 1.8 браво бие A4 2.5 tdi...Главно ме интересува със стоковия двигател какво може да се изкара без да се строши и дали конверсията от ХГТ-то ще издържи примерно ако нютоните се издърпат на 1800-2000 оборота, по-нагоре няма смисъл. Защото с демпфера си мисля, че над 130 коня ще се скапе, а с едномасовия си мисля че кутията няма да издържи.
Коментар
-
Малко си чел колега, позагледай тук какво съм писал:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=15Със стоковото турбо нищо неможеш да счупиш. То е толкова малко че ... А за мотора, по-скоро би го счупил ако има проблем, отколкото ако се направи с мисъл и се поддържа И вярвате или не, мотора си държи над 200 коня ако периферията се направи както трябва!!!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар