Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съединител от БравоHGT и Турбина JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съединител от БравоHGT и Турбина JTD

    Някой има ли наблюдение до какво напъване държи такъв съединител?Идеята е да се сложи такъв заедно с маховик от ХГТ и да се ремапне колата.И до какъв момент турбината ще доставя достатчно въздух като се вдига горивото?Изчетох много за конверсията съединител/маховик от ХГТ на ЖТД, но никой не споменава до колко е напъната колата?Въобще със стоковата карантия колко може да се изкара преди да се счупи?И ако съединителя от ХГТ издържа на нютоните, кутията от ЖТД-то издържа ли?

    #2
    колега мотора на жтд издържа 200 кончета без проблеми както и скороститеколкото до съединителиа най добре притискател и маховик от хжт и металокерамика и ниама да имаш проблеми колкото до турбото търси по голиамо,да речет от ауди 2.5тди следователно и разпръсквачи и ето ти 200 кончета с ремапа

    Коментар


      #3
      Колега нищо лично, но предпочитам някой по-запознат или някой които е минал по тоя път да се изкаже, щото дълбоко ме съмнява че тоя мотор ще изкара 200коня със стоковата карантия.И че кутия направена за 200 нютона ще издържи на 450-500 без проблем.

      Коментар


        #4
        няма проблеми искам също така да кая,че имам приятел с голф 3 1,9 тди 90кс стоковота тои само с турбо,кулер,елемент на помпата 11мм и разпръзквачи+ремапа,изкара 230кс на моторас оригинална карантиq и скорости.И керамичен съединителта мисълта ми е,че невярвам 1.9жтд да е по калпав от 1.9тди

        Коментар


          #5
          Тия митове за голфовете всички ги знаем... помисли реално колега стоковата карантия ще издържи 150% повече мощност? Имаше една тема колега за 160 кончета със стокова карантия стига да се поразтърсиш малко ще излезе много информация. Жокер: на аватара на колегата има една жълта брава Жокер 2: тъси темата за ускорение с видео.
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            @flippy89 или е някаква тема която не съм срещал или са теми, като на ония пич къде викаше, че с 1.8 браво бие A4 2.5 tdi...Главно ме интересува със стоковия двигател какво може да се изкара без да се строши и дали конверсията от ХГТ-то ще издържи примерно ако нютоните се издърпат на 1800-2000 оборота, по-нагоре няма смисъл. Защото с демпфера си мисля, че над 130 коня ще се скапе, а с едномасовия си мисля че кутията няма да издържи.

            Коментар


              #7
              Малко си чел колега, позагледай тук какво съм писал:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=15Със стоковото турбо нищо неможеш да счупиш. То е толкова малко че ... А за мотора, по-скоро би го счупил ако има проблем, отколкото ако се направи с мисъл и се поддържа И вярвате или не, мотора си държи над 200 коня ако периферията се направи както трябва!!!
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #8
                и аз мисля,че ще издържи 200 кончета и мисля,че и кутията ще издържи.Моят приятел с голфчето един единствен път чупи 4та предавка за 5 години.И аз си правя проект,но с браво 1.9 тд 100ксцелта ми е 170 кончета

                Коментар


                  #9
                  иначе колега мерси все пак за жокерите с удоволствие ще погледна темата за ускорение

                  Коментар

                  Working...
                  X