Здравейте нов съм във форума. Преди около месец се сдобихме с Fiat Croma 1.9 Jtd Multijet 150 emotion automatik. Та нали знаете, като си купуваш кола втора ръка виждаш само 50% от нея, всичко и е сменено: масла, филтри, ролки, ремъци, водна помпа и т.н. както си му е реда. В градски условия намя проблеми, но изпъналия на дълго започва едно тресене от около 70 - 110 км/ч и след това спира. Ако някой който е имал същият проблем или знае от какво може да е моля да сподели. В един сервиз ми казаха за полуоска но нз, искам първо да питам и да разбера какво да търся(нали знаете българинът го е страх да не настине и да не го прецакат).Предварително се извинявам ако не съм бутнал темата в правилният раздел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресене на колата от 70 до 110км/ч
Collapse
X
-
Възможно е, но аз съм за накрайници на волана - вътрешни и външни. Преди година Брава-та точно на 50 км/ч цялата подскачаше, сякаш карам през легнали полицаи. Под и над тази скорост нямаше проблеми. Оказа се външен кормилен накрайник. Но е добре да смениш и вътрешните, че и те са тръгнали, ако е това причината. Като се разбият едните от вибрациите и другите заминават. Не са скъпи, но все пак зависи от марката.Лошото е, че може да са куп причините и някои от тях само със замяна се разбират.Може и някой тампон да е, защо не шарнир, гуми, джанти или амортисьори и т.н...Успех!
-
Аз залагам на крива джанта/гума.Пробвай дали ще изчезне като размениш предните и задните джанти с гумите."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Bane
-
tyson написа:Полуоска/и! Тоя филм съм го гледал вече.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Личен опит - една година такъв проблем - смених всичко възможно, 3 пъти баланс на гуми в различни сервизи. Какво се оказа - след като реших да сваля джантите една по една се оказа, че когато съм слагал зимните гуми гумаджията е обърнал джантите и е сложил двете спукани отпред, от праха на накладките и влагата от зимата се е натрупал пласт от боклуци и е скрило заварките и за това никой не е разбрал, че това са спуканите джанти, докато не ги измих. След това ги сложих отзад и от тогава никакъв проблем. За това започни от джаните (колкото и добре да е направена заварката, ако се сложи отпред ще тресе) или теста който D. Stanev е предложил, и тогава отивай към по сложните и скъпи неща.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
70-100 e много общо казано.Пиши на коя предавка и в какви обороти.Примерно на 6та 1800рпм при натисната газ над 50%. А на 3та предавка при тази скорост, нищо че оборотите са високи ?Ако е от джанта, като върнеш газта няма да спира да тресе.Вариантите са:- полуоски- маховик/съединителF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Крива джанта ще си тресе и над 110.... Но в този редна мисли щом тресе между 70-110 провери да ли нямаш кал по джантите. Най - добре ходи на реглаж или баланс.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Croma1990 написа:Ще разменя гумите първо, макар че така като чета написаното май ще е полуоска защото забелязах, че като отпусна гаста и спира. Благодаря за съдействието
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар