Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресене на колата от 70 до 110км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тресене на колата от 70 до 110км/ч

    Здравейте нов съм във форума. Преди около месец се сдобихме с Fiat Croma 1.9 Jtd Multijet 150 emotion automatik. Та нали знаете, като си купуваш кола втора ръка виждаш само 50% от нея, всичко и е сменено: масла, филтри, ролки, ремъци, водна помпа и т.н. както си му е реда. В градски условия намя проблеми, но изпъналия на дълго започва едно тресене от около 70 - 110 км/ч и след това спира. Ако някой който е имал същият проблем или знае от какво може да е моля да сподели. В един сервиз ми казаха за полуоска но нз, искам първо да питам и да разбера какво да търся(нали знаете българинът го е страх да не настине и да не го прецакат).Предварително се извинявам ако не съм бутнал темата в правилният раздел.

    #2
    Възможно е, но аз съм за накрайници на волана - вътрешни и външни. Преди година Брава-та точно на 50 км/ч цялата подскачаше, сякаш карам през легнали полицаи. Под и над тази скорост нямаше проблеми. Оказа се външен кормилен накрайник. Но е добре да смениш и вътрешните, че и те са тръгнали, ако е това причината. Като се разбият едните от вибрациите и другите заминават. Не са скъпи, но все пак зависи от марката.Лошото е, че може да са куп причините и някои от тях само със замяна се разбират.Може и някой тампон да е, защо не шарнир, гуми, джанти или амортисьори и т.н...Успех!
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Аз залагам на крива джанта/гума.Пробвай дали ще изчезне като размениш предните и задните джанти с гумите.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Той тъста ми се съмнява за крива джанта и иска да ги разменим. А за накрайниците както каза колегата по горе смених вътрешните бяха много зле на ръка като клатех гумата чак играеше. Така ще е май, ще сменям едно по едно !!!

        Коментар


          #5
          Разбит лагер?

          Коментар


            #6
            От лагер вие ,не тресе. Свалете джантите и на машина ги завъртете за баланс,ако няма отклонения в баланса докато се въртят на машината огледайте джантите за кривини,както и самите гуми за подскачане и други дефекти при въртене.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Полуоска/и! Тоя филм съм го гледал вече.
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #8
                tyson написа:
                Полуоска/и! Тоя филм съм го гледал вече.
                Филмът сме го гледали много хора... но защо не споделиш малко повече подробности Та, при полуоски се усеща само при подаване на газ - натискаш педала вибрира, отпускаш го - изчезва. Осезаемо се засилва ефектът ако отзад седнат двама юначаги от по 80 и нагоре килограма. Тестът е елементарен за да бъде направен и си струва да се направи с оглед потвърждаването или отпадането на тази хипотеза.
                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                Коментар


                  #9
                  Личен опит - една година такъв проблем - смених всичко възможно, 3 пъти баланс на гуми в различни сервизи. Какво се оказа - след като реших да сваля джантите една по една се оказа, че когато съм слагал зимните гуми гумаджията е обърнал джантите и е сложил двете спукани отпред, от праха на накладките и влагата от зимата се е натрупал пласт от боклуци и е скрило заварките и за това никой не е разбрал, че това са спуканите джанти, докато не ги измих. След това ги сложих отзад и от тогава никакъв проблем. За това започни от джаните (колкото и добре да е направена заварката, ако се сложи отпред ще тресе) или теста който D. Stanev е предложил, и тогава отивай към по сложните и скъпи неща.
                  Fiat Bravo 1.9 TD100

                  Коментар


                    #10
                    70-100 e много общо казано.Пиши на коя предавка и в какви обороти.Примерно на 6та 1800рпм при натисната газ над 50%. А на 3та предавка при тази скорост, нищо че оборотите са високи ?Ако е от джанта, като върнеш газта няма да спира да тресе.Вариантите са:- полуоски- маховик/съединител
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      При мене го правеше между 80 и 100, на 4 и 5 предавка. След като скороста спаднеше отново под 80 тресенето изчезваше.
                      Fiat Bravo 1.9 TD100

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Аз залагам на крива джанта/гума.Пробвай дали ще изчезне като размениш предните и задните джанти с гумите.
                        +1

                        Коментар


                          #13
                          Крива джанта ще си тресе и над 110.... Но в този редна мисли щом тресе между 70-110 провери да ли нямаш кал по джантите. Най - добре ходи на реглаж или баланс.
                          Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                          Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                          Коментар


                            #14
                            Ще разменя гумите първо, макар че така като чета написаното май ще е полуоска защото забелязах, че като отпусна гаста и спира. Благодаря за съдействието

                            Коментар


                              #15
                              Croma1990 написа:
                              Ще разменя гумите първо, макар че така като чета написаното май ще е полуоска защото забелязах, че като отпусна гаста и спира. Благодаря за съдействието
                              Стискай палци да не е цялата полуоска, че струва една торба пари. На 99% проблема ти е във вътрешно каре. Имах абсолютно същия проблем. Рециклирах ги и вс е ок за сега. Там също минаваш с рециклиране защото се прецаква само трипода на карето а той не се предлага отделно. Предлага се сако оригинално цяло вътр.каре за около 900лв на бр.. Не е толкова страшно. Рециклирането е около 250-300лв за 2-те карета. Успех

                              Коментар

                              Working...
                              X