Ами уно-то ми и то беше така - клюфва все едно ще запали ама не пали.....оказа се износен елемент на горивонагнетателната помпа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
Collapse
X
-
значи може и при мен да е нещо такова защото когато запаля колата вместо да е с високи обороти е с ниски и едвам държи да не загасне бачка на 600 оборота-а не трябва да е така прердполагам...като поработи 30 секунди се закрепва на 700-750 оборота...днес запалих на 10-тата минута е навън беше 7 градуса?!?! ужас направоFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Здравейте колеги Нов съм във този форум,но много обичам темите за дизелите и мога да кажа смело,че имам доста опит с тях Сега вярно темата е стара,но аз ги чета наред от скоро и ме заинтригува Моето мнение е че дизелите на Фиат винаги са палели (за разлика примерно от Форд 1.8 дизел,на който генетично е заложено в студените месеци да е на трупчета Та по темата,ако може колегата да каже реши ли се проблема и как,но имам тука един комшия със Фиат Регата Дизел 1.7 и вече около 10 години и в най-големите студове си пали В двата случая,на които съм станал свидетел за да не запали и да има идентични признаци,за които говори и колегата бяха,че гарнитурата на главата беше духнала(но забележете) между два цилиндъра и прехвърля от единия в другия и като се друпне на въже пали,но гасне ако не поддържаш газта и прекъсва.Досега в нито един пост не видях някой да дава конкретни резултати за измерена компресия,а това според мен е много важно,макар обаче и само един клапан пригорял да имаш и резултата да те хвърли в тъча Че в този ред на мисли и да попитам,ако някой случайно е мерил да даде тука точни данни,ако не му представлява трудностEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Здравейте колеги Нов съм във този форум,но много обичам темите за дизелите и мога да кажа смело,че имам доста опит с тях Сега вярно темата е стара,но аз ги чета наред от скоро и ме заинтригува Моето мнение е че дизелите на Фиат винаги са палели (за разлика примерно от Форд 1.8 дизел,на който генетично е заложено в студените месеци да е на трупчета Та по темата,ако може колегата да каже реши ли се проблема и как,но имам тука един комшия със Фиат Регата Дизел 1.7 и вече около 10 години и в най-големите студове си пали В двата случая,на които съм станал свидетел за да не запали и да има идентични признаци,за които говори и колегата бяха,че гарнитурата на главата беше духнала(но забележете) между два цилиндъра и прехвърля от единия в другия и като се друпне на въже пали,но гасне ако не поддържаш газта и прекъсва.Досега в нито един пост не видях някой да дава конкретни резултати за измерена компресия,а това според мен е много важно,макар обаче и само един клапан пригорял да имаш и резултата да те хвърли в тъча Че в този ред на мисли и да попитам,ако някой случайно е мерил да даде тука точни данни,ако не му представлява трудностSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Колега Нино (а както виждам и модератор значи тоя Форд на моя приятел,аз го спазарих и до някъде съжалявам,защото тука малко като стана студено и тотално отказа да пали Значи не искам да ме разбираш погрешно,но аз се занимавам с двигатели и донякъде с това си вадя хляба.Всичките дейности,които си описал сам ги сменил лично аз:4 броя чисто нови подгревни свещи,нов акумулатор 74а.ч,лично аз съм свалял разпръсквачите и съм ги качвал на стенда и въпреки,че и една не пикаеше го накарах да купи 4 нови като му ги регулирах на по 125 атмосфери.Лично съм му мерил компресия като стойностите бяха 27-29-28-30 като на първия цилиндър понеже беше с най-малка компресия му налях и около 30-40 грама моторно масло и като навих манометъра показа 36 атмосфери като направо искаше да запали само с навития манометър Това автоматично ме навежда на мисълта за износване на цилиндро-буталната група и по-специялно сегменти,които сега нямам време да му сменя. Нещо повече измислих му една свещ,която закрепих на мястото на EGR klapana да си я включва с един бутон заедно с другите сещи при първоначален подгрев и пак нахуй пали след най-малко десет стартирания за по около 30-тина всяко! Авера ми пък не му стигнала само тази свещ ми докато ме гледал как свалям първия път колектора му дошла гениалната идея сам да си го свали и след като го закарал на стругар да му направи резба му хакнал още една свещ Сега го питам как е.) вика ми сутрин като ги включа и двете свещи колектора става червен направо не се пипа и пак трудно пали,НО ПАЛИ! Сега вярно е топло много,но ако стане около -10градуса незнам как ще е макар и 6 свещи! Та за финал да обобщя това Форд 1.8 дизел е гаден мотор и по техния форум чета и от други майстори колеги съм чувал,че трябва да има минимум по 31атмосфери компресия,че да ти е сигурен старта сутрин.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Да прав си, и не виждам какво още може да му се направи! Съседа ми продаде миналата зима подобен екземпляр 1.8TD, който и така не успя да запали! Виж боецът им 1.6D е добра машинка. ПП... сетих се нещо и допълвам постта си.На тези мотори май даваха хлабина на клапаните: на изпускателен 0,30-0,40мм и изпускателен 0,45-0,55-0,57мм.. доста по голяма от другите мотори и специално Фиатовите.Да не са пренатегнати клапаните?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Малко разводнявам темата като не говоря за Фиат,а за омразния Дизел 1.8 на Форд,но понеже засега само ти Нино проявяваш интерес ще ти отговоря направо Явно и ти много четеш и си запознат с големите хлабини на клапаните на тези мотори,но аз ще те оборя с това като ти кажа,че компресията я мерих и при напълно загрят двигател(е хайде за 5 минути колко да е истинал докато развия с камък 27 4-те дюзи) и на студен,което елиминира удължението на клапана! Въпреки всичко съм ги мерил естествено с пластина и бяха в границите,но ако знаеш те са с парички(които стават от Самара и е малко нахуй реглажа,щото всеки път трябва да махаш разпределителния вал,че и на всичкото отгоре и с два ангренажни ремъка го направили мамка им За 1.6 д наистина това е така,но ако знаеш аз във какъв филм съм влизал с точно това моторче няма да ми стигне тука сървара да ти опиша,но само ще ти кажа,че това ми е един от първите мотори,които съм отварял сам на паркинга пред блока ей тъй една сутрин от многото в които каза НЯМА да запаля го разкостих точно за около 4 часа и буталата бяха вън Пък и незнам кво му е толкова хубавото(е може би за времето си) но е много голям,адски тежък с тази чугунена цилиндрова глава и за какво като се замислиш за едни мизерни 54к.с и още по мизерен момент от около 100н.мEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар