подкачваш с въртене на стартера - преди това вдигаш маркучето, което влиза в помпата и въртиш докато почне да излиза нафта, след това вдигаш там където излиза от помпата и пак въртиш докато изкара нафта ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
Collapse
X
-
borchev написа:BRAVO написа:когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
borchev написа:мойте са си наред
Коментар
-
morg написа:borchev написа:мойте са си наредI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
re
мойте са си наредFiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Re: re
gmg_service написа:мойте са си наредSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
borchev написа:ами в 2 сервиза ми казаха че са добре свещите...как мога сам да ги видя дали са добре-каде трябва да подам 12в??SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
borchev написа:момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
manot24 написа:Хайде и аз да се включа!Понеже не споменаваш как изобщо подкарваш колата искам да попитам дали като я бутнеш и пали? Дали работи след това нормално...дали тресе, дали гасне или просто проблема е докато запали. Нещо, което не се спомена от колегите, горивния филтър и евентуално насъбралата се вода вледствие на конденза от резервоара, който се получава при ниски температури. За свещите все си мисля че дори и една или две да са изгоряли, пак ще запали в случай, че имаш добро и продължително въртене от стартера. От един път всички свещи да изгорят, много малко вероятно. Друго, което ще изтъкна като причина е магнит-винтила на горивната помпа, който когато е развален или не стига до него напрежение, не може да се отвори за да пропусне горивото.Това е за сега като идеи от мен.Дано се реши проблема!Успех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
проблема е докато запали-оттам няма проблем-след това работи на 600 оборота и като минат 1-2 мн качва на 750 оборота....преди 1000км смених горивния филтър и мисля че от лук ойл няма да събере толко вода...а магнит винтил-незнам какво е?!?!? но като я дръпна пали от четвъртFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Да не забравяме , че една подгряваща свещ освен напълно прекъснала може и да е отслабнала , те. да нагрява бавнои да не достига необходимите градуси . Това лесно се проверява , като се постави свеща на минуса на акумулатораи с дебел проводник и се подаде плюс . Трябва да хвърля хубави искраи и проводника да се опитва да се залепи за електрода , ако искрите са слаби свеща е за смяна . Ако имате под ръка нова свещ за еталон веднага ще усетите разликата . Същото може да направите и без да сваляте свещите , но трябва да ги разкачите от общата шина , стига да имате достъп до тях , защото на мойта Мареа са се постарли да ги скрият много добре.
Коментар
-
Колеги всички казвате да се свалят и пробват на акумулатора,а дали не трябва да ги намажем с масло или друго нещо защото според мене вероятноста да се прецака свеща след тази операция е доста голяма-ко ще кажете вие :D ?И моята бангия е същата,подгрявам(свещите съм ги свалял поне 5 пъти,щото при мене е много лесно,и съм ги подлагал на тази операция и всичките си светят яко до една)въртя-виу виу виу запалва(ужасно претръскване)и гасне-и така 4-5 пъти докато поеме!Типични признаци за изгоряла свещ ще кажете-ама не са !Според мене или някоя за ми пика без простамол(маи така се пишеше хехе)или нещо по горивото ми е сбъркано!Жалкото е ,че специалисти по дизеловите двигатели-няма-накарат те да смениш всичко и накрая се окаже съвсем друго-ако въобще го хванат!!!Таке е с дизела-докъто е наред е песен,но прецака ли се нещо(особенно зимата)взема ти се огъня!затова предлагам да направим клуб Дизел,че цяла зима има да си приказваме хехехеехFiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
puntotras написа:Таке е с дизела-докъто е наред е песен,но прецака ли се нещо(особенно зимата)взема ти се огъня!ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар