Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    подкачваш с въртене на стартера - преди това вдигаш маркучето, което влиза в помпата и въртиш докато почне да излиза нафта, след това вдигаш там където излиза от помпата и пак въртиш докато изкара нафта ...
    ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

    Коментар


      #17
      borchev написа:
      BRAVO написа:
      когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...
      напротив-за 2000 килоометра грам не ми е изхарчило ...а аз нямам помпа за подкачване...как да подкача евентуално?
      Колега, Nino ти написа няколко пъти за свещите. Глас в пустиня.Ако не си ги проверил, а не даваш такива признаци да си, каква нафта, каква компресия какви 200 лв ?!?Това е първото нещо за нафтова печка!
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #18
        мойте са си наред
        FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

        Коментар


          #19
          borchev написа:
          мойте са си наред
          И аз така вярвах до днес- няколко пъти писах за проблеми с паленето сутрин и онзи ден я закарах за диагностика на дюзи. Намериха ми и изгоряла свещ! Аз бях уверен, че нямам защото ги сменях през лятото а и лампата не мига като за изгоряла свещ както правеше преди - шока е, че сегашния майстор ми каза, че свещите са ми оригиналните и изобщо не са сменяни! След малко ще ходя да я вземам и до няколко дни ще пиша лични впечатления. Но при всички лучаи прегледай свещите и то при човек на който имаш доверие. Интересно ми е как може да се заблуди компа, че свещите са наред след като има изгоряла....

          Коментар


            #20
            morg написа:
            borchev написа:
            мойте са си наред
            И аз така вярвах до днес- няколко пъти писах за проблеми с паленето сутрин и онзи ден я закарах за диагностика на дюзи. Намериха ми и изгоряла свещ! Аз бях уверен, че нямам защото ги сменях през лятото а и лампата не мига като за изгоряла свещ както правеше преди - шока е, че сегашния майстор ми каза, че свещите са ми оригиналните и изобщо не са сменяни! След малко ще ходя да я вземам и до няколко дни ще пиша лични впечатления. Но при всички лучаи прегледай свещите и то при човек на който имаш доверие. Интересно ми е как може да се заблуди компа, че свещите са наред след като има изгоряла....
            И аз се чудя за какво е този куп с електроника в релето но факт е че ако има 1 изгоряла свещ, ламБата не реагира.Като се откачат всичките, вече има адекватна индикация.Така поне е при темпра/типо. Всички свещи са на шина, в паралел.В мерене на една по една е истината.При Мерцедеса всяка от свещите е с отделен кабел към релето и предполагам че няма такава информационна мъгла.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #21
              re

              мойте са си наред
              Как разбра,че са наред?? Най-истински се проверяват,като се свалят захранваш ги на акумулатора,и гледаш дали зачервяват и по-точно къде.От старите ми коли имам 5-6 свещи които с уред са здрави,но на акумулатора зачервяват в задният край а не на върха.Така,че съвета ми е ако не си ги свалял.....
              Fiat Bravo 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                Re: re

                gmg_service написа:
                мойте са си наред
                Как разбра,че са наред?? Най-истински се проверяват,като се свалят захранваш ги на акумулатора,и гледаш дали зачервяват и по-точно къде.От старите ми коли имам 5-6 свещи които с уред са здрави,но на акумулатора зачервяват в задният край а не на върха.Така,че съвета ми е ако не си ги свалял.....
                Борчев, прав е колегата, аз също исках да те наведа на тази идея и давайки повече информация да се опитаме ти помогнем.Казваш /пишеш/, че не разбираш много от коли, а в същото време категорично правиш диагностика /цитата ти по-горе/ и ни пращаш да търсим проблемите вместо теб.Пак повтарям, отговори на въпроса ми..... "КАК ТИ ПРОВЕРЯВАХА СВЕЩИТЕ" ????????Свалиха ли ги, подаваха ли отделно захранване на всяка свещ, тя еднакво ли се зачерви като останалите.Защото има уж еднакви свещи /като резба и размери, но с различно работно напрежение и време за достигане на съответната температура.И тъй като ментетата са много... правило е ВИНАГИ когато не си сигурен да се купува и сменя КОМПЛЕКТ!!!!Нищо, че не са изгорели всички.Ти сменял ли си свещите, ако ДА, комплект ли си сменял или само изгорялата свещ.Отговори на въпросите ми за да ти помогнем максимално бързо и да не ползваш скъпите таксита!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  ами в 2 сервиза ми казаха че са добре свещите...как мога сам да ги видя дали са добре-каде трябва да подам 12в??
                  FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                  Коментар


                    #24
                    borchev написа:
                    ами в 2 сервиза ми казаха че са добре свещите...как мога сам да ги видя дали са добре-каде трябва да подам 12в??
                    Уф, човеко, започва да става весело.... ама как те убедиха, че свещите са добре....СВАЛИХА ЛИ ГИ .... или те изгониха от сервиза и ти докато чакаше , СВАЛЯШЕ и гледаше дългите бедра на касиерката??!!!Свещите може да провериш като ги свалиш и опреш корпуса на минуса, а централния електрод на плюса... ако след няколко секунди се нажежи до червено и започне да пуши, значи е добре... ако ли не.. НЕ Е ДОБРЕ! Ако не си свалял свещ не го прави, после при качването да не развалиш резбата, а може да пукнеш и главата.Иди на сервиз.Сега разбра ли ме?
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле

                      borchev написа:
                      момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?
                      Хайде и аз да се включа!Понеже не споменаваш как изобщо подкарваш колата искам да попитам дали като я бутнеш и пали? Дали работи след това нормално...дали тресе, дали гасне или просто проблема е докато запали. Нещо, което не се спомена от колегите, горивния филтър и евентуално насъбралата се вода вледствие на конденза от резервоара, който се получава при ниски температури. За свещите все си мисля че дори и една или две да са изгоряли, пак ще запали в случай, че имаш добро и продължително въртене от стартера. От един път всички свещи да изгорят, много малко вероятно. Друго, което ще изтъкна като причина е магнит-винтила на горивната помпа, който когато е развален или не стига до него напрежение, не може да се отвори за да пропусне горивото.Това е за сега като идеи от мен.Дано се реши проблема!Успех!
                      Fiat Marea 2.4 TD

                      Коментар


                        #26
                        Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле

                        manot24 написа:
                        Хайде и аз да се включа!Понеже не споменаваш как изобщо подкарваш колата искам да попитам дали като я бутнеш и пали? Дали работи след това нормално...дали тресе, дали гасне или просто проблема е докато запали. Нещо, което не се спомена от колегите, горивния филтър и евентуално насъбралата се вода вледствие на конденза от резервоара, който се получава при ниски температури. За свещите все си мисля че дори и една или две да са изгоряли, пак ще запали в случай, че имаш добро и продължително въртене от стартера. От един път всички свещи да изгорят, много малко вероятно. Друго, което ще изтъкна като причина е магнит-винтила на горивната помпа, който когато е развален или не стига до него напрежение, не може да се отвори за да пропусне горивото.Това е за сега като идеи от мен.Дано се реши проблема!Успех!
                        Споменавато е колега, споменавато е, и то НЕЕДНОКРАТНО, но стига да има кой да чете.Щото май ние можем само да пишем/говорим/, но не да четем /слушаме/.... Споменавано е и то точно днес в подобни постове.. малко труд се изисква да се намери съответното четиво и ако още нещо не е ясно след прочит, тогава да се пише... ама нейсе!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #27
                          Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле

                          проблема е докато запали-оттам няма проблем-след това работи на 600 оборота и като минат 1-2 мн качва на 750 оборота....преди 1000км смених горивния филтър и мисля че от лук ойл няма да събере толко вода...а магнит винтил-незнам какво е?!?!? но като я дръпна пали от четвърт
                          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                          Коментар


                            #28
                            Да не забравяме , че една подгряваща свещ освен напълно прекъснала може и да е отслабнала , те. да нагрява бавнои да не достига необходимите градуси . Това лесно се проверява , като се постави свеща на минуса на акумулатораи с дебел проводник и се подаде плюс . Трябва да хвърля хубави искраи и проводника да се опитва да се залепи за електрода , ако искрите са слаби свеща е за смяна . Ако имате под ръка нова свещ за еталон веднага ще усетите разликата . Същото може да направите и без да сваляте свещите , но трябва да ги разкачите от общата шина , стига да имате достъп до тях , защото на мойта Мареа са се постарли да ги скрият много добре.

                            Коментар


                              #29
                              Колеги всички казвате да се свалят и пробват на акумулатора,а дали не трябва да ги намажем с масло или друго нещо защото според мене вероятноста да се прецака свеща след тази операция е доста голяма-ко ще кажете вие :D ?И моята бангия е същата,подгрявам(свещите съм ги свалял поне 5 пъти,щото при мене е много лесно,и съм ги подлагал на тази операция и всичките си светят яко до една)въртя-виу виу виу запалва(ужасно претръскване)и гасне-и така 4-5 пъти докато поеме!Типични признаци за изгоряла свещ ще кажете-ама не са !Според мене или някоя за ми пика без простамол(маи така се пишеше хехе)или нещо по горивото ми е сбъркано!Жалкото е ,че специалисти по дизеловите двигатели-няма-накарат те да смениш всичко и накрая се окаже съвсем друго-ако въобще го хванат!!!Таке е с дизела-докъто е наред е песен,но прецака ли се нещо(особенно зимата)взема ти се огъня!затова предлагам да направим клуб Дизел,че цяла зима има да си приказваме хехехеех
                              Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                              Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                              Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                              Коментар


                                #30
                                puntotras написа:
                                Таке е с дизела-докъто е наред е песен,но прецака ли се нещо(особенно зимата)взема ти се огъня!
                                нищо фатално не може да му се прецака на дизела... една хубава свещ е сигурно 15-20лв,сменят се всичките и това е. Разпръсквач на дюза също не е много скъп ако се наложи смяна, центровка на помпа също ... това като се направи един път и само караш после
                                ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

                                Коментар

                                Working...
                                X