момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
Collapse
X
-
Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
borchev написа:момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз с Уно-то го имах този проблем преди докато още се движеше.То страдаше от проблема с компресията а и му беше износена и помпата.За палене има два варианта - единия който е много груб и не се препоръчва за малки двигатели е Етер или така наричаните старт спрей-ове.Аз така си палех бус-а преди ама той е 2.5.другия вариант който пази и от замръзване на нафтата (това ме мъчеше при по-големите студове) е да си я мешате с бензин ама на коли с доста електроника не се препоръчва изобщо.Иначе по повод ремонта общо взето се ограничава с нови сегменти,шлайфане на леглата на клапаните и самите клапани,ако е необходимо нови ризи (ако са по-износени отколкото трябва) и разбира се не на последно място една диагностика на стенд за налягането н помпата.Ако е ниско налягането следва и смяна на елементите на помпата (има ремонтни комплекти) и така....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
doofiat написа:А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
borchev написа:doofiat написа:А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
И аз имам същия проблем с паленето от 2 месеца и майсторите вдигат ръце.Вече просто съм убеден, че при мен не може да запали сутрин, защото смуче въздух. Като завъртя и не запали от първия път, вдигам капака и помпя с крушата, след това подгрявам и пали от раз като 3-4 секунди прекъсва т.е. изкарва въздуха. Омръзна ми да слушам как колата нямала компресия и т.н. Колата за мен си върви доста добре, но не пали. Откъде го смуче обаче? Сега имам клапанче точно след крушата т.е. нафтата не се връща в резервоара.
Коментар
-
borchev написа:BRAVO написа:когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар