Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Между другото при мен на стария Транзит ми смучеше въздух в системата от много чудато място - горивния филтър.Първия път мислех че не е затегнат като хората а в последствие се оказа че отдолу има една дзвъчка за източване на мизерии и тя се развива с времето и както си карам просто бус-а си спира.Принципа на обезвъдушаване се състои в това първо да откриете откъде точно смуче въздуха,да отстраните проблема и после се развиват и 4-е тръбички на дюзите и се върти на стартер докато започне да изкарва нафта през всяка.След това се затягат стабилно и това е.
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #32
      дали не е възможно да е прецакан обогатителя едно рено вчера го мъчехме да запали и накрая като дръпнах обогатителя и си запали без ядове

      Коментар


        #33
        Звучи добре,колко евтина поддръжка а?20лв една свещ-4ри 80лв,разпръсквачи и те евтинки-има няма 250лв,стенд на помпа 30лв(без да я пипат,не дай боже да я отворят!) и викат екстра е и ти щастлив и доволен и на другия ден пак същото-колега не че нещо ама от 4години карам само дизел(италиански)та горе долу имам представа за цени,поддръжка и т.н-дизела скапе ли се-тежко ти-поне на 2 коли им брах ядовете та ми беше писнало и за малко да ги вкарам в пресата та ги балира-но не поддръжката е проблема-проблема са МАЙСТОРИТЕ-на всеки му се е случвало да даде сума ти пари и да смени какво ли не и накрая-резултат 0на0!само джоба празен
        Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
        Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
        Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

        Коментар


          #34
          Случвало ми се е това с кофти майсторите.Има един дизелджия дето колкото пъти ида винаги на бус-а "дюза пикае".Колата може да има тонове въздух в системата ама за него пак "дюза пикае".Помпата я отваря 1000 пъти поне и нищо....Транзита и той е италианска сглобка (поне моя беше) и сещайте се 2.5 дизел без подгревни свещи как се пали.Този бил правен за южна италия и сещате ли се решили че изобщо не са му нужни подгревни свещи.По главата няма отвори за такива екстри.В последствие и двигателя се наложи да отваряме по други причини и няма и помен от подгревни свещи.Дизела е хубава колица обаче има две малки подробности - ние в милата ни държава нямаме нещо което дори да има общо с нафтата и другото е че много зависи за дизела маслото с което се кара,маниера на каране и т.н. и това са неща които ние няма как да знаем когато купуваме дадена кола внесена от някъде.Докато имах възможност да си внасям нафта от Италия и да си карам уно-то с нея колата нямаше ама никакви ядове,палеше и вървеше истински.После оттук си намерих връзчица да ме снабдява с локомотивна нафта (толкова бистра нафта не бях виждал) и също нямах проблеми.След това почнах да сипвам от бензиностанциите и точно 1 година изкара и се прееба....
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #35
            BRAVO написа:
            puntotras написа:
            Таке е с дизела-докъто е наред е песен,но прецака ли се нещо(особенно зимата)взема ти се огъня!
            нищо фатално не може да му се прецака на дизела... една хубава свещ е сигурно 15-20лв,сменят се всичките и това е. Разпръсквач на дюза също не е много скъп ако се наложи смяна, центровка на помпа също ... това като се направи един път и само караш после
            Колега, къде да я направя тая центровка на помпата - в Пловдив(дето лъжат), в Сервиз Лукас(дето двама дядовци ги мързи да гледат, кво да говорим да бачкат), D&S Motors, или в Несебър дето имали сервиз там, или за по-близо да отскоча до Солун, че там вчера ме убеждаваха, че бил най-добрия сервиз и някой коли не били за България, щото нямало сервизи за тях. Да така е, няма качествени сервизи, но не само за дизели. Всеки лъже маже и се прави на гъзар и накрая кво, ще отида при следващия гъзар дето ще смени всички ламарини и пак няма да ми пали дизелчето. Пълна скръб са тия МАСТОРИ!!! Мислят си, че като могат да сменят резервната гума и вече могат да правят и основни ремонти и безнаказано ни трошат колите.

            Коментар


              #36
              Колеги малко бягам от основната тема но да споделя един куриоз-значи дядо ми навремето е бил гесеемчик и си е чопнал хахаха 1 варел 100л дизелче та преди 2 седмици му гостувах и от дума на дума той ми вика-абе ти знаеш ли,че имам останали около 50л дизел във един варел -а аз-а дедо бегай, тя е от 100г,а тои ми вика не е от 100 а от 25-от което аз шаш-обаждам се на един а той вика вземи я сложи 5л и пробвай!С голям страх налях 5л(дизела беше кафяв,но чист,а имах в резервоара 1-2л наи- много от старата)та паля,тръгвам и всичко точно!На другия ден сутринта въртя ключа и колата четмак запали-даже го нямаше сивото пишене отзад при паленето,а пушеше едва забележимо кафеникаво !Колата вървеше без забележки и дори звука и се оправи!та мисълта ми е дизела от преди 25години беше поне 25пъти по добра от дизела на омв-имам чувството,че тия хора продават оная старата дет беше за печки по бензиностанцийте-ей хора умрела държава сме си и това е!
              Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
              Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
              Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

              Коментар


                #37
                puntotras написа:
                -колега не че нещо ама от 4години карам само дизел(италиански)та горе долу имам представа за цени,поддръжка и т.н-дизела скапе ли се-тежко ти-поне на 2 коли им брах ядовете та ми беше писнало и за малко да ги вкарам в пресата та ги балира-
                Не че нещо, но от 12год карам дизели /сега съм с два италиански/ и не съм имал грижи. Свещи съм сменил 2 пъти по четири, разпръсвач един, центровка на помпа един път. Това за повече от 300 хил км общо Ако нямаше добри майстори, всички служебни дизеляци да са сдали багажа отдавна, но уви не е така Четете по форумите, има доста инфо
                ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

                Коментар


                  #38
                  puntotras написа:
                  Колеги малко бягам от основната тема но да споделя един куриоз-значи дядо ми навремето е бил гесеемчик и си е чопнал хахаха 1 варел 100л дизелче та преди 2 седмици му гостувах и от дума на дума той ми вика-абе ти знаеш ли,че имам останали около 50л дизел във един варел -а аз-а дедо бегай, тя е от 100г,а тои ми вика не е от 100 а от 25-от което аз шаш-обаждам се на един а той вика вземи я сложи 5л и пробвай!С голям страх налях 5л(дизела беше кафяв,но чист,а имах в резервоара 1-2л наи- много от старата)та паля,тръгвам и всичко точно!На другия ден сутринта въртя ключа и колата четмак запали-даже го нямаше сивото пишене отзад при паленето,а пушеше едва забележимо кафеникаво !Колата вървеше без забележки и дори звука и се оправи!та мисълта ми е дизела от преди 25години беше поне 25пъти по добра от дизела на омв-имам чувството,че тия хора продават оная старата дет беше за печки по бензиностанцийте-ей хора умрела държава сме си и това е!
                  Ми то в този ред на мисли... аз се сещам, че имам на вилата един варел с керосин! Чудя се ако сипвам по 4-5 литра на половин резервоар, какво ли ще стане!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #39
                    [Не че нещо, но от 12год карам дизели /сега съм с два италиански/ и не съм имал грижи. Свещи съм сменил 2 пъти по четири, разпръсвач един, центровка на помпа един път. Това за повече от 300 хил км общо Ако нямаше добри майстори, всички служебни дизеляци да са сдали багажа отдавна, но уви не е така Четете по форумите, има доста инфо [/quote]Аре ле момци-това е вашия човек кво сте седнали да ревете,че нямало дизелджий в софия(някой и до пловдив ходиха много жалко,че несъм от София да ти дам моята щом сте специалисти такива да я оправите един път завинаги за никакви пари-Аиде София-възползвайте се от намалението и да несъм видял вече тема от рода на-дизел-що е то !Направо ми скрихте топката!!!А и с четенето явно колеги имаме проблеми явно повече трябваше да учим да не ни се смеят специалистите тука-Ай със здраве
                    Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                    Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                    Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                    Коментар


                      #40
                      Vladim написа:
                      puntotras написа:
                      Колеги малко бягам от основната тема но да споделя един куриоз-значи дядо ми навремето е бил гесеемчик и си е чопнал хахаха 1 варел 100л дизелче та преди 2 седмици му гостувах и от дума на дума той ми вика-абе ти знаеш ли,че имам останали около 50л дизел във един варел -а аз-а дедо бегай, тя е от 100г,а тои ми вика не е от 100 а от 25-от което аз шаш-обаждам се на един а той вика вземи я сложи 5л и пробвай!С голям страх налях 5л(дизела беше кафяв,но чист,а имах в резервоара 1-2л наи- много от старата)та паля,тръгвам и всичко точно!На другия ден сутринта въртя ключа и колата четмак запали-даже го нямаше сивото пишене отзад при паленето,а пушеше едва забележимо кафеникаво !Колата вървеше без забележки и дори звука и се оправи!та мисълта ми е дизела от преди 25години беше поне 25пъти по добра от дизела на омв-имам чувството,че тия хора продават оная старата дет беше за печки по бензиностанцийте-ей хора умрела държава сме си и това е!
                      Ми то в този ред на мисли... аз се сещам, че имам на вилата един варел с керосин! Чудя се ако сипвам по 4-5 литра на половин резервоар, какво ли ще стане!
                      Ами бате ще летиш тва мое да стане Обади се кат го изкараш да зема и аз малко
                      Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                      Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                      Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                      Коментар


                        #41
                        момчета то се е видяло...останах само с 2 италянски "коли"...едната по принцип зимата не пали-ланча призма бензин(работи само на гас) и пунотото...но и двете не палят...и са от 2 стола-на земята...извода е-купувам си трета-дори съм я спазарил вече за 1000лева която пали зимата и като се стопли си карам другите две и третатъа я продавам....а междувременно ако намеря решение как да си запаля колата при нула градуса ще съм много щастлив...
                        FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                        Коментар


                          #42
                          puntotras написа:
                          Ами бате ще летиш тва мое да стане Обади се кат го изкараш да зема и аз малко
                          Да де... ама да не ми литне мотора на пролет и да търся нов после! Спомням си, че с този керосин едно време се отоплявахме в къщата и нафтовите печки винаги се държаха на позиция 1, 1 и половина. Когато сипвахме стандартна нафта позицията на регулатора трябваше да бъде 3-4
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #43
                            borchev написа:
                            момчета то се е видяло...останах само с 2 италянски "коли"...едната по принцип зимата не пали-ланча призма бензин(работи само на гас) и пунотото...но и двете не палят...и са от 2 стола-на земята...извода е-купувам си трета-дори съм я спазарил вече за 1000лева която пали зимата и като се стопли си карам другите две и третатъа я продавам....а междувременно ако намеря решение как да си запаля колата при нула градуса ще съм много щастлив...
                            Колега, искрено ти съчувствам, но в твоят случай проблемът не е, че колите са италиански! Просто и двете имат проблем някакъв и, затова не палят. Трета кола да вземеш и тя, ако не е ОК... няма значение марката.
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #44
                              Vladim написа:
                              Колега, искрено ти съчувствам, но в твоят случай проблемът не е, че колите са италиански! Просто и двете имат проблем някакъв и, затова не палят. Трета кола да вземеш и тя, ако не е ОК... няма значение марката.
                              Ще ходим ли утре на срещата... има идея да е при х.Славия-Хиподрума.. където се провежда тази в четвъртък!?
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар


                                #45
                                момчета-напредък запалих но цял ден я мъчих преди 1 час запали от четвърт изфорсирах я и загасна...след това пак не искаше да пали...ходих пеша до пазара върнах се и викам айде пак да пробвам преди да го сваля за зареждане и хоп-колата пак запали от 1-вия път и този път закрепи и я карах близо 1 час-бях забравил какво е да караш кола....утре ако запали директно я вкарвам в някой сервиз..не ми се струва логично за 30 минути да се е стоплило времето и да запали от раз...значи или пали или не...кюфка равномерно все едно че ще запали но не пали незнам на какво се дължи това...да взема ли да и сложа от тези помпички за горивото...има ли смисъл!?!?
                                FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                                Коментар

                                Working...
                                X