Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo JTD - грешка при диагностика "Дебитомер"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo JTD - грешка при диагностика "Дебитомер"

    Здравейте колеги, преди няколко дни си взех кабел и вчера направих диагностика да видя какви грешки има. Имаше няколко, изчистих ги. Една от грешките беше "Дебитомер". След това реших да запаля и да видя няколко параметъра в реално действие - да разгледам програмата и веднага след запалването отново излезе Дебитомера като грешка т.е. на работа на място. Като динамика колата е..., да речем, че по-бързо изпреварвам на 5-а ако карам със 100 км/ч, отколкото да върна 4-та. След 3000 об. ми се струва малко мудна.Въпроса ми е дали Дебитомера е сдал багажа осланяйки се на показанията от диагностиката или да направя още някой тестове преди да го отпиша. И какви точно. / почиствал съм го със спирт и клечки за уши 2-пъти профилактично че се бяха налепили мъхчета, но тогава нямах кабел и незнам дали я е имало тази грешка/Диагностиката я правих с "Multiecuscan"
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    Откачаш буксата на дебитомера и започваш да си изпреварваш като хората.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      И аз така го чистих и сега си изпреварвам без него.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        Разходът на гориво как е без него?
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #5
          С поне 0,7-1л. отгоре извънградско и неопределен в града :DTова с откачането на буксата не е решение! Или читав втора ръка (да, все още се намират такива), или нов!
          FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
          То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
          Fiat Auto S.p.A

          Коментар


            #6
            Да, да ...
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              milanist22 написа:
              С поне 0,7-1л. отгоре извънградско и неопределен в града :D
              Виж ми разхода в подписа. Карам с неработещ дебитомер откакто съм я купил.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #8
                Разхода се вдига с около половин литър, но и вървежа не е вървеж
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Свали го и го напръскай с контактен спрей. Това е, което аз направих. Разликата е огромна.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #10
                    Още като видях грешката и го откачих от буксата. 2-дни карам вече с откачен и вървежа е коренно различен при настъпване реагира доста по бързо. За разхода още не съм го засекъл, че да кажа дали се е вдигнал. Като мина поне 100км ще пиша как ми се струва.За контактния спрей кое да напръскам, дебитомера или буксите му? Иначе разхода до момента ми се е въртял около заводския 5-5 и малко извънградско и 7-7 и малко градско при нормално каране.
                    Fiat Bravo JTD '99

                    Коментар


                      #11
                      Аз не знам какво толкова се плашите от тоя дебитомер. Цената на БОШ такъв, с номер накрая (309) след отстъпките е 180лв.Предполагам и за 1.9-тката няма да е по-скъп....
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #12
                        milanist22 написа:
                        С поне 0,7-1л. отгоре извънградско и неопределен в града :DTова с откачането на буксата не е решение! Или читав втора ръка (да, все още се намират такива), или нов!
                        Това го прочете някъде ли или от собствен опит?Имам около 90000км без дебитомер и 45000км със,промяна в разхода няма никаква,промяната в разхода дойде след смяна на разпръсквачи,но това е друга тема.
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          nsn написа:
                          milanist22 написа:
                          С поне 0,7-1л. отгоре извънградско и неопределен в града :DTова с откачането на буксата не е решение! Или читав втора ръка (да, все още се намират такива), или нов!
                          Това го прочете някъде ли или от собствен опит?Имам около 90000км без дебитомер и 45000км със,промяна в разхода няма никаква,промяната в разхода дойде след смяна на разпръсквачи,но това е друга тема.
                          Ако съм го прочел някъде ще дам линк или няма да коментирам. От собствен опит говоря, че откачането на буксата на прецаканият дебиломер не бе решение ЗА МЕН! Карах 2 месеца (близо 1600км) и видимо разхода се вдигна. Взех си втора ръка, като предварително беше замерен и след смяната му установих, че съм карал скопено JTD...и разхода влзезе в норми
                          FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                          То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                          Fiat Auto S.p.A

                          Коментар


                            #14
                            milanist22 написа:
                            съм карал скопено JTD...и разхода влзезе в норми
                            A ние ядем доматите с колците.....----------Автора на темата - купи си от морга за 40ина лева с уговорката да го тестваш.Чукне ли 4волта на място - плащай го.Ама 220лв за нов дебитомер, аз лично бих карал(едва ли, само си плямпам) тази кола без маф.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              tyson написа:
                              Аз не знам какво толкова се плашите от тоя дебитомер. Цената на БОШ такъв, с номер накрая (309) след отстъпките е 180лв.Предполагам и за 1.9-тката няма да е по-скъп....
                              Разликата в цената е наполовина в полза на Е-2 спрямо Е-3. След като има дебитомер- значи трябва да е там. Ама има колеги , които искат да изкундят дявола във въздуха. Да, ама надали....
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X