тези ремъци се сменявали на 120 000км или на 5 години , тези км не ги навъртях но 5 години ги навърши колата , не рискувах и ги смених ,всички части ги купих оригинални Лансиа , 2 ремъка , 5 оптяжки , 1 водна помпа , 3 лт червен антифриз , 1 въздушен филтър , всичко това за около 400 долар а , и за майстора 100 долар а , старите ремъци и оптяжките бяха в добро състояние , на водната помпа лагерите бяха направили луфт и даже при завъртане с ръка правеха шум ,но теч на антифриз нямаше ,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен и пистов ремък
Collapse
X
-
FGRC написа:Тук какво трябва да кажем.От всичко рискова ти е била водната помпа.HATPOBEH написа:не се ли сменят на 50хил. километра (или греша)Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Да така казват от Фиат,но ако ползваш само оригинални компоненти едва ли не от завода в Торино.Ако ползваш аналогови части каквито са тук в България вероятноста да смелиш мотора след 80 000км. е много голяма.Даже и оригиналните части не са по качество такива като тези при първоначалното вграждане,така че повече от 80 000км. не си заслужава да се рискува.Проблема не е толкова в ремъците а в ролките и правилния монтаж.Що се отнася до водната помпа и там трябва да се спазват някои условия за да е жива по дълго време/изключително качествен антифриз,правилно опъване на агр. ремък,да не е прегряван често мотора,избягване на резки промени и максимални обороти/,но това последното е трудно да се спазва,така че не се чуди че е изкарала 65 000км. Това не е чак толкова лош пробег.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар