Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Код на рециклирани инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Код на рециклирани инжектори

    Здравейте колеги,Имам следния проблем:Двигателя е 1,9 16V Mjet. Кодовете записани в ЕКУто за 1ви и 3ти инжектори са различни от тези гравирани на самите инжектори.Нямам идея предния собственик какво е правил.Варианти:1. Оригиналните инжектори (1ви и 3ти) са рециклирани и затова има разминаване в кодовете(новите са вкарани в ЕКУто).2. Инжекторите са сменени без да се запишат в ЕКУто.Знам, че само предния собственик знае верния вариант. Това, което искам да попитам е, когато се рециклира инжектор новия код на листче ли се дава на клиента или се сменя пластмасата и се гравира на нея заедно с другите номера.Поздрави!

    #2
    Кола

    Тези кодове ли имаш предвидCodice Pompa http://www.dieselevante.it/injectors/index_it.asp
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не. Това са кодове на Бош, които показват модела на инжектора, респективно за каква кола става. Това за което говоря е друг код, който е уникален за инжектора и се генерира след тест на стенд. Когато излезе от завода, този код е гравиран на капачката заедно с каталожния на Бош. Въпроса ми е, когато ги рециклират в България, какво се случва с новия генериран код. Дава се на листче или се слага нова капачка на инжектора. Идеята ми е до колко мога да разчитам на кода който е на самия инжектор или няма гаранции за нищо.

      Коментар


        #4
        кола

        Гравирането едвали да го правят а и едвали ти дават тези кодове Направо питай в серивизи има 2-3 Повечето сменят само ремонтен комплект и половината от майсторите едвали да ги качват на стенд
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Рециклирането на инжектора не е свързано с промяна на кода на инжектора.Кодовете са свързани с времетраенето на отваряне и количеството на горивото.При ремонт на инжектора му се сменяват механични части които отговарят на изискванията за класа на инжектора,това разбира се в белите сервизи.Когато са изпълнени тези изисквания не е нужно от промяна на кода на инжектора.Кода е необходим за да може компютъра да регулира впръскването до идеалната крива на инжекцията и корекцията на по слаб цилиндър ако възникне.При теб сигурно са сменени без да е правена персона лизация към компа и цилиндрите.И четирите инжектора би трябвало да са от един клас.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            1 Парт номера на Бош трябва да е еднакъв с оригиналните 2 Кода на инжектора ( новия се вкарва е екуто ) което ти вече си направил Демек ти вече не трябва да имаш проблеми , Виш корекциите на дюзите какви числа са и ако са в нормални граници значи всичко е точно Кода за който говорим е отгоре на електрониката на дюзата
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Колеги, въпроса започна да се измества.http://www.fiatforum.com/attachment....d=136835159416 - клас17 - IMA кодМоят въпрос е когато се качи на стенд и се тества инжектора, новия генериран IMA код под каква форма се предоставя на клиента. Не ми се е случвало и затова питам. Ако има хора, които са минали през това, нека да кажат.Поздрави!

              Коментар


                #8
                А ти защо реши, че при смяна на разпръсквач ти трябва нов код ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  На лист хартия. Прави ли се някаква настройка.... на стенд се генерира нов код. Корекцията също така зависи от състоянието на двигателя, не е само от работата на инжектора. Ако корекцията е голяма дори и точния код да вкараш пак няма да се случат чудеса.Като начало вкарай кодовете които са написани на инжекторите и ако корекцията е голяма им размени местата за да видиш дали ще се промени. Ако не се промени тогава си имаш проблем с двигателя, ако се промени спрямо разместването то тогава ти трябва стенд за стендоване на инжекторите с проблем.

                  Коментар


                    #10
                    chaveto, получих отговор на въпроса си, за което ти благодаря!Аз също си мислех, че става въпрос за хартийка, но исках да съм сигурен.С Multiecuscan (лицензиран) и VAG-COM става пре/записването на IMA кодовете на инжекторите - това го знам.Въпрос: Някой знае ли, дали въпросните кодове се съдържат в .Bin файла с таблиците? Идеята ми е, дали не може да се презаписват и с MPPS например? В крайна сметка "Рената" си презаписват кодовете всеки път когато се четат с Galletto.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      От нета Кодовете на оригиналните инжектори могат да бъдат намерени на лепенка - отстрани на мотораhttp://www.fordwiki.co.uk/images/d/dc/Fsuper1.jpgтова за някои модели колиза Форди има програма Formidable 2и с това се свързва http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-F-SUP...item43c7642cd1
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        NVG написа:
                        В крайна сметка "Рената" си презаписват кодовете всеки път когато се четат с Galletto.
                        Рената си губят кодовете при четене с галето клонинг, има разлика
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ето как изглежда листа с кодовете, когато са сменяни разпръсквачи. Стойностите са скрити, за да не се подведе някой колега. Кода се състой от 9 букви и цифри.
                          Прикачени файлове
                          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                          Фиат Крома 1,9 2009г.
                          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                          Коментар

                          Working...
                          X