Здравейте колеги,Имам следния проблем:Двигателя е 1,9 16V Mjet. Кодовете записани в ЕКУто за 1ви и 3ти инжектори са различни от тези гравирани на самите инжектори.Нямам идея предния собственик какво е правил.Варианти:1. Оригиналните инжектори (1ви и 3ти) са рециклирани и затова има разминаване в кодовете(новите са вкарани в ЕКУто).2. Инжекторите са сменени без да се запишат в ЕКУто.Знам, че само предния собственик знае верния вариант. Това, което искам да попитам е, когато се рециклира инжектор новия код на листче ли се дава на клиента или се сменя пластмасата и се гравира на нея заедно с другите номера.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Код на рециклирани инжектори
Collapse
X
-
Не. Това са кодове на Бош, които показват модела на инжектора, респективно за каква кола става. Това за което говоря е друг код, който е уникален за инжектора и се генерира след тест на стенд. Когато излезе от завода, този код е гравиран на капачката заедно с каталожния на Бош. Въпроса ми е, когато ги рециклират в България, какво се случва с новия генериран код. Дава се на листче или се слага нова капачка на инжектора. Идеята ми е до колко мога да разчитам на кода който е на самия инжектор или няма гаранции за нищо.
Коментар
-
Рециклирането на инжектора не е свързано с промяна на кода на инжектора.Кодовете са свързани с времетраенето на отваряне и количеството на горивото.При ремонт на инжектора му се сменяват механични части които отговарят на изискванията за класа на инжектора,това разбира се в белите сервизи.Когато са изпълнени тези изисквания не е нужно от промяна на кода на инжектора.Кода е необходим за да може компютъра да регулира впръскването до идеалната крива на инжекцията и корекцията на по слаб цилиндър ако възникне.При теб сигурно са сменени без да е правена персона лизация към компа и цилиндрите.И четирите инжектора би трябвало да са от един клас.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
1 Парт номера на Бош трябва да е еднакъв с оригиналните 2 Кода на инжектора ( новия се вкарва е екуто ) което ти вече си направил Демек ти вече не трябва да имаш проблеми , Виш корекциите на дюзите какви числа са и ако са в нормални граници значи всичко е точно Кода за който говорим е отгоре на електрониката на дюзатаPower Under Pressure
Коментар
-
Колеги, въпроса започна да се измества.http://www.fiatforum.com/attachment....d=136835159416 - клас17 - IMA кодМоят въпрос е когато се качи на стенд и се тества инжектора, новия генериран IMA код под каква форма се предоставя на клиента. Не ми се е случвало и затова питам. Ако има хора, които са минали през това, нека да кажат.Поздрави!
Коментар
-
На лист хартия. Прави ли се някаква настройка.... на стенд се генерира нов код. Корекцията също така зависи от състоянието на двигателя, не е само от работата на инжектора. Ако корекцията е голяма дори и точния код да вкараш пак няма да се случат чудеса.Като начало вкарай кодовете които са написани на инжекторите и ако корекцията е голяма им размени местата за да видиш дали ще се промени. Ако не се промени тогава си имаш проблем с двигателя, ако се промени спрямо разместването то тогава ти трябва стенд за стендоване на инжекторите с проблем.
Коментар
-
chaveto, получих отговор на въпроса си, за което ти благодаря!Аз също си мислех, че става въпрос за хартийка, но исках да съм сигурен.С Multiecuscan (лицензиран) и VAG-COM става пре/записването на IMA кодовете на инжекторите - това го знам.Въпрос: Някой знае ли, дали въпросните кодове се съдържат в .Bin файла с таблиците? Идеята ми е, дали не може да се презаписват и с MPPS например? В крайна сметка "Рената" си презаписват кодовете всеки път когато се четат с Galletto.
Коментар
-
кола
От нета Кодовете на оригиналните инжектори могат да бъдат намерени на лепенка - отстрани на мотораhttp://www.fordwiki.co.uk/images/d/dc/Fsuper1.jpgтова за някои модели колиза Форди има програма Formidable 2и с това се свързва http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-F-SUP...item43c7642cd1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар