Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ! висок разход, пуши, не върви, ниски обороти - td100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помощ! висок разход, пуши, не върви, ниски обороти - td100

    Хора, здравейте!Пак проблем, втора седмица, колата ми се държи ужасно на ниски обороти - Fiat marea td100.Пуши адски много, няма мощност, прекъсва, има висок разход на гориво и държи ниски обороти 450-500-550 rpm.Започнах да търся проблема от най-простите неща - сонда, горивен филтър, обезвъздушаване. Мислех си дори, че са спекли дюзи, изразходих 2 добавки за почистване на дюзи и горивна система!Проблема не се оправи.. в последствие днес откачих маркуча за обратната нафта, и какво да видя - тече нафта от тръбичката на помпата, по маркуча за ОБРАТНА НАФТА, към дюзите.Според мен се дави в гориво, докато на високи обороти го няма проблема понеже си изгаря всичко. Как ви се струва това, и какво да правя??!

    #2
    С риск да се изкажа неподготвен, ще кажа от опит, тъй като на моето жтд беше се случило същото. Проблема се реши с изолирането на ЕГР клапана.
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    Коментар


      #3
      съмнява ме да е ЕГР-ра

      Коментар


        #4
        Егр-а мисля, че ми е изолиран, или поне от вакумите е. Днеска може да го сваля егр-а да съм сигурен. Но не виждам какво общо има с обратното налягане от гнп-то.- да спомена, че първо започнаха да ми играят леко оборотите, като си мислех, че е от запушен горивен филтър, смених филтъра - проблема не изчезна.Започнах да си мисля че са дюзи. Но сега и тва не мисля че е.Някакви идеи? А най-тъпото е, че съм на 100 км от дома.Едит: може ли да е прехвърлил зъб, но пък на високи обороти направо си върви като бясна...

        Коментар


          #5
          Много си се филмирал. Много ясно че от там ще тече нафта,излишното на дюзите и на помпата се събира на едно и също място и като извадиш маркуча ще текне нафта,а разклонението за дюзите е на по-ниско от колкото е другото.Ако си обърнал внимание там отива и излишно от авансатора и от турбокоректора.Не ти е това проблема.Пушека бял ли е на цват?? Най-вероятно да и за това си мисля че има проблем със авансатора.Ако обаче не е бяло а черно тогава има още куп вероятности.Ако е черно и е то центровка колата ще работи много твърдо със метално чукане.Авансатора трябва да работи(жужи) докато свети лампата за подгрева.После по време на работа опитното ухо разбира дали работи.Жилото на малката рейка трябва да е отпуснато докато загрее.Можеш и да извадиш вакумния маркуч мембраната на ЕГР-а.Бъди по конкретен като споделиш какво си направил и какво е станало.Успех!

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            Много си се филмирал. Много ясно че от там ще тече нафта,излишното на дюзите и на помпата се събира на едно и също място и като извадиш маркуча ще текне нафта,а разклонението за дюзите е на по-ниско от колкото е другото.Ако си обърнал внимание там отива и излишно от авансатора и от турбокоректора.Не ти е това проблема.Пушека бял ли е на цват?? Най-вероятно да и за това си мисля че има проблем със авансатора.Ако обаче не е бяло а черно тогава има още куп вероятности.Ако е черно и е то центровка колата ще работи много твърдо със метално чукане.Авансатора трябва да работи(жужи) докато свети лампата за подгрева.После по време на работа опитното ухо разбира дали работи.Жилото на малката рейка трябва да е отпуснато докато загрее.Можеш и да извадиш вакумния маркуч мембраната на ЕГР-а.Бъди по конкретен като споделиш какво си направил и какво е станало.Успех!
            Пушака е бял на цвят, а като подам на контакт се чува жужене.Но си мисля, че се чува по-тихо от скоро.Като я изрежа до 4 000 rpm, докато се отпуши се чува един металически звук, все едно имам изгнило гърне. След това се оправя, спира да пуши, и ако не падам под 1500 оборота, колата нито пуши, нито се дави и си върви.

            Коментар


              #7
              Както каза specialista, проблема беше в авансатора.Най-интересното е, че клапана не беше протекъл, не беше нищо.Като проблем по клапана бих казал, че жужеше, но много тихо спрямо преди.Като го отвихме, и дадох на контакт, вибрираше, даваше някакви признаци на живот, но явно не е работил коректно.Новият клапан (втора употреба) работи доста по-шумно, дори и от старият, когато работеше. Колата вече не пуши като пали, не вибрира, не изпушва, на макс обороти и не придърпва.Странното е, че понякога като изкарам ключа, колата продължава да работи още няколко секунди, но тва го правеше и със старият клапан. Сега като я покарах, имам чувството, че все едно и е бедна сместта, на определени обороти.

              Коментар


                #8
                Това че не гасне веднага няма нищо общо със този клапан!Успех!

                Коментар


                  #9
                  А проблем ли е, защото и аз когато изгася моята се чува едно жужене в продължение на 3-4 секунди и после спира ?
                  Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                  Коментар


                    #10
                    мен ми прилича на починала турбина,така,че не е лошо да махнеш маркуча и да я провериш за луфтове,а металическият звук е от разбитата турбинка която опира в корпуса.

                    Коментар


                      #11
                      това жужене не е от турбината а от Ел. клапан контрол EGR

                      Коментар


                        #12
                        ето
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Ми бацета, колата си се оправи от нищото. Да не казвам голямя дума, ама сега си пали и гасне от раз.Загубата на мощност се оказа от износен съединител.

                          Коментар

                          Working...
                          X