Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ниските обороти на Мареа 1,9jtd 105k.c.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ниските обороти на Мареа 1,9jtd 105k.c.

    Здравейте проблема идва след смяна на дюзи (минали стенд и ремонт в бош в смисъл работят перфектно) и колата пали и оборотите се менят между 800-1000 и тресе сякаш тръгва да гасне и дига до 1000 и постоянно така при движение ускорението е много зле до 2300-2400 след това ускорява добре на диагностика изкарва само подгряващи свещи колата не пуши ще съм благодарен на всички отзовали се

    #2
    Регулатор за налягането.Свали и изчисти цедката(ако има цедка)но внимавай да не заоблиш болтчетата.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      има начин да останеш и без цедка и да нямаш проблеми,но си има и своите рискове

      Коментар


        #4
        Пробвай първо с регулатор назаем да видиш дали ще се промени нещо, при мен го имаше същия проблем и нищо не показваше на диагностиката. След смяната нещата се оправиха.
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #5
          Явно толкова са ги направили, дадоха ли ти разпечатка за всяка една дюза?

          Коментар


            #6
            забелязах че когато загрее задържа оборотите а реголатора не можах да го сваля ще опитам пак като имам време

            Коментар


              #7
              Между другото и аз имам същия проблем с мареата 1.9 жтд 110 кс е обаче , но докато е студена играят 800-1000 е досадно ......... един "майстор " ми обясняваше ,че било лошо дизеловата помпа ........ а не мисля ,че е от това....
              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

              Коментар


                #8
                Ibiza написа:
                Между другото и аз имам същия проблем с мареата 1.9 жтд 110 кс е обаче , но докато е студена играят 800-1000 е досадно ......... един "майстор " ми обясняваше ,че било лошо дизеловата помпа ........ а не мисля ,че е от това....
                И моите играят на първи старт- особено сутрин. За пет години- нищо не е станало. И регулатора чистиха- оборотите пак подскачат. Карай си колата и не се вкарвай във филми
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #9
                  Проблема при мен беше от 2 бр дюзи.-Мареа 105,а и сами казвате,че проблема е когато колата е студена. Ако е регулатор оборотите ще варират в много по големи граници - ще падат под 500 и ще надхвърлят 1200-1300. Ако при вариация 800-1000 се прави лог на налягането в рейла-ще варира 280-320 bar.,но заради изменението на обороти на помпата.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Едно друго нещо наблюдавам от скоро като я настъпя и към 3000 об заглъхва , придърпва и тръгва още по рязко ... някакви предложения ? ежер ? не е затапен .
                    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                    Коментар


                      #11
                      това си е софтуерен проблем,него го остави

                      Коментар


                        #12
                        Мога да ти пратя регулатор за проба?! Аз ползвам този на "Червената Буря" , който има черпене с лимонада от мене, но да не се отклонявам. Регулатора ми НЕ работи, като твоят, т.е. не мени обороти! Оборотите са стабилни, само на свободен ход ЖТД-то припушва от време на време.
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар

                        Working...
                        X