Здравейте проблема идва след смяна на дюзи (минали стенд и ремонт в бош в смисъл работят перфектно) и колата пали и оборотите се менят между 800-1000 и тресе сякаш тръгва да гасне и дига до 1000 и постоянно така при движение ускорението е много зле до 2300-2400 след това ускорява добре на диагностика изкарва само подгряващи свещи колата не пуши ще съм благодарен на всички отзовали се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ниските обороти на Мареа 1,9jtd 105k.c.
Collapse
X
-
Ibiza написа:Между другото и аз имам същия проблем с мареата 1.9 жтд 110 кс е обаче , но докато е студена играят 800-1000 е досадно ......... един "майстор " ми обясняваше ,че било лошо дизеловата помпа ........ а не мисля ,че е от това....Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Проблема при мен беше от 2 бр дюзи.-Мареа 105,а и сами казвате,че проблема е когато колата е студена. Ако е регулатор оборотите ще варират в много по големи граници - ще падат под 500 и ще надхвърлят 1200-1300. Ако при вариация 800-1000 се прави лог на налягането в рейла-ще варира 280-320 bar.,но заради изменението на обороти на помпата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Мога да ти пратя регулатор за проба?! Аз ползвам този на "Червената Буря" , който има черпене с лимонада от мене, но да не се отклонявам. Регулатора ми НЕ работи, като твоят, т.е. не мени обороти! Оборотите са стабилни, само на свободен ход ЖТД-то припушва от време на време.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар