Датчик хол/ датчик разпределителен вал е едно и също... ЖТД-то има.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хвърлям боб да ли ще запали ЖТД
Collapse
X
-
Bane
-
живеем в северозападнала българия и тук майстори ....... ха ха,само за накладки и дървени философи.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
emulsia написа:FGRC написа:А датчика на Хол прегледа ли го.От него също не ще да пали.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Ilko написа:живеем в северозападнала българия и тук майстори ....... ха ха,само за накладки и дървени философи.
Коментар
-
Ти си спенил датчика на КОЛЯНОВИЯ ВАЛ Колега аз ти говоря за ДАТЧИКА НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ-ДАТЧИК НА ХОЛ а ти ми казваш че съм лицемер.Направи си сам извода дали си ТЪПА ТОЯГА.Според мен си доста тъп[/quote] http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%...A5%D0%BE%D0%BB то какво излиза сега дали е на разпределителния вал или на колянов вал е все датчик на ХОЛ,и все същата. щом дава сигнал на компа в какво полужение са валовете.а кой е тъп в случая си отговори сам,запазвам благоприличието в саита.
Коментар
-
Точно тука грешиш.Датчика на коляновия вал индуцира импулс вследствие на броене на зъби от кодиращия ринг на коляновия вал,а при Хол имаме преминаване на проводник през постоянен магнит.А що се отнася до благоприличието,пръв ти го наруши.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Точно тука грешиш.Датчика на коляновия вал индуцира импулс вследствие на броене на зъби от кодиращия ринг на коляновия вал,а при Хол имаме преминаване на проводник през постоянен магнит.А що се отнася до благоприличието,пръв ти го наруши.
Коментар
-
Maлко тъп въпрос : като не иска да запали случайно да ти свети едно жълто ключе на таблото (не гаечно) ... и как е са ,пали ли не си писал 3-4 дни интересно ми е оправи ли са . Поздрави ! ... при мен става нещо странно (извън темата) играя си с ключа на фиата и извадих чипа , слязох до колата и опитах да запаля светна тоя въппросен ключ и само върти пък не пали . качих са горе и върнах чипа в ключа и запали ... онзи ден ходих на работа с колата щото валя дъжд и тръгвам от сервиза и зяпам гаргите както обикновено и по едно време гледам тоя въпросния ключ свети ама колата върви както обикновено спрях изгасих пак на контакт тоя свети въртя-пали и така си свети ... на сутринта отивам с мотора на работа викам чек да я запаля пак пали и ключа не свети ...ако някои може да ми обясни какво е станало ще е супер .... а за колегите като мен заклети Итал-Манияци мотора също е италиански Aprilia SR 50 DI-Tech 2T power с принудително пълнене на 4.6 бара налягане (много интересна машинка разглобих я да я почистя и да видя защо върви толкова много )
Коментар
-
Re: Хвърлям боб да ли ще запали ЖТД
,,040420-неразпозната грешка’’ да подадем малко информация по темата за тази грешка е изписва при диагностика АУТОКОМ -китаец,а при маркова диагностика е изписва така ,,0404’’ демек проблем в волана и то си беше така бачкаше кога му е кеф.днес смених ме релетата на електромотора и за сега тествам.да сенадявам, че червеното воланче скоро няма да ми свети на таблото.
Коментар
-
HATPOBEH написа:Maлко тъп въпрос : като не иска да запали случайно да ти свети едно жълто ключе на таблото (не гаечно) ... и как е са ,пали ли не си писал 3-4 дни интересно ми е оправи ли са . Поздрави ! ... при мен става нещо странно (извън темата) играя си с ключа на фиата и извадих чипа , слязох до колата и опитах да запаля светна тоя въппросен ключ и само върти пък не пали . качих са горе и върнах чипа в ключа и запали ... онзи ден ходих на работа с колата щото валя дъжд и тръгвам от сервиза и зяпам гаргите както обикновено и по едно време гледам тоя въпросния ключ свети ама колата върви както обикновено спрях изгасих пак на контакт тоя свети въртя-пали и така си свети ... на сутринта отивам с мотора на работа викам чек да я запаля пак пали и ключа не свети ...ако някои може да ми обясни какво е станало ще е супер .... а за колегите като мен заклети Итал-Манияци мотора също е италиански Aprilia SR 50 DI-Tech 2T power с принудително пълнене на 4.6 бара налягане (много интересна машинка разглобих я да я почистя и да видя защо върви толкова много )
Коментар
-
emulsia написа:HATPOBEH написа:Maлко тъп въпрос : като не иска да запали случайно да ти свети едно жълто ключе на таблото (не гаечно) ... и как е са ,пали ли не си писал 3-4 дни интересно ми е оправи ли са . Поздрави ! ... при мен става нещо странно (извън темата) играя си с ключа на фиата и извадих чипа , слязох до колата и опитах да запаля светна тоя въппросен ключ и само върти пък не пали . качих са горе и върнах чипа в ключа и запали ... онзи ден ходих на работа с колата щото валя дъжд и тръгвам от сервиза и зяпам гаргите както обикновено и по едно време гледам тоя въпросния ключ свети ама колата върви както обикновено спрях изгасих пак на контакт тоя свети въртя-пали и така си свети ... на сутринта отивам с мотора на работа викам чек да я запаля пак пали и ключа не свети ...ако някои може да ми обясни какво е станало ще е супер .... а за колегите като мен заклети Итал-Манияци мотора също е италиански Aprilia SR 50 DI-Tech 2T power с принудително пълнене на 4.6 бара налягане (много интересна машинка разглобих я да я почистя и да видя защо върви толкова много )
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар