Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хвърлям боб да ли ще запали ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Датчик хол/ датчик разпределителен вал е едно и също... ЖТД-то има.

    Коментар


      #17
      живеем в северозападнала българия и тук майстори ....... ха ха,само за накладки и дървени философи.
      Ми аз това прочетох....Никъде не видях да пише конкретно за ЛОМ.За насочване в Монтана... - явно не си питал, щото не вярвам пък да няма кой да ти каже къде да идеш.Поразпитай там ваште джамбази по автокъщите и ше те насочат.По темата - дали датчика е на хол или друг тип не показва къде се намира и какво измерва.На повечето италианки наистина датчика на разпределителния вал е тип хол датчик, но има много коли дето са с хол датчик и на коляновия вал, както и обратно.Добре е да прочетете кое какво е преди да давате съвети и да обърквате човека.
      Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

      Коментар


        #18
        emulsia написа:
        FGRC написа:
        А датчика на Хол прегледа ли го.От него също не ще да пали.
        че не разбирам то е ясно,до колкото се разбра датчик на хол има само при бензиновите,ако ти е скука колега намереси друга играчка,ако ще помагаш приемам всякакви съвети,но ако си мислиш че съм тъпа тояга си в грешка.благодаря ти за помоща все пак, макар и лицемерна.
        Ти си спенил датчика на КОЛЯНОВИЯ ВАЛ Колега аз ти говоря за ДАТЧИКА НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ-ДАТЧИК НА ХОЛ а ти ми казваш че съм лицемер. Направи си сам извода дали си ТЪПА ТОЯГА.Според мен си доста ***Модерирано***
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #19
          Ilko написа:
          живеем в северозападнала българия и тук майстори ....... ха ха,само за накладки и дървени философи.
          Ми аз това прочетох....Никъде не видях да пише конкретно за ЛОМ.За насочване в Монтана... - явно не си питал, щото не вярвам пък да няма кой да ти каже къде да идеш.Поразпитай там ваште джамбази по автокъщите и ше те насочат.По темата - дали датчика е на хол или друг тип не показва къде се намира и какво измерва.На повечето италианки наистина датчика на разпределителния вал е тип хол датчик, но има много коли дето са с хол датчик и на коляновия вал, както и обратно.Добре е да прочетете кое какво е преди да давате съвети и да обърквате човека.
          ваш колега от форума вече ме насочи за сервиз,за което му благодаря,а за джамбазите по големите вече и сервизи направиха, едва ли ще ме прати в монтана като е по лесно да ми вземе парите,патих вече със предишния фиат както и да е. а къде пиши Лом на ника ми, значи дребни неща ремонтирам в Лом,и пак да кажем нямам нищо лично към никои не съм тука да се дъфчем.Проблемите мисля че са отстранени,за сега наблядавам ак има нещо ще пиша по темата.

          Коментар


            #20
            Ти си спенил датчика на КОЛЯНОВИЯ ВАЛ Колега аз ти говоря за ДАТЧИКА НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ-ДАТЧИК НА ХОЛ а ти ми казваш че съм лицемер.Направи си сам извода дали си ТЪПА ТОЯГА.Според мен си доста тъп[/quote] http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%...A5%D0%BE%D0%BB то какво излиза сега дали е на разпределителния вал или на колянов вал е все датчик на ХОЛ,и все същата. щом дава сигнал на компа в какво полужение са валовете.а кой е тъп в случая си отговори сам,запазвам благоприличието в саита.

            Коментар


              #21
              Точно тука грешиш.Датчика на коляновия вал индуцира импулс вследствие на броене на зъби от кодиращия ринг на коляновия вал,а при Хол имаме преминаване на проводник през постоянен магнит.А що се отнася до благоприличието,пръв ти го наруши.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                FGRC написа:
                Точно тука грешиш.Датчика на коляновия вал индуцира импулс вследствие на броене на зъби от кодиращия ринг на коляновия вал,а при Хол имаме преминаване на проводник през постоянен магнит.А що се отнася до благоприличието,пръв ти го наруши.
                опитвам се и аз да научим нещо,ако ще само на теория.чета си темата мнения доста ... нали за това е форум си помагаме. ще го запомним кое какво е дано е правилното научно.със здраве и наздраве,още съм в тестов период. ))))))))

                Коментар


                  #23
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    Maлко тъп въпрос : като не иска да запали случайно да ти свети едно жълто ключе на таблото (не гаечно) ... и как е са ,пали ли не си писал 3-4 дни интересно ми е оправи ли са . Поздрави ! ... при мен става нещо странно (извън темата) играя си с ключа на фиата и извадих чипа , слязох до колата и опитах да запаля светна тоя въппросен ключ и само върти пък не пали . качих са горе и върнах чипа в ключа и запали ... онзи ден ходих на работа с колата щото валя дъжд и тръгвам от сервиза и зяпам гаргите както обикновено и по едно време гледам тоя въпросния ключ свети ама колата върви както обикновено спрях изгасих пак на контакт тоя свети въртя-пали и така си свети ... на сутринта отивам с мотора на работа викам чек да я запаля пак пали и ключа не свети ...ако някои може да ми обясни какво е станало ще е супер .... а за колегите като мен заклети Итал-Манияци мотора също е италиански Aprilia SR 50 DI-Tech 2T power с принудително пълнене на 4.6 бара налягане (много интересна машинка разглобих я да я почистя и да видя защо върви толкова много )

                    Коментар


                      #25
                      Като си познае ключа пали иначе неще.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        Re: Хвърлям боб да ли ще запали ЖТД

                        ,,040420-неразпозната грешка’’ да подадем малко информация по темата за тази грешка е изписва при диагностика АУТОКОМ -китаец,а при маркова диагностика е изписва така ,,0404’’ демек проблем в волана и то си беше така бачкаше кога му е кеф.днес смених ме релетата на електромотора и за сега тествам.да сенадявам, че червеното воланче скоро няма да ми свети на таблото.

                        Коментар


                          #27
                          HATPOBEH написа:
                          Maлко тъп въпрос : като не иска да запали случайно да ти свети едно жълто ключе на таблото (не гаечно) ... и как е са ,пали ли не си писал 3-4 дни интересно ми е оправи ли са . Поздрави ! ... при мен става нещо странно (извън темата) играя си с ключа на фиата и извадих чипа , слязох до колата и опитах да запаля светна тоя въппросен ключ и само върти пък не пали . качих са горе и върнах чипа в ключа и запали ... онзи ден ходих на работа с колата щото валя дъжд и тръгвам от сервиза и зяпам гаргите както обикновено и по едно време гледам тоя въпросния ключ свети ама колата върви както обикновено спрях изгасих пак на контакт тоя свети въртя-пали и така си свети ... на сутринта отивам с мотора на работа викам чек да я запаля пак пали и ключа не свети ...ако някои може да ми обясни какво е станало ще е супер .... а за колегите като мен заклети Итал-Манияци мотора също е италиански Aprilia SR 50 DI-Tech 2T power с принудително пълнене на 4.6 бара налягане (много интересна машинка разглобих я да я почистя и да видя защо върви толкова много )
                          оправи се колега,но интересното е че при мен свети на таблото не описаната иконка повече ми изглежда на френски ключ.

                          Коментар


                            #28
                            emulsia написа:
                            HATPOBEH написа:
                            Maлко тъп въпрос : като не иска да запали случайно да ти свети едно жълто ключе на таблото (не гаечно) ... и как е са ,пали ли не си писал 3-4 дни интересно ми е оправи ли са . Поздрави ! ... при мен става нещо странно (извън темата) играя си с ключа на фиата и извадих чипа , слязох до колата и опитах да запаля светна тоя въппросен ключ и само върти пък не пали . качих са горе и върнах чипа в ключа и запали ... онзи ден ходих на работа с колата щото валя дъжд и тръгвам от сервиза и зяпам гаргите както обикновено и по едно време гледам тоя въпросния ключ свети ама колата върви както обикновено спрях изгасих пак на контакт тоя свети въртя-пали и така си свети ... на сутринта отивам с мотора на работа викам чек да я запаля пак пали и ключа не свети ...ако някои може да ми обясни какво е станало ще е супер .... а за колегите като мен заклети Итал-Манияци мотора също е италиански Aprilia SR 50 DI-Tech 2T power с принудително пълнене на 4.6 бара налягане (много интересна машинка разглобих я да я почистя и да видя защо върви толкова много )
                            оправи се колега,но интересното е че при мен свети на таблото не описаната иконка повече ми изглежда на френски ключ.
                            :D аха ... при мене е като ключ за брава ( ударението пада на последното "а" )

                            Коментар


                              #29
                              да чука на дърво,повече проблеми за сега нямам,ако админа сметне за добре нека е изтрие темата.да но съм помогнал на някой кат моя проблем.

                              Коментар

                              Working...
                              X