Дано не ставам досаден колеги, че питам много :D ама не съм имал до сега личен дизелов автомобил и сега го разучавам. Взех си кабел ЕЛМ327 миналата седмица, да мога все пак да гледам за евентуални грешки и т.н. Видях темата на Emzo как се прави лог и реших да направя няколко за дебитомера и турбото. Турбото е супер - диаграмата на налягането в смукателния колектор ми изглежда много добра - действително измереното и целевото се припокриват напълно в диапазона 1000-3800 оборота - повече не можах да я настъпя, че го правих в градски условия. Но пък диаграмата за количеството постъпващ въздух при ниски обороти се различава значително... и не знам дали това е нормално. Това заради затапения ЕГР ли е или е проблем с дебитомера? При необходимо 290 mg/i, дебитомера отчита 400mg/i. Прилагам диаграмите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно лог с ФЕС
Collapse
X
-
Re: Въпрос относно лог с ФЕС
noriaga написа:Дано не ставам досаден колеги, че питам много :D ама не съм имал до сега личен дизелов автомобил и сега го разучавам. Взех си кабел ЕЛМ327 миналата седмица, да мога все пак да гледам за евентуални грешки и т.н. Видях темата на Emzo как се прави лог и реших да направя няколко за дебитомера и турбото. Турбото е супер - диаграмата на налягането в смукателния колектор ми изглежда много добра - действително измереното и целевото се припокриват напълно в диапазона 1000-3800 оборота - повече не можах да я настъпя, че го правих в градски условия. Но пък диаграмата за количеството постъпващ въздух при ниски обороти се различава значително... и не знам дали това е нормално. Това заради затапения ЕГР ли е или е проблем с дебитомера? При необходимо 290 mg/i, дебитомера отчита 400mg/i. Прилагам диаграмитеFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Прави ми впечатление, че дебитомера отчита доста повече въздух спрямо целевото при ниски обороти, под 1200. След това горе долу се изравняват графиките. Това влияе ли по някакъв начин на разхода при празен ход и при много лежерно шофиране? Замислих се, защото при извънградско шофиране и обороти от 1800-2000 през повечето време, разхода е точно колкото каталожния, но в града си скача... и скача доста точно при много лежерно каране в ниските обороти и в трафик при спиране на място. Вчера в час пик за 20км със средна скорост 13-14км/ч ми показа по борд 12,8Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Втори цилиндър е малко притеснителен...Първи и четвърти го компенсират. Ако правилно се ориентирам. От няколко човека знам че корекция над -1,5 вече е сигнал за нередност. Най често износване не разпръсквача.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
emzo написа:И 1ви Дядо Попе и 1ви.Ама таз шитня е толкоз относителна, че .....п.с. някой май си търси проблеми само.п.с.с. Noriala, туй твойто са графики с мега ниска резолюция или ги качвай в сайт - postimage примерно или качваш самите логове - csvПрикачени файловеFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Вчера пък реших да откача буксата на дебитомера и да покарам. Не усетих особена разлика.. като че ли съвсем леко се спъна (но може и само да ми се е сторило) със сигурност разликата беше много минимална. Иначе лампата на двигателя си светна и изпищя check engine Казаха ми, че ако дебитомера е ОК, при разкачането му би трябвало да усетя голяма разлика във вървежа, но такава нямаше.. Има ли смисъл да го сваля и почистя и да пръсна maf-a със спрей?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар