Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно лог с ФЕС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно лог с ФЕС

    Дано не ставам досаден колеги, че питам много :D ама не съм имал до сега личен дизелов автомобил и сега го разучавам. Взех си кабел ЕЛМ327 миналата седмица, да мога все пак да гледам за евентуални грешки и т.н. Видях темата на Emzo как се прави лог и реших да направя няколко за дебитомера и турбото. Турбото е супер - диаграмата на налягането в смукателния колектор ми изглежда много добра - действително измереното и целевото се припокриват напълно в диапазона 1000-3800 оборота - повече не можах да я настъпя, че го правих в градски условия. Но пък диаграмата за количеството постъпващ въздух при ниски обороти се различава значително... и не знам дали това е нормално. Това заради затапения ЕГР ли е или е проблем с дебитомера? При необходимо 290 mg/i, дебитомера отчита 400mg/i. Прилагам диаграмите
    Прикачени файлове
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Според мен е заради затапения ЕГР
    Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
    ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

    Коментар


      #3
      Заради ЕГР е, в МЕС няма опция за тест на напрежението.Търси друг тестер - КТС, Брейнби, Аутоком. Ако и там го има де.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос относно лог с ФЕС

        noriaga написа:
        Дано не ставам досаден колеги, че питам много :D ама не съм имал до сега личен дизелов автомобил и сега го разучавам. Взех си кабел ЕЛМ327 миналата седмица, да мога все пак да гледам за евентуални грешки и т.н. Видях темата на Emzo как се прави лог и реших да направя няколко за дебитомера и турбото. Турбото е супер - диаграмата на налягането в смукателния колектор ми изглежда много добра - действително измереното и целевото се припокриват напълно в диапазона 1000-3800 оборота - повече не можах да я настъпя, че го правих в градски условия. Но пък диаграмата за количеството постъпващ въздух при ниски обороти се различава значително... и не знам дали това е нормално. Това заради затапения ЕГР ли е или е проблем с дебитомера? При необходимо 290 mg/i, дебитомера отчита 400mg/i. Прилагам диаграмите
        Заради ЕГР-а е,ама той хубаво е затапен,а спрян ли е софтуерно ????
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #5
          Спрян е
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Прави ми впечатление, че дебитомера отчита доста повече въздух спрямо целевото при ниски обороти, под 1200. След това горе долу се изравняват графиките. Това влияе ли по някакъв начин на разхода при празен ход и при много лежерно шофиране? Замислих се, защото при извънградско шофиране и обороти от 1800-2000 през повечето време, разхода е точно колкото каталожния, но в града си скача... и скача доста точно при много лежерно каране в ниските обороти и в трафик при спиране на място. Вчера в час пик за 20км със средна скорост 13-14км/ч ми показа по борд 12,8
            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

            Коментар


              #7
              Нормално де, на 100км такъв пробег ще падне, той компа не може да осредни.Автомат + 150 коня + 1400 кила поне, ако ти дава на колонка 10 - викай ура.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Нормално де, на 100км такъв пробег ще падне, той компа не може да осредни.Автомат + 150 коня + 1400 кила поне, ако ти дава на колонка 10 - викай ура.
                1540 кила е кромата. С мене 1630 :D
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  #9
                  Днес най-накрая сколасах да направя тест за корекция на дюзите на студен старт, Не знам нормални ли са тези стойности?
                  Прикачени файлове
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    #10
                    Втори цилиндър е малко притеснителен...Първи и четвърти го компенсират. Ако правилно се ориентирам. От няколко човека знам че корекция над -1,5 вече е сигнал за нередност. Най често износване не разпръсквача.
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      И 1ви Дядо Попе и 1ви.Ама таз шитня е толкоз относителна, че .....п.с. някой май си търси проблеми само.п.с.с. Noriala, туй твойто са графики с мега ниска резолюция или ги качвай в сайт - postimage примерно или качваш самите логове - csv
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        И 1ви Дядо Попе и 1ви.Ама таз шитня е толкоз относителна, че .....п.с. някой май си търси проблеми само.п.с.с. Noriala, туй твойто са графики с мега ниска резолюция или ги качвай в сайт - postimage примерно или качваш самите логове - csv
                        emzo тия логове с csv при мен се отварят супер странно и нищо не разбирам. Не са културни таблички с параметри, както съм виждал твои и за това ги качвам така. Ей го прикачвам csv-то да погледнеш. Иначе не си търся проблеми, просто ми е интересно А този лог го направих заради това, че сутрин при студен старт като беше по студено за няколко секунди оборотите играеха. Иначе колата върви супер, даже вече като си свикнах с дизела и автоматика, още повече ми харесва В крайна сметка има ли нещо притеснително или да си свиркам? Някъде в vw форума бях чел, че продължителното каране с проблемни дюзи, може да доведе до щети по двигателя... Днеска ще направя лог и при загрят двигател
                        Прикачени файлове
                        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                        Коментар


                          #13
                          При загрят не ти трябва.Оправи си регионалните настройки на windows-a.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Вчера пък реших да откача буксата на дебитомера и да покарам. Не усетих особена разлика.. като че ли съвсем леко се спъна (но може и само да ми се е сторило) със сигурност разликата беше много минимална. Иначе лампата на двигателя си светна и изпищя check engine Казаха ми, че ако дебитомера е ОК, при разкачането му би трябвало да усетя голяма разлика във вървежа, но такава нямаше.. Има ли смисъл да го сваля и почистя и да пръсна maf-a със спрей?
                            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                            Коментар


                              #15
                              Що не я халосаш в някой сълб или стена, за да видиш дали и работи еърбега
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар

                              Working...
                              X