Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат крома 2005 Отказа сервото на волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат крома 2005 Отказа сервото на волана

    Здравейте,нов съм във форума,до сега се справях сам с колата КРОМА 1.9 16V,карам я вече пет месеца,но го закъсах.След тридневно каране по наводнените ни пътища и още два по сухо,хидравликата изведнъж отказа.На таблото свети червен волан,а волана е тежък като на джуган.Маслото в казанчето го има,тъмно е,но не е по-гъсто от нормално поне видимо.Усилвателя е електрохидравличен днес му отделих известно време.Първо не открих проблемен бушон,а не съм и сигурен има ли си такъв.Закачих колата с Ecuskana,грешката е Р1009 че няма връзка с датчика,но не мога да го видя отгоре-временно съм без канал.Откачих четирите букси,на тази с двата дебели кабела единия пин е поразтопил малако пластмасата и имаше малко нагар по него,можеби от хлабава връзка.Изчегъртах и напръсках всичките с WD40-такова имах вкъщи,изчаках малко подсуших хубаво и закачих всичко обратно.Изчистих грешката и седнах зад волана с тайни надежди,но уви на втората секунда след запалването наби грешката отново.Минах през същата процедура още веднъж-резултата е същия.Някой дали е имал подобен проблем?Приемам мнения и съвети всякакви.Предварително Благодаря!
    Fiat Croma 1.9Mjet 16V150магарета

    #2
    По някоя от разтопените букси ти е проблема, губи комуникация с датчика, ако с чистене не се получава се сменят пинове,букси и т.н докато не се получи надеждна връзка.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Бушона на помпата е 80А и е в кутийката на плюсовата клема на акумулатора. Това е най-големия консуматор в тази кола, заедно със стартера От английския форум съм останал с впечатление, че масово "лекуват" системата със смяна на захранващия кабел на помпата (този с 2-та дебели кабела с нагара по буксата, за който говориш). Слабото му място е точно в клемата на помпата, където често става нагар от лош контакт. Той се връзва директно на акумулатора - плюса пред въпросния бушон, а минуса към минусовата обувка. Може да не се маха стария кабел, т.к. е сложен в дебел сноп с други кабели, а само да се разкачи и изолират краищата му. Става и кабел от опели, които ползват същата електро-хидравлична система (в Англия поне казват, че опелските кабели били доста по-евтини, а на практика са същите).
      Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
      ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

      Коментар


        #4
        Бушона го открих на втория ден-здрав е.С пробна лампа мерих на буксата докато е на контакт-има ток.Познат с опел изказа мнение,че може електрониката на помпата да е здала багажа и ми става много криво нещо.Гледах ги в италианските сайтове по около 150евра им търсят втора у-ба.Рейката ми по принцип похлопва и тъй като вече си имам канал смятам след малко да почвам с красивата процедура по свалянето и милата,и разколачването на всичко пък каквото сабя покаже.Ще пиша с резултат или за съвет.
        Fiat Croma 1.9Mjet 16V150магарета

        Коментар

        Working...
        X