Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Придърпване на Брава 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не знам, аз съм свикнал с него, а и не ми е кой знае какъв проблем, много рядко карам на 1/2/3 със съвсем леко натиснат педал.И както по-горе казах, доста хора които карат жтд са ми казвали, че го има и при тях.А едно нещо работи ли, не се бара.

    Коментар


      #17
      ако е педала на газта светва чека

      Коментар


        #18
        Да хвърля малко нови факти по този казус :D Мисля, че колегата emzo имаше една тема, в която беше казал, че съединителя се проверява дали е заминал като натиснеш газта на 5 предавка с 60 км/ч. Два пъти го направих това, но въобще не притресе, което изключва вероятността да е от заминаващ си съединител. Да отбележа само, че притрисането се получава при плавно подаване на газта независимо на коя предавка е колата. И това не винаги се случва, но e често явление.
        Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

        Коментар


          #19
          Продължение на темата...преди седмица ходих до сервиз да проверят нещо, но в процеса майстора (който лъхаше знания) каза, че демпферната шайба трака. Възможно ли е от нея да е и проблема, който имам с притрисането ?
          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

          Коментар


            #20
            madunko написа:
            Продължение на темата...преди седмица ходих до сервиз да проверят нещо, но в процеса майстора (който лъхаше знания) каза, че демпферната шайба трака. Възможно ли е от нея да е и проблема, който имам с притрисането ?
            Да. Но трябва да си доста чувствителен на тая тема - притрисане :DПрегледай тампоните на ДВГ, сигурно има скапани. Ако и това не е, остава гадната диагноза - маховик.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Dido_Lyubenov написа:
              madunko написа:
              Продължение на темата...преди седмица ходих до сервиз да проверят нещо, но в процеса майстора (който лъхаше знания) каза, че демпферната шайба трака. Възможно ли е от нея да е и проблема, който имам с притрисането ?
              Да. Но трябва да си доста чувствителен на тая тема - притрисане :DПрегледай тампоните на ДВГ, сигурно има скапани. Ако и това не е, остава гадната диагноза - маховик.
              А защо е гадна тази диагноза, че искам да го оправя това нещо... ?
              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

              Коментар


                #22
                madunko написа:
                Dido_Lyubenov написа:
                madunko написа:
                Продължение на темата...преди седмица ходих до сервиз да проверят нещо, но в процеса майстора (който лъхаше знания) каза, че демпферната шайба трака. Възможно ли е от нея да е и проблема, който имам с притрисането ?
                Да. Но трябва да си доста чувствителен на тая тема - притрисане :DПрегледай тампоните на ДВГ, сигурно има скапани. Ако и това не е, остава гадната диагноза - маховик.
                А защо е гадна тази диагноза, че искам да го оправя това нещо... ?
                Нали знаеш къде се намира маховика, и как се стига до него ? А като чуеш и цената, ще ти стане съвсем ясно защо.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  е,сега ,съединител и маховик се сменят за половин ден на тази кола,иди сменяй на ситроен ксара

                  Коментар


                    #24
                    Dido_Lyubenov написа:
                    madunko написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    madunko написа:
                    Продължение на темата...преди седмица ходих до сервиз да проверят нещо, но в процеса майстора (който лъхаше знания) каза, че демпферната шайба трака. Възможно ли е от нея да е и проблема, който имам с притрисането ?
                    Да. Но трябва да си доста чувствителен на тая тема - притрисане :DПрегледай тампоните на ДВГ, сигурно има скапани. Ако и това не е, остава гадната диагноза - маховик.
                    А защо е гадна тази диагноза, че искам да го оправя това нещо... ?
                    Нали знаеш къде се намира маховика, и как се стига до него ? А като чуеш и цената, ще ти стане съвсем ясно защо.
                    Какъв точно ще му е проблема на маховика, за да се получи това притрисане, в смисъл какво точно се изменя в него, че не разбирам много много. А и ако някой е сменял да каже ориентировъчна цена
                    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                    Коментар


                      #25
                      Сменя се целият маховик, понеже е от две метални части свързани с демпферен механизъм помежду си и балансирани заедно като едно цяло. Не може да се смени само нещо дребно и да се ползва отново. А цената никак не е скромна.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар

                      Working...
                      X