Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вихрови клапи на 1,9 Mjet 150 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ами явно ще ги разкарвам тези клапи, ама ще е по-нататък. Като самостоятелен ремонт ще ми дойде скъпо... Другия вариант е да пробвам да изкарам известно време с ремонтен комплект, като сменя рейката с друга с алуминиеви или месингови капачки, ама пък от 2 от клапите изпуска въздух.. та не знам дали да се занимавам изобщо.
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #32
      Е в крайна сметка ги разкарах клапите, вече всички "добавки" към двигателя са разкарани - дпф, егр, вихрови клапи. Вчера покарах малко... това, което забелязвам е, че в ниските си е все така мудна, но пък над 2000 оборота ускорява по-добре
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #33
        И при мен го има усещането за мудност- след махане на ДПФ ,затапване на ЕГР ,изключване на клапи и ремап - до 2000 набира плавно след това "избухва" и едвам се удържа. Какви пари ти излезе упражнението с физическото премахване на клапите?
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #34
          330лв във Вентура. Много добра работа са свършили, а колектора сега изглежда като нов!ПП. Колега твоята Крома ръчка ли е?
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #35
            @noriaga - каква кола караше преди кромата ?Въртящ момент 320/2000 н*м , къде я търсиш преди 2000рпм ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              emzo написа:
              @noriaga - каква кола караше преди кромата ?Въртящ момент 320/2000 н*м , къде я търсиш преди 2000рпм ?
              Brava 1,4 12V. Най-спънатия кон :D Викаш да си я карам като бензин :D
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #37
                Значи , проблем НЯМАШ :D
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  noriaga написа:
                  330лв във Вентура. Много добра работа са свършили, а колектора сега изглежда като нов!ПП. Колега твоята Крома ръчка ли е?
                  ръчка е да.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #39
                    Между другото, след махане на клапите изчезна това леко претрисане и колебание на оборотите за няколко секунди, което се случваше при студен старт.
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #40
                      А на практика някаква разлика има ли преди и след махането? В смисъл откъм динамика усещаш ли различно нещо?
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #41
                        pi4_s_bravo написа:
                        А на практика някаква разлика има ли преди и след махането? В смисъл откъм динамика усещаш ли различно нещо?
                        Да определно след 2000 оборота се усеща разлика в динамиката, по-добре ускорява и някак по-леко. Но според мен разликата идва не от махането на клапите, а от почистването на колектора и от това, че 2 от клапите изпускаха налягане.
                        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                        Коментар


                          #42
                          Е аз след 2000 оборота определено нямам проблеми с вървенето, по сметки е около 190к.с и 400нм ,като въртящия момент е ограничен заради съединителя. За мен това е кола направена за извънградско- уникално тиха и удобна. Снимката е от събота по тракия- на равен път с климатик и 3-ма човека
                          Прикачени файлове
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #43
                            Е както написах под 2000 не усещам някаква реална разлика, ама то и не би трябвало, нали уж клапите подобрявали динамиката в ниските...Иначе моята е сток, а и за другото си прав... Като я купувах за 1 ден направих 550км и не ги усетих. При мен със 130 е малко над 1800 оборота и скоростта не се усеща. Преди с бравата на 130 имах чувството, че карам Зил :DГледам по километраж сме на еднакви километри, само дето реалните при мен са x2
                            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                            Коментар


                              #44
                              pi4_s_bravo написа:
                              Е аз след 2000 оборота определено нямам проблеми с вървенето, по сметки е около 190к.с и 400нм ,като въртящия момент е ограничен заради съединителя. За мен това е кола направена за извънградско- уникално тиха и удобна. Снимката е от събота по тракия- на равен път с климатик и 3-ма човека
                              Ic - instant consumption ?Искаш ли клип с автопилот на 130 по надолнище и разход 2.0 Мани го тва IC, дай АC и АS
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                Ко ся, със снимки на разходомери ли ла са замерваме?Знайте ли къф набор имам... Хохохо
                                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                                Коментар

                                Working...
                                X