Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вихрови клапи на 1,9 Mjet 150 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    WhitePower написа:
    ilko-gd написа:
    Тая глупост я имах на Мерцедеса, винаги съм се чудил немските инженери нямат ли си друга работа Сваляш колектора, махаш всичко, затапваш отворите, слагаш моторчето и му включваш буксата. Така компютъра го върти само него и всичко е 6 точки. Колектора е свободен, караш и се кефиш. Последно есента правих една Е220CDI - изолиране на ЕГР, махане на клапите и оставяне само на моторчето. В софтуера не пипаш.
    Лошото е че не при всички става без софтуерна намесаИ при Сааб става без фост но алфите си искали и свекал чека , но то не пречи да се опита и без софт и да се поквали ако става
    Добре де, при положение, че сега това моторче върти клапата само на 3ти цилиндър и другите така или иначе не функционират и нямам индикация за грешки, ако се откачи и 3тата клапа, а моторчето продължи да си върти в нищото, защо ще даде грешка?
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #17
      noriaga написа:
      Добре де, при положение, че сега това моторче върти клапата само на 3ти цилиндър и другите така или иначе не функционират и нямам индикация за грешки, ако се откачи и 3тата клапа, а моторчето продължи да си върти в нищото, защо ще даде грешка?
      Да аз така го правя при Мерцедес, не вярвам тук да е по-различно. Освен по моторчето, по нищо друго не може да разбере че клапите не работят.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #18
        И аз съм чел в БМВ форума,че на фейслифтовете т.е на модела със 150к.с,не клапите биват засмукани,ами болтчетата,които държат клапите.И пак става едно мазало.Там също обясняват,че клапите служат единствено и само като загасиш двигателя той да загасне така да се каже "по-меко",а не да се тресе цялото купе .Незнам,но всяко нещо добавено в един съвременен мотор работи в ъщърб собственика му .В тази никога няма да забравя думите на един велик инженер,който беше казал..Един двигател е най-добър не когато има какво да се добавя към него,а когато няма какво да се махне
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #19
          А няма ли крайни позиций по които компа да следи кога са отворени и кога са затворени.Може би компа ги отваря когато се иска голяма мощност при рязко натоварване.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            На тъпият юзър постоянно трябва да му се предлага нещо ново, инак как ще му вземеш повече пари за нещо, дето после ще му вземе още. И помислете колко още такива неща има в техниката около нас.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              FGRC написа:
              А няма ли крайни позиций по които компа да следи кога са отворени и кога са затворени.Може би компа ги отваря когато се иска голяма мощност при рязко натоварване.
              Поне на 2.2 CDI и 2.7 CDI Euro 2, 3 няма нищо по самата шина, което да казва къде са клапите. Единствено си търси моторчето, на което както казах му оставяш само оста - разкачаш всичко останало. При работеща система като дадеш рязко газ веднага се вижда как дръпва шината в крайно положение - отваря максимално клапите. Специално при CDI съм забелязал, че в случай че моторчето не работи или запъва, след малко спира да подава и команда към електромагнитният клапан за вакуума на ЕГР-а и влиза в авариен режим. Ако всичко работи при затваряне на клапите при празен ход се наблюдава и максимален пад на напрежението на дебитомера - в този момент и ЕГР-а е максимално отворен.Най-добре изолиране на ЕГР-а и премахване на клапите, като се оставя само моторчето.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                Е да прав си въздушния поток е слаб в тоя момент и стойностите са ниски.Явно с затапването се решават главоболията.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  да ,обаче не забравяйте,че и cdi-тата си искат софтуерна намеса след горепосочените интервенции

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    да ,обаче не забравяйте,че и cdi-тата си искат софтуерна намеса след горепосочените интервенции
                    Само за ЕГР-а, за клапите си работи без да се пипа софтуера, само оставяш включено моторчето. Пробвано е на 2.2 CDI Euro 2 и 3, както и на 2.7 CDI Euro 3.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #25
                      добре де , да обобщим Значи всички ли са съгласни ,че клапите трябва да се премахнат хардуерно от колектора а не само да се откачат от лостчетата
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #26
                        WhitePower написа:
                        добре де , да обобщим Значи всички ли са съгласни ,че клапите трябва да се премахнат хардуерно от колектора а не само да се откачат от лостчетата
                        Като свалиш колектора ако няма нещо счупено по клапите, просто връзваш шината в крайно положение "отворени клапи" и я откачаш от моторчето. Връщаш си колектора на място и това е. Ако са разбити ги махаш и запушваш отворите на осите на клапите в колектора.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #27
                          Затва мжет 140 и ще ви е мирна главата, ама само в алфите го има тоз мАтор.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Затва мжет 140 и ще ви е мирна главата, ама само в алфите го има тоз мАтор.
                            То и аз тази логика следвах,като продадох Мареа-та ЖТД и взех Вектрата на метан.Мареата-демпферен съединител,за 5 кончета във високия данък,скъпа нафта,турбина и още новости на техниката .Вектрата поне данъка и е 30лв,няма ново поколение съединители,горивото еххх беше на сметка метана като беше 1/1 с газта ,турбини няма.По тая логика,кога ли ще дойде денят отново да се кача на Москвича
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #29
                              В Стило М60 не е ли 140кс
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар


                                #30
                                Да и Стило, пропуснах го него.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X