Колеги, днес направих тест за обратната нафта на дюзите и останових следното:1-15 ml.2-18 ml.3-14 ml.4- 11ml.Колата върви без грешка, като при 2000 оборота се чува едно "причаткване на аванс" и до 2700 оборота изчезва. В много редки случаи след ден или два покой, при палене изпушва много малко бяло. Възможно ли е да съм объркал измереното количество обратна нафта, което е мерено със спринцовка 20ml
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дилема с JTD дюзи
Collapse
X
-
На загрял мотор е да. Просто ме учудва как и четирите дюзи са извън норма и дали е възможно да е така.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
Re: Дилема с JTD дюзи
milanist22 написа:Колеги, днес направих тест за обратната нафта на дюзите и останових следното:1-15 ml.2-18 ml.3-14 ml.4- 11ml.Колата върви без грешка, като при 2000 оборота се чува едно "причаткване на аванс" и до 2700 оборота изчезва. В много редки случаи след ден или два покой, при палене изпушва много малко бяло. Възможно ли е да съм объркал измереното количество обратна нафта, което е мерено със спринцовка 20mlFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
milanist22 написа:За твоята кола съм чувал все хубави работи от Митака!Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар