Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ДОБЛО НЕ ПАЛИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ДОБЛО НЕ ПАЛИ

    фиат добло 1,9JTD 101к,с загасна и не пали Проверени и регулирани на стенд дюзи Диагностика няма грешки параметри нормални ПОМОЩ

    #2
    Re: ДОБЛО НЕ ПАЛИ

    vggauto написа:
    фиат добло 1,9JTD 101к,с загасна и не пали Проверени и регулирани на стенд дюзи Диагностика няма грешки параметри нормални ПОМОЩ
    Я кажи кои параметри гледаш и какво разбираш под нормално!

    Коментар


      #3
      Re: ДОБЛО НЕ ПАЛИ

      specialista написа:
      vggauto написа:
      фиат добло 1,9JTD 101к,с загасна и не пали Проверени и регулирани на стенд дюзи Диагностика няма грешки параметри нормални ПОМОЩ
      Я кажи кои параметри гледаш и какво разбираш под нормално!
      Като го закачиха на компютъра нямало грешки налягането било нормално

      Коментар


        #4
        Re: ДОБЛО НЕ ПАЛИ

        vggauto написа:
        specialista написа:
        vggauto написа:
        фиат добло 1,9JTD 101к,с загасна и не пали Проверени и регулирани на стенд дюзи Диагностика няма грешки параметри нормални ПОМОЩ
        Я кажи кои параметри гледаш и какво разбираш под нормално!
        Като го закачиха на компютъра нямало грешки налягането било нормално
        Сега остана да провериш дали не са те заредили с бензин вместо нафта че преди два месеца видях същия случай .
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

        Коментар


          #5
          налягането в рейла не е повод да си мислиш,че трябва да запалиш.първо от къде зареди нафта и второ-проверен ли е датчика на кол.вал.

          Коментар


            #6
            Пич ако можеш сам да се справиш и ти трябва малко насока,съм склонен да помагам,но не ми е приятно да уча хора които после ще учат майстора си какво да прави,последния пък ще изяде "баницата" :D Успех!

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Пич ако можеш сам да се справиш и ти трябва малко насока,съм склонен да помагам,но не ми е приятно да уча хора които после ще учат майстора си какво да прави,последния пък ще изяде "баницата" :D Успех!
              Ползвах човек с компютър нямам сервиз Работя с колата ако решиш помагай

              Коментар


                #8
                Трябва да се провери дали има синхронизация (дали работят датчиците на колянов вал и разпределителен вал).Които и от двата да не работи колата няма да запали.Притеснителното е че е огаснала в движение.Обикновено това е от датчик колянов вал,но при него обикновено като изстине (поне в началото)колата пали,а при теб неще.Проверка на помпата в резервоара,и какво налягане подържа в системата,съответно и какво налягане създава помпата за високо налягане.На последно място ,но не по важност, да се провери зацепването.Ако е станало нещо там колата няма да запали.Пишеш че дюзите са проверявани.Къде е правено това?Със сигурност е възможно да има и други причини,но почни от някъде и сподели какво си проверил и какво е констатирано.Успех!

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Трябва да се провери дали има синхронизация (дали работят датчиците на колянов вал и разпределителен вал).Които и от двата да не работи колата няма да запали.Притеснителното е че е огаснала в движение.Обикновено това е от датчик колянов вал,но при него обикновено като изстине (поне в началото)колата пали,а при теб неще.Проверка на помпата в резервоара,и какво налягане подържа в системата,съответно и какво налягане създава помпата за високо налягане.На последно място ,но не по важност, да се провери зацепването.Ако е станало нещо там колата няма да запали.Пишеш че дюзите са проверявани.Къде е правено това?Със сигурност е възможно да има и други причини,но почни от някъде и сподели какво си проверил и какво е констатирано.Успех!
                  Когато въртиш аха да запали но пуснеш ли ключа всичко свършва Спорет човека с компютъра налягането било нормално Помпата в резервоара се чува Дюзите ги прегледаха във "БОШ" Колата я регистрирах два дни приди да угасне и два дни служи отлично Как да провера датчиците проверихме с приятел "разбиращ" зацепването не видяхме проблем

                  Коментар


                    #10
                    Сега поне сподели това което е проверено по какъв начин е направено и какво е констатирано!Нещата си имат някакво изражение,например зацепването е проверено като е използван инструмент на блокиране на коляновия вал в положение на ГМТи в този момент останалите валове са били по белези!!! Или пък при проверка на налягането то беше 350 бара!Напиши нещо конкретно за да може тия дето се опитват да помогнат да ти насочат вниманието към нещо или да отхвърлят нещо!Трябва конкретика! Ти си на ход.Успех!

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      Сега поне сподели това което е проверено по какъв начин е направено и какво е констатирано!Нещата си имат някакво изражение,например зацепването е проверено като е използван инструмент на блокиране на коляновия вал в положение на ГМТи в този момент останалите валове са били по белези!!! Или пък при проверка на налягането то беше 350 бара!Напиши нещо конкретно за да може тия дето се опитват да помогнат да ти насочат вниманието към нещо или да отхвърлят нещо!Трябва конкретика! Ти си на ход.Успех!
                      Има ли вероятност датчика на налягането да отчита 350 бара а във деиствителност да него прави

                      Коментар


                        #12
                        Не съм имал такъв случай.Аз си имам механичен манометър и при съмнения закачам и него за да сравня показанията.

                        Коментар


                          #13
                          Абе провери каквото ти казва човека,ти за датчика за налягане се хвана.Ще ти свети лампата за двигателя и ще записва грешка а ти не съобщаваш за такава.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            FGRC написа:
                            Абе провери каквото ти казва човека,ти за датчика за налягане се хвана.Ще ти свети лампата за двигателя и ще записва грешка а ти не съобщаваш за такава.
                            зацепването е както трябва може би датчик е проблема

                            Коментар


                              #15
                              нещата от дистанция трудно се решават.първо се загледай дали на стартер стрелката на обротомера се вдига.второ-виждал съм блойкирали дюзи от хубава нафта,които на стенда работят,да обаче там е по-голямо налягането и в крайна сметка се установи проблема,така,че ето зашо налягането в рейла не е критерий за запалване

                              Коментар

                              Working...
                              X