фиат добло 1,9JTD 101к,с загасна и не пали Проверени и регулирани на стенд дюзи Диагностика няма грешки параметри нормални ПОМОЩ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ДОБЛО НЕ ПАЛИ
Collapse
X
-
Re: ДОБЛО НЕ ПАЛИ
specialista написа:vggauto написа:фиат добло 1,9JTD 101к,с загасна и не пали Проверени и регулирани на стенд дюзи Диагностика няма грешки параметри нормални ПОМОЩ
Коментар
-
Re: ДОБЛО НЕ ПАЛИ
vggauto написа:specialista написа:vggauto написа:фиат добло 1,9JTD 101к,с загасна и не пали Проверени и регулирани на стенд дюзи Диагностика няма грешки параметри нормални ПОМОЩFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
specialista написа:Пич ако можеш сам да се справиш и ти трябва малко насока,съм склонен да помагам,но не ми е приятно да уча хора които после ще учат майстора си какво да прави,последния пък ще изяде "баницата" :D Успех!
Коментар
-
Трябва да се провери дали има синхронизация (дали работят датчиците на колянов вал и разпределителен вал).Които и от двата да не работи колата няма да запали.Притеснителното е че е огаснала в движение.Обикновено това е от датчик колянов вал,но при него обикновено като изстине (поне в началото)колата пали,а при теб неще.Проверка на помпата в резервоара,и какво налягане подържа в системата,съответно и какво налягане създава помпата за високо налягане.На последно място ,но не по важност, да се провери зацепването.Ако е станало нещо там колата няма да запали.Пишеш че дюзите са проверявани.Къде е правено това?Със сигурност е възможно да има и други причини,но почни от някъде и сподели какво си проверил и какво е констатирано.Успех!
Коментар
-
specialista написа:Трябва да се провери дали има синхронизация (дали работят датчиците на колянов вал и разпределителен вал).Които и от двата да не работи колата няма да запали.Притеснителното е че е огаснала в движение.Обикновено това е от датчик колянов вал,но при него обикновено като изстине (поне в началото)колата пали,а при теб неще.Проверка на помпата в резервоара,и какво налягане подържа в системата,съответно и какво налягане създава помпата за високо налягане.На последно място ,но не по важност, да се провери зацепването.Ако е станало нещо там колата няма да запали.Пишеш че дюзите са проверявани.Къде е правено това?Със сигурност е възможно да има и други причини,но почни от някъде и сподели какво си проверил и какво е констатирано.Успех!
Коментар
-
Сега поне сподели това което е проверено по какъв начин е направено и какво е констатирано!Нещата си имат някакво изражение,например зацепването е проверено като е използван инструмент на блокиране на коляновия вал в положение на ГМТи в този момент останалите валове са били по белези!!! Или пък при проверка на налягането то беше 350 бара!Напиши нещо конкретно за да може тия дето се опитват да помогнат да ти насочат вниманието към нещо или да отхвърлят нещо!Трябва конкретика! Ти си на ход.Успех!
Коментар
-
specialista написа:Сега поне сподели това което е проверено по какъв начин е направено и какво е констатирано!Нещата си имат някакво изражение,например зацепването е проверено като е използван инструмент на блокиране на коляновия вал в положение на ГМТи в този момент останалите валове са били по белези!!! Или пък при проверка на налягането то беше 350 бара!Напиши нещо конкретно за да може тия дето се опитват да помогнат да ти насочат вниманието към нещо или да отхвърлят нещо!Трябва конкретика! Ти си на ход.Успех!
Коментар
-
нещата от дистанция трудно се решават.първо се загледай дали на стартер стрелката на обротомера се вдига.второ-виждал съм блойкирали дюзи от хубава нафта,които на стенда работят,да обаче там е по-голямо налягането и в крайна сметка се установи проблема,така,че ето зашо налягането в рейла не е критерий за запалване
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар