Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сцепен турбо маркуч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами директно си го поръчвай. Не чакай да се сцепи след като си го ремонтирал.

    Коментар


      #17
      Прави маркуча както решиш но по-бързо,защото ще пуснеш тема и за прецакана турбина.
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        nsn написа:
        Прави маркуча както решиш но по-бързо,защото ще пуснеш тема и за прецакана турбина.
        Този маркуч нали е след турбото? Реално то, нали си е свършило работата, като е нагнетило въздуха, и следващата етап е охлаждане в кулера и отиване в смукателния колектор? Какво довежда до скапването на турбото? Не се заяждам, наистина не знам, и искам да разбера.
        Fiat Bravo 1.9 TD100

        Коментар


          #19
          sa6obravoto написа:
          nsn написа:
          Прави маркуча както решиш но по-бързо,защото ще пуснеш тема и за прецакана турбина.
          Този маркуч нали е след турбото? Реално то, нали си е свършило работата, като е нагнетило въздуха, и следващата етап е охлаждане в кулера и отиване в смукателния колектор? Какво довежда до скапването на турбото? Не се заяждам, наистина не знам, и искам да разбера.
          когато ти е пръснат маркуча след турбината налягането спада и турбината поради липса на налягане в студената част започва да прави свръх обороти понеже няма сили които да си взаимодействат с перката на студената част за да я забавят при нагнетяването и от тези свръх обороти се скапва турбото . Това е според мен , не знам дали се изказах разбираемо .
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

          Коментар


            #20
            Не знам, мога да кажа че и преди да го залепя и сега върви доволно. Преди да го залепя с газ до ламарината имаше пушек след колата, сега изпушва и изчиства. Друга разлика няма. Нека още веднъж наблегна на факта, че от 5 морги ми върнаха, че и техните са сцепени. Направете си изводите и си проверете маркучите. Днес мисля да поръчам нов от Германия и след 2 седмици ще го монтирам. Дотогава със залепения - лепило, изолирбанд, алуминиева лента, изолирбанд. Добре е стегнат, вижда се, че засега държи.Прилагам лог на трета от ниски обороти до 4000 с газ до дупка. През блутут е и дава лек откат между секундите и данните, ама колкото за обща представа... Нормално ли е и защо е празно желаното налягане?
            Прикачени файлове
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар

            Working...
            X