Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сцепен турбо маркуч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сцепен турбо маркуч

    Настъпвах колата доста до към 180 продължително и после забелязах, че е омаслила маркучите. След това я карах нормално до 140 и няма ново омасляване. Днес реших да поразровя и намеря причината.Махнах дебелия маркуч между дебитомера и турбото. Под него се показа спраскан маркуч.Добавям и снимка от тема на колега, който търси в купува и на пръв поглед ми изглежда същия.Колата си върви и гори нормално.Съвет - оригинален или алтернатива?
    Прикачени файлове
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    #2
    Ако ти е дълбок джоба, оригинален, иначе втора ръка, но имай едно наум и ги оглеждай хубавo.

    Коментар


      #3
      Варианта за втора ръка - отпиши го. Една година и пак дупка (казвам го от личен опит - 2 втора ръка за 2 години). За да изкара докато е жива колата или нов оригинален или от ония сините силиконовите, които се водят за тунинг. Хубаво е със сваления маркуч да идеш в някой магазин за такива, за да можеш да видиш какво точно ти трябва (колена под какъв ъгъл, дали ще трябва и тръба за снаждане).
      Fiat Bravo 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        Току що го свалих. Много смотани оригиналните скоби... вътре е чист, не е омаслявал. Както и да е, сцепен е 5-6 см, за нов е.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          режеш точно на сцепеното и пъхаш тръба и стягаш със скоби(излиза максимум 5лв)
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Или иди на вулканизатор.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Сериозно ли за вулканизатор?
              nsn написа:
              режеш точно на сцепеното и пъхаш тръба и стягаш със скоби(излиза максимум 5лв)
              Реално половината маркуч е сцепен. Има извивки. Не че не е вариант да напъхам вътре тръба и да стегна... нямам такъв размер и дължина. И после като е гумата под натиск пак ще се спраска бързо.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Да за вулканизатора, е вариант ама е решението е временно. Щом веднъж се е сцепил, ще се сцепи пак. Просто гумата колко и масло и топло устойчива да е, е остаряла, заради възрастта.
                Fiat Bravo 1.9 TD100

                Коментар


                  #9
                  Засега го залепих само, докато намеря такъв. Колата се кара. Пак трябва да ходя сега до Румъния, че ми взеха книжката... Предполагам, че така съм взел колата и сигурно и предния колега така е карал дълго. Как се отразява карането със сцепен маркуч? Вътре е чист, значи поне не вкарва от там боклуци.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Намалява мощността. Така да кажем се приближаваш до чистия дизел. Няма и да намериш боклуци в него. Този маркуч ако не се лъжа (аз съм с ТД 100 и е малко по-различен от моя) е между турбо и кулер. Реално в него има компресиран въздух от турбото, и единствено може да излиза - както си се убедил и със омасляването около дупката.
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #11
                      Ако ще правиш циганска работа винаги можеш да я направиш. Можеш да зашиеш маркуча със здрав и дебел конец и след това да му залепиш лепенка отгоре. Колкото и странно да звучи..... върши работа. В гората като скълцаш гумата на мотора и нямаш резервна се прави такова изпълнение колкото да се прибереш и уж временно ама то си остане за постоянно

                      Коментар


                        #12
                        Замислям се за нещо като например 3M 363 самозалепваща алуминиева лента подсилена със стъкло. До 315 градуса за ползване в автомобили и самолети. Доста е 40лв. за 30 метра, но пък ако върши работа ще се ползва.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          Замислям се за нещо като например 3M 363 самозалепваща алуминиева лента подсилена със стъкло. До 315 градуса за ползване в автомобили и самолети. Доста е 40лв. за 30 метра, но пък ако върши работа ще се ползва.
                          След това маркуча, който ще трябва да купиш ще е с 40лв. по-скъп.

                          Коментар


                            #14
                            Aко има във Варна или околията някой, който се занимава с хидравлични маркучи- занеси въздуховода за мостра и да ти направят нов. А и цената няма да е космическа като за оригинален въздуховод.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              Е хубу де, защо трябва да е космическа цената, като ми излиза 5 паунда по епер (номер 4) - http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=1&DRW_NUM=2От 5 морги ми върнаха, че и при тях е сцепен същия маркуч. Лепя целия на 5 ката с алуминиева лента за 5лв., пък като се спраска пак ще поръчам от Англия.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X