релето е капсуловано и ще го счупиш-куписи втора ръка към 30 лв.са
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат мареа 1.9 тд 100 светна лампа ,,дюза,,
Collapse
X
-
Забравяте или незнаете че всички съвременни дизели даже от времето на тд100 след като запалят включват наново свещите и в зависимост от температурата на мотора това може да трае няколко минути.Лично съм засичал време 200 секунди на тд 100.Това е цената на екологията по онова времече и до наши дни за студения старт,с тази разлика че тогава бяха предкамерни и ако изгорят свещите не палят,а сега са директни,палят и може малко да се разклатят за момент или да причукат за момент на студено.Поздрави!
Коментар
-
Колеги на моята мареа 100ТД също светна лампата с дюзата ,загуби мощност,оборотомера все едно е изключен и работи като ярмомелка. Загасих колата след около минутка я запалих пак така реших да погледна под капака с хь пръв поглед не забелязах нищо но докато разглобявам и сглобявам капака тя изтина запалих и си работеше перфектно докато не загря пак и пак същия проблем.този път просто изчаках да изтине и пак запали работеики ок. Отидох директно в сервиз на делфи където неможаха да се закачат за компютара и както казахте прегледаха зацепването на ангренажа ,клапан авансатора (който е нов от ауто италиа без коментар за цената)и каквото се сетиха но не откриха нищо освен леко сълзене от пластмасовата капачка на помпата която я смениха и по тяхно усмотрение решиха да увеличат аванса на помпата.Естествено колата изстина запали и работише перфектно даже все едно имаше малко повече мощност(последното е под въпрос).Загря до някаква степен и си работеше ок бях щастлив до първото задръстване в което колата загя доста и всичко се повтори лампа дюза,стрелко обороти,мощност,тракане но вече и черенн пушек от ауспуха. Сега съм взел на своя глава дачика за обороти но коляновия вал но не съм ъигорен дали е от това.Някой ако има идеи какво може да е да казва че нещо с тези ’’Оторизирани"сервизи ми писна!
Коментар
-
mavro написа:Колеги на моята мареа 100ТД също светна лампата с дюзата ,загуби мощност,оборотомера все едно е изключен и работи като ярномелка. Загасих колата след около минутка я запалих пак така реших да погледна под капака с хь пръв поглед не забелязах нищо но докато разглабям и зглобявам капака тя изтина запалих и си работеше перфектно докато не загря пак и пак същия проблем.този път просто изчаках да изтине и пак запали работеики ок.Дшидох директно в сервиз на делфи където неможаха да се закачът за компютара и както казахте прегледаха зацепването на ангренажа ,клапан авансатора (който е нов от ауто италиа без коментар за цената)и каквото се сетиха но не откриха нищо освен леко сълзене от пластмасовата капачка на помпата ноято я смениха и по тяхно усмотрение решиха да овеличът аванса на помпата.Естествено колата изтина запали и работише перфектно даже все едно имаше малко повече мощност(последното е под въпрос).Загря до някаква степен и си работеше ок бях щастлив до първото задръстване в което колата загя доста и всичко се повтори лампа дюза,стрелко обороти,мощност,тракане но вече и черенн пушек от ауспоха. Сега съм взел на своя глава дачика за обороти но коляновия вал но не съм ъигорен дали е от това.Някой ако има идеи какво може да е да казва че нещо с тези ’’Оторизирани"сервизи ми писна!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Този датчик толкова лесно се хваща като проблем че направо им се чудя на колегите.В момента в който компа изгуби сигнал от него,си мисли че мотора не се върти и поради тази причина не внася корекции в центровката,а мотора работи защото все пак сме със механична помпа и почва да тропа яко.А ти си забелязал че има проблем със обортомера дет се вика можело е по-рано да се стигне до това заключение.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар