Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат мареа 1.9 тд 100 светна лампа ,,дюза,,

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    д

    ами провери правилно ли е зацепен агренажа,ремъка да не е прескочил зъб на гнп-то-нека колегата specialista помогне той поне се е сблъсквал с много неща

    Коментар


      #17
      Каква насока да дам като не ви знам възможностите!Първо бих проверил зацепването,после подгрева,изолиране на ЕГР-а,има ли впръскване,ако ме усъмни нещо може да проверя компресия,дюзи,клапани и накрая ако всичко ве наред и помпата ще сваля и ще я сложа на стенда.Няма начин тази кола да не иска да запали.Успех!

      Коментар


        #18
        Откачи кабела на авансаторния клапан и така оптай да запалиш. Пиши какъв е резултата. ЕГР не може да попречи да запали този ДВГ, не се впускай в приключения. От един скъсан кабел на авансатора не се скапват ЕГР -и и не превъртат ангренажни ремъци. Имам съмнения за нещо, но след като пробваш с откачен кабел на авансатора, ще кажа дали съм на прав път.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          гнп-то или центровката-виж дали е правилно зацепена

          Коментар


            #20
            Ще пробвам като откача кабела на клапана най вероятно в събота и ще напиша какъв е резултата. Що се отнася до EGR от две години приблизително е изолиран и е палила на четвърт дори и зимата въпреки че е над 300 000км. Незнам какво и стана след като се скъса кабела я карах около 30 км като отнема газта гаснеше но след това пак можех да я запаля а сега възстанових кабела дюзата не свети реотанчето не мига но и не пали. Ще проверя и подгряването за по нататък не ми се и мисли. Честно казано не мисля че проблема ще е в подгряването сега е топло но незнам все пак ще го проверя

            Коментар


              #21
              Подгряването би създало проблем пр температура под 10 градуса. Съмнявам се в управлението на авансаторния клапан. Ако компа го държи отворен, помпата не може да вдигне ниско налягане при тези ниски обороти с които върти стартера и съответно няма кой да подаде гориво към помпещия елемент за високо налягане. Ако запали с откачен клапан, проблема ще се окаже в компа. Може да е изгорял ключовия транзистор който управлява клапана, ако двата кабела на клапана са дали на късо. Но първо пробвай, после ще го мислим.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Аз не се съмнявам в управлението на клапана ,а по-скоро в качеството му.Вчера ми изпратиха клапан за ремонт който е менте като този от снимката.Познава се по черната завалцована капачка ,по - дебелата завалцовка ,по-дебели проводници и черната глава с отвор в предния край.НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ ТОЗИ МОДЕЛ КЛАПАНИ.Докато имах Мареата доста си поиграх с един такъв и се оказа ,че отказва да работи поради заяждане на стеблото във втулката на електромагнита.
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  а,фирмата производител е..?

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    а,фирмата производител е..?
                    Нямам си на идея вече имам два такива клапана.Открих го SIDAT SID 81.012http://www.buscenter.com.ua/item/9318-8152/
                    Прикачени файлове
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Tornado това сигурно е моя клапан?
                      Брава тд 100

                      Коментар


                        #26
                        karofatsa написа:
                        Tornado това сигурно е моя клапан?
                        Така е имам и още един такъв.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Днес се прибрах малко по рано и успях да пробвам с откачен кабел на авансатора. Не запали светеше дюзата но интересното е че с включен или изключен кабел на авансатора вече не мига реотанчето , което ме навежда на мисълта че имам дерт и с подгряването или предстои да имам. Проверих и цъкането след даване на контакт калапана е , значи прави някакъв тест и след това дюзата угасва ако това не е знак че всичко е наред с клапана то кажете имали начин да го замеря или да замеря напрежението подавано към него. В събота ще проверя и подгряването.

                          Коментар


                            #28
                            Щом цъка, значи управлението му е наред. Пробвай с дбро обезвъздушаване, да не би помпата да е глътнала въздух. Нещо не се връзва да се появи такъв проблем от един авансаторен клапан. Провери и бушоните, да не нещо свързано с токовете ... за имобилайзера, силовите вериги за клапани, релета и други такива.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              виж зацепването на агренажа и центровката на гнп-то

                              Коментар


                                #30
                                Най накрая открих проблема всичките свещи с цъфнали върхове ,предполагам че е залепнало релето и са светили докато се пръснат само дано парченцата от върховете им не са направили допълнителни поразии като задиране например. Как мислите колеги ако отворя релето и му почистя контактите ще помогне ли или да се ориентирам към подмяна на релето

                                Коментар

                                Working...
                                X