Здравейте колеги мойта мариика пак ми погоди номер и моля за помощ. Както я карах изгуби мощност и светна лампа ,,дюза,, почна да пуши спрях угасих я и след това запали трудно не работеше както трябва на всичкото отгоре взе да мига и реотанчето. Криво ляво се прибрах и след оглед на двигателя видях че се е скъсало едното кабелче на клапан авансатора . Та искам да попитам дали проблема би могъл да е този скъсан кабел или да очаквам и други дертове.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат мареа 1.9 тд 100 светна лампа ,,дюза,,
Collapse
X
-
На драго сърце бих наминал tornado но не съм в България .Надявам се офертата да остане в сила до края на месеца тогава мисля да се прибирам. Кофти е че кабела е скъсан точно от клапана и не стърчи и милиметър. Ще трябва да купувам нов . Би било добре ако някой колега знае въпросния клапан как се казва на немски или сериен номер от клапана, помпата е лукас. Гледах моя клапан за надписи и номера но голяма час не се четат.Бих се радвал ако някой подскаже кой номер камък ми трябва за свалянето му. Не ми се иска да лопам по помпата с чук и тъп секачблагодаря предварително.
Коментар
-
Кабела по принцип не ми е проблем правя го независимо ,че е скъсан близо до намотката.Оригинален номер: 9948085, 7701044974, 9108154Bhttp://mitsubishi.xn--2-7sba0ah4bpi6b.com/x/7701044974-%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%8B%D 0%B9-%D0%BC%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%B2%D0%BF%D1%80%D1%8B%D1%81%D0%BA%D0%B0-renault/Камъка е 27 сцепен с ъглошлайф заради кабелчето.По-късно снимка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мерси много tornado няма нужда от снимка преди време го сменях точно със камък цепен с флекса . Просто съм забравил кои камък беше. Утре ще купя камък и ще обиколя моргите ако има нещо тънкана ако не ще купувам нов. Така като гледам от къде се е скъсал си мисля че може и аз да съм го прискрипал като го сменях.
Коментар
-
От аспуха излиза ли пушек? Ако не ,значи няма впръскване,а това означава че не отваря клапана пуск/стоп ,той пък е защитен от имобилайзера и от механично въздействие.За премахване на защитите е нужно сваляне на помпата ,ако е в оригиналния си вид!Успех!Извади маркуча за излишното на помпата,дай контакт и помпай на крушата.Ако излезе от там нафта значи вкарваш в помпата което значи все пак че клапана отваря!
Коментар
-
Извадих маркуча за излишната и помпах докато е на контакт излиза нафта значи не е там проблема. Но марииката пак неще да пали когато въртя пропушва отзад. Може ли да е проблем с свещите или релето? Когато се получи проблема светеше лапа дюза и всеки път като дам контакт мигаше реотанчето а сега не мига светва и угасва нормално
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар