Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно лог с ФЕС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно лог с ФЕС

    Здравейте, отново. Преди няколко дена си взех кабели с преходник за Марчето и вчера реших да си поиграя малко. Направих няколко лога с различни показатели. Та сега на въпроса. Защо не ми се променя Desired Boost Pressure. Бях отметнал да правя лог от rpm, Boost Pressure, Desired Boost Pressure и Boost Pressure Signal. Но на графиката стои постоянно "нула". По същия начин е пак "нула", кагато не е в графичен режим, а само на параметри. Няколко пъти рестартирах програмата, но не е от това. Приемам съвети всякъкви. Утре ще пусна и логовете, специалистите да си изкажат мнението.Благодаря предварително.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Нормално, турбината ти не се управлява от ЕКУто, следователно тази стойност си стои на 0.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Свилка, нали знаеш как се правят логовете?Излизаш на Мартенския участък, забиваш 4-та и от 1500 об. спътника ти стартира лога, на 4500 об. - спира.Така правиш 2 тигела и ако имаш късмет да няма куки се прибираш с хубави логове
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Нормално, турбината ти не се управлява от ЕКУто, следователно тази стойност си стои на 0.
        Надявах се точно ти да се включиш. Но гледах на лог, който си пуслал в другия раздел за логовете, на който има стойности за този показател, а също е за жтд105. Какви трябва да бъдат тези стойности, примерно за 3500 мин-1 и 4000 мин-1. При мен стигна до 1500 mbar. Май е крайно недостатъчно. Реално излиза надува на турбината на 0.4 - 0.5 bar на 4000 мин-1.
        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

        Коментар


          #5
          tyson написа:
          Свилка, нали знаеш как се правят логовете?Излизаш на Мартенския участък, забиваш 4-та и от 1500 об. спътника ти стартира лога, на 4500 об. - спира.Така правиш 2 тигела и ако имаш късмет да няма куки се прибираш с хубави логове
          Правих, само на втора и трета. За четвърта няма място. Пък бях и самичък в колата. Така, че стартирах лога и тръгнах.
          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

          Коментар


            #6
            в крайна сметка какво и има на колата.

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              в крайна сметка какво и има на колата.
              Недостиг на въздух във високите обороти. Въздушния филтър е чисто нов, а дебитомера отчита двойно по-малко количество на постъпилия въздух от необходимото. А от там и вентилатора не може да нагнети до желаното налягане, пропушва порядъчно чернилка и светва дюзата на таблото. Масло не губи. Карам с 5W-40. За около 5 000 км. загубите са 3-4 мм по щека. Тава идва по средата, между средата и максимума.
              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

              Коментар


                #8
                Лога дето ми прати не е лог. Сори ама съм писал как се логва, но никой не чете.Няма да обяснявам повече, хващай Тайсъна и го направете, както трябва.иначе предположение - нарушени турбо пътища.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  moko написа:
                  Недостиг на въздух във високите обороти. Въздушния филтър е чисто нов, а дебитомера отчита двойно по-малко количество на постъпилия въздух от необходимото. А от там и вентилатора не може да нагнети до желаното налягане, пропушва порядъчно чернилка и светва дюзата на таблото. Масло не губи. Карам с 5W-40. За около 5 000 км. загубите са 3-4 мм по щека. Тава идва по средата, между средата и максимума.
                  Здравей колега, ако случайно не си погледнал, хвърли един поглед на изолацията на предния капак, която е точно над решетката с емблемата.ЕГР-а изключил ли си го като вероятност? Ако не, провери го хубаво!На теория ако имаш скъсан въздуховод между дебитомера и турбото, дебитомера ще мери по- малки стойности, но колата не би трябвало да пуши заради повечето въздух в системата неизмерен от дебитомера, налягането в колектора ще е нормално.Ако имаш скъсан въздховод между турбото и смукателния колектор, дебитомера ще мери доста, колата ще пуши и ако турбото неможе да навакса загубата на налягане(от което много ще му се скъси живота), налягането в колектора ще е по- ниско.На мен лично по едно време ми се беше запушило задното гърне - налягането в колектора беше ниско, стойностите на дебитомера също.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар

                  Working...
                  X