Здравейте, отново. Преди няколко дена си взех кабели с преходник за Марчето и вчера реших да си поиграя малко. Направих няколко лога с различни показатели. Та сега на въпроса. Защо не ми се променя Desired Boost Pressure. Бях отметнал да правя лог от rpm, Boost Pressure, Desired Boost Pressure и Boost Pressure Signal. Но на графиката стои постоянно "нула". По същия начин е пак "нула", кагато не е в графичен режим, а само на параметри. Няколко пъти рестартирах програмата, но не е от това. Приемам съвети всякъкви. Утре ще пусна и логовете, специалистите да си изкажат мнението.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно лог с ФЕС
Collapse
X
-
Свилка, нали знаеш как се правят логовете?Излизаш на Мартенския участък, забиваш 4-та и от 1500 об. спътника ти стартира лога, на 4500 об. - спира.Така правиш 2 тигела и ако имаш късмет да няма куки се прибираш с хубави логове"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
emzo написа:Нормално, турбината ти не се управлява от ЕКУто, следователно тази стойност си стои на 0.
Коментар
-
tyson написа:Свилка, нали знаеш как се правят логовете?Излизаш на Мартенския участък, забиваш 4-та и от 1500 об. спътника ти стартира лога, на 4500 об. - спира.Така правиш 2 тигела и ако имаш късмет да няма куки се прибираш с хубави логове
Коментар
-
ivel написа:в крайна сметка какво и има на колата.
Коментар
-
moko написа:Недостиг на въздух във високите обороти. Въздушния филтър е чисто нов, а дебитомера отчита двойно по-малко количество на постъпилия въздух от необходимото. А от там и вентилатора не може да нагнети до желаното налягане, пропушва порядъчно чернилка и светва дюзата на таблото. Масло не губи. Карам с 5W-40. За около 5 000 км. загубите са 3-4 мм по щека. Тава идва по средата, между средата и максимума.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар