Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
Виж картинките. МАП датчика е там, където съм сложил червената стрелка на снимката, намира се от задната страна на въздушния колектор и се закрепва с един винт, към него има включена букса (самия датчик не се вижда на снимката). На другата картинка съм го оградил за да видиш горе-долу как изглежда. На снимката с елипса съм оградил това което мисля, че е вакуумният клапан, управляващ турбото. До колкото знам подлежи на разглабяне и някакво почистване. Това което аз наричам сервизен режим, ти го наричаш авариен. Ако те е страх да правиш сам почистването, отиди в сервиз, не би трябвало да ти вземат много пари, защото свалянето на тези неща е елементарно, хем ще ти видят и каква грешка е вдигната и ще я изчистят.
dolarcho написа:
Коментар