Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

    Здравейте колеги, колата е Крома 2.4 - 2008 с премахнат ДПФ и затапен ЕГР. На магистрално каране при изпреварване, изведнъж загуби мощност в момента в който достигна около 3500 rpm. След това все едно влезе в нещо като авариен режим, просто спря да върви. Няма мощност вкл и при по-ниските обороти. Интересното е, че в този момент няма никаква видима грешка (поне по бордовия, колата не е закачана на комп). От какво може да е според вас?За да не пускам и друга тема, нещо се получи с външната дръжка на шофьорската врата. Трябва по-силно да дръпна вратата за да се отвори, преди само с подвигането на дръжката вратата се отваряше сама, сега това не се получава.Благодаря предварително.

    #2
    Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

    dolarcho написа:
    За да не пускам и друга тема, нещо се получи с външната дръжка на шофьорската врата. Трябва по-силно да дръпна вратата за да се отвори, преди само с подвигането на дръжката вратата се отваряше сама, сега това не се получава.Благодаря предварително.
    Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогна
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #3
      Най вероятно е управлението на турбината,но без диагностика само гадаеме и не вършиме работа.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        ами да добавя като вариант и дебитомер,за целта диагностика

        Коментар


          #5
          Не съм запознат в детайли но мисля , че твоята турбина е с променлива геометрия и ако някой датчик се е сбъркал обяснява проблема. Но както те съветват отиди на диагностика не отнема мн. време и не изисква много финанси.Ако на диагностиката не излезе нищо значи най вероятно имаш сериозен проблем с турбото .PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.
          Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
          Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

          Коментар


            #6
            Xaus написа:
            PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.
            А ти на твоя сценик, ще си купиш нов ли ?Интересувал ли си се, колко аджеба струва ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Xaus написа:
              PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.
              Недей така всичко се гаси софтуерно на колата даже и олеква от тапата в ....По проблема може да е всичко на живи данни се вежда какъв е проблема така с гадаенето няма как да стане
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Xaus написа:
                PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.
                А ти на твоя сценик, ще си купиш нов ли ?Интересувал ли си се, колко аджеба струва ?
                Интересувал съм се . Катализатор нов около 1600лв. филтър за твърди частици още толкова... Но е по добре да се инвестират 200-300лв да се почистят и рециклират отколкото да се отстраняват.Лично мое мнение. Всеки е свободен да прави каквото си иска с колата е поне в България но това е друга тема.
                Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                Коментар


                  #9
                  Доооообре, рециклирай си ги, но не давай категорично мнение.Аз пък умирам от любопитство, как точно ги рециклират, освен че взимат парите де.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

                    noriaga написа:
                    Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогна
                    Логни се в ЕКУто и виж грешката, защото твоята кола съм я гледал и турбо и гориво и бяха перфектни.Било ли е мокро , докато ти е дала грешката ? Виж клапана на турбото дали не е като при стило ниско долу.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

                      emzo написа:
                      noriaga написа:
                      Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогна
                      Логни се в ЕКУто и виж грешката, защото твоята кола съм я гледал и турбо и гориво и бяха перфектни.Било ли е мокро , докато ти е дала грешката ? Виж клапана на турбото дали не е като при стило ниско долу.
                      emzo не ме разбра. Моя проблем е с дръжката на вратата, че се отваря с малко по силно дърпане нагоре, отколкото при другите врати. Иначе от към вървеж нямам грам проблем
                      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                      Коментар


                        #12
                        Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

                        dolarcho написа:
                        Здравейте колеги, колата е Крома 2.4 - 2008 с премахнат ДПФ и затапен ЕГР. На магистрално каране при изпреварване, изведнъж загуби мощност в момента в който достигна около 3500 rpm. След това все едно влезе в нещо като авариен режим, просто спря да върви. Няма мощност вкл и при по-ниските обороти. Интересното е, че в този момент няма никаква видима грешка (поне по бордовия, колата не е закачана на комп). От какво може да е според вас?
                        Според мен най-лесното като за начало е да си почистиш МАП датчика, да изтриеш грешката и да пробваш пак да видиш дали ще се появи проблема. Аз съм лаик с почти нулев опит в тези неща, но преди време така фикснахме алфа 156 на един приятел, която влезе по същия начин в сервизен режим, но пък и нейното турбо не е с променлива геометрия. Инак за VGT-ата съм чел, че е проблемен клапана за управление PIERBURG, който на 2.4-ката е на много удобно място отпред над/до радиатора вдясно гледано отпред (там някъде ми се струва, че го мернах при мен, но не съм 100% сигурен дали това е въпросния клапан).
                        Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                        ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                        Коментар


                          #13
                          Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

                          italcar написа:
                          Според мен най-лесното като за начало е да си почистиш МАП датчика, да изтриеш грешката и да пробваш пак да видиш дали ще се появи проблема.Инак за VGT-ата съм чел, че е проблемен клапана за управление PIERBURG, който на 2.4-ката е на много удобно място отпред над/до радиатора вдясно гледано отпред (там някъде ми се струва, че го мернах при мен, но не съм 100% сигурен дали това е въпросния клапан).
                          Къде е този МАП датчик ?Колата не е влизала в сервизен режим (няма никаква индикация за същото), просто в момента, в който стигна 3500 rpm заби нос, все едно натиснах рязко спирачката. След като рестартирах двигателя, колата продължи да върви сравнително нормално, но в никакъв случай по начина, по който може да върви. Какво следва да представлява въпросния клапан и за да се провери дали е от него, предполагам трябва замяна (поне за проба) с друг ??

                          Коментар


                            #14
                            Иди в сервиз. Не вярвам да ти отрежат главата за една свястна диагностика.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Иди в сервиз. Не вярвам да ти отрежат главата за една свястна диагностика.
                              В Гурубляне даже е безплатна при Радо
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X