Здравейте колеги, колата е Крома 2.4 - 2008 с премахнат ДПФ и затапен ЕГР. На магистрално каране при изпреварване, изведнъж загуби мощност в момента в който достигна около 3500 rpm. След това все едно влезе в нещо като авариен режим, просто спря да върви. Няма мощност вкл и при по-ниските обороти. Интересното е, че в този момент няма никаква видима грешка (поне по бордовия, колата не е закачана на комп). От какво може да е според вас?За да не пускам и друга тема, нещо се получи с външната дръжка на шофьорската врата. Трябва по-силно да дръпна вратата за да се отвори, преди само с подвигането на дръжката вратата се отваряше сама, сега това не се получава.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
Collapse
X
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
dolarcho написа:За да не пускам и друга тема, нещо се получи с външната дръжка на шофьорската врата. Трябва по-силно да дръпна вратата за да се отвори, преди само с подвигането на дръжката вратата се отваряше сама, сега това не се получава.Благодаря предварително.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
-
Не съм запознат в детайли но мисля , че твоята турбина е с променлива геометрия и ако някой датчик се е сбъркал обяснява проблема. Но както те съветват отиди на диагностика не отнема мн. време и не изисква много финанси.Ако на диагностиката не излезе нищо значи най вероятно имаш сериозен проблем с турбото .PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Xaus написа:PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.Power Under Pressure
Коментар
-
emzo написа:Xaus написа:PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
noriaga написа:Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогнаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
emzo написа:noriaga написа:Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогнаFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
dolarcho написа:Здравейте колеги, колата е Крома 2.4 - 2008 с премахнат ДПФ и затапен ЕГР. На магистрално каране при изпреварване, изведнъж загуби мощност в момента в който достигна около 3500 rpm. След това все едно влезе в нещо като авариен режим, просто спря да върви. Няма мощност вкл и при по-ниските обороти. Интересното е, че в този момент няма никаква видима грешка (поне по бордовия, колата не е закачана на комп). От какво може да е според вас?
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
italcar написа:Според мен най-лесното като за начало е да си почистиш МАП датчика, да изтриеш грешката и да пробваш пак да видиш дали ще се появи проблема.Инак за VGT-ата съм чел, че е проблемен клапана за управление PIERBURG, който на 2.4-ката е на много удобно място отпред над/до радиатора вдясно гледано отпред (там някъде ми се струва, че го мернах при мен, но не съм 100% сигурен дали това е въпросния клапан).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар