Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.9JTD няма мощност в ниските

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1.9JTD няма мощност в ниските

    Здравейте колеги.Преди няколко дена колата започна да пуши много здраво (чернилка) от ауспуха. При потегляне рязко губеше мощност (дори и няколко пъти изгаснах), но след това като я смачкам и вървеше зверски с много къдежи (на всяко чукване на газта пропушваше много черно).От два дена насам колата започна да става тромава в ниските обороти. Едвам се развърта, все едно турбината не и работи, но като мине 2300-400 оборота и идва мощността (не изпушва). Закачих я на MES и даде грешка P0101 Air flow meter. Към дебитомера ли да се ориентирам или има и друго според вас?
    Punto 1.9JTD

    #2
    Провери целостта на въздуховодите, после ако са здрави разкачи МАФ-а и ако литне - отивай за нов, но само Бош
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Напомня ми на дебитомер!!!
      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

      Коментар


        #4
        Проверих въздуховодите - здрави са. Въздушния филтър в ла*нян (много мръсен - пълен с натрошени листа в гънките), поиздухах го малко, сложих го обратно и резултата беше същия. Махнах буксата на дебитомера и всичко си дойде на мястото. Не съм я прочел за грешки без дебитомера, защото се стъмни, а нямам гараж. Ако я покарам известно време с изключен дебитомер има ли някакъв проблем за мотора, освен завишен разход на гориво?
        Punto 1.9JTD

        Коментар


          #5
          Пробвай да си изчистиш дебитомера.И да го развалиш - няма какво да губиш. Както ЕМЗО беше писал в една тема изчисти с контактен спрей.Аз направих така и неможах да си позная колата после.Отвиваш двата винта на дебитомера и го вадиш от цилиндъра му. Пръскаш със спрей докато спре да тече гняс.
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            #6
            Или го топни за малко в кореселин, аз с моя така направих.

            Коментар


              #7
              Bane написа:
              Или го топни за малко в кореселин, аз с моя така направих.
              После като го монтираш изобщо не му закачай буксата. Само и единствено със спрей за карборатор, спрей за дискови спирачки, или контактен спрей, но с нищо мазно
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Контактния спрей е абсолютно сух и се изпарява бързо.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Bane написа:
                  Или го топни за малко в кореселин, аз с моя така направих.
                  После като го монтираш изобщо не му закачай буксата. Само и единствено със спрей за карборатор, спрей за дискови спирачки, или контактен спрей, но с нищо мазно
                  Защо да не закача буксата, това начинание ми го направи един майстор, които се подвизава във форума и от тогава са минали 7-8 месеца и нямам проблем.Интересно ми е какво може да стане ?

                  Коментар


                    #10
                    Днес я карах само градско с разкачена букса и ми даде разход 13,1км./л. (или около 7,7 на 100) според "бордовия", но на празен ход не ми харесва как тресе като е без дебитомер. Ще последвам съвета на колегата @vgeorgiev и ще пробвам да го изчистя идните дни, когато намеря време. Ако не се получи ще си оставя непредвидения разход за след празниците
                    Punto 1.9JTD

                    Коментар


                      #11
                      частичен напредък

                      Днес се поизмокрих малко и свалих дебитомера. Гледката беше стресираща Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Процедурите, които претърпя бяха: 5мин. на течаща вода (заобикаляйки сондата от струята), почистване със спрей за карбуратори на ’MANNOL’Крайния резултат е това:Не успях да намеря подходящ накрайник да развия сондата от основния цилиндър и затова го почистих така както си е. Видимо има резултат, жичката на дебитомера лъсна, както и термисторчето (или каквото е там). Остава само да го кача на колата и да видя дали ще заработи... като спре дъжда де
                      Punto 1.9JTD

                      Коментар


                        #12
                        Изсуши го много добре преди да го качиш
                        Fiat Bravo JTD '99

                        Коментар


                          #13
                          Ако после НЕ работи , сърди се на себе си.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Аз като гледам какви парцали има по дебитомера Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 направо не ми се мисли какво е положението с работното колело на турбината

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Аз като гледам какви парцали има по дебитомера Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 направо не ми се мисли какво е положението с работното колело на турбината
                              Доста по различно. Ако там се съберат подобни неща значи имаш голям проблем.
                              Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                              Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                              Коментар

                              Working...
                              X