Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Физическо премахване на DPF - къде, как и за колко?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    chaveto написа:
    Според мен горивото се впръсква точно в края на последния такт. Точно там се застъпват клапаните и доколкото знам това е с цел продухване на цилиндъра и по този начин впръсканото гориво се изпраща директно в изпускателния колектор. Нивото на маслото се увеличава защото няма горене. Същото нещо се наблюдава при всеки един двигател, дори и при бензиновите. Колегата Бо спомена биодизел, когато се кара на олио и олиото не е подгряно..... наблюдаваме увеличение на маслото в двигателя. Просто олиото не изгаря и попада в картера.
    Точно така е. Дори при бензинките когато имаме ефекта на "Пикаеща дюза" картера се пълни с гориво.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #47
      BO написа:
      Докато петрола не свърши, никой няма да мине към алтернативно гориво. Поради тази причина:1 Wal-Mart Stores, Inc. Retail2 Royal Dutch Shell Oil and gas3 Exxon Mobil Corporation Oil and gas4 China National Petroleum Corporation Oil and gas5 Sinopec Group Oil and gas6 BP Oil and gas7 Saudi Aramco Oil and gas8 Vitol Commodities9 State Grid Corporation of China Electric utility10 Total Oil and gasТа какви са Тойота? Някаква плюнка в морето. Тия компании отгоре ако се наложи ще направят собствени марки автомобили, с цел да накарат големите производители на автомобили да фалират. А към всеки барел петрол може да има промоция - по един автомобил.
      Това единствено доказва колко сме жалки като вид, и че всяко едно наше действие е продиктувано от това колко е печалбата.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #48
        Отклонихте се от темата момчета. Всеки дава предположения ,на това сме царе.Аз търся истината за това явление повишаване на нивото на маслото.Ако някой е срещнал някъде нещо по въпроса(разбира се научно доказано защо и как) нека предостави линк да се ограмотя малко :D Поздрави!

        Коментар


          #49
          Аз мисля, че просто няма кой знае какво за обяснение. Ясно, е че горивото влиза от там защото остава течно. Всички знаем че при работата на дизелов двг едно от условията за запалване на нафтата е налягането в цилиндъра. В случая когато се впръсква гориво при отворен изпускателен клапан, нафтата в цилиндъра няма как да гори. Една част се изхвърля през клапана но друга отива при маслото.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #50
            а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)

            Коментар


              #51
              ivel написа:
              а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)
              Ти па откри Америка.Чавето най-точно го каза.Инжекцията става по време на обдухването на цилиндъра/когато и двата клапана са отворени/,а това е финалната част на такт изхвърляне и началото на такт засмукване и затова няма самозапалване, а цилиндъра става спринцовка без игла.Нататък вече как става химиците да си кажат думата.Доколкото знам се ползва и някакво допълнитено вещество в отделен резервоар.Смятам,че Специалиста е прав за попадането на гориво в картера на старите двигатели.При нови двигатели няма как да попадне гориво през 3 или 4 сегмента.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #52
                да ,ама не си прав,както виждаш попада и то на коли които са произведени 2008г и тогава са били в гаранция и на под 100к.справка в оторизираните сервизи на пежо и форд,поне за тях знам

                Коментар


                  #53
                  Danchojn написа:
                  Както споменаха колегите по-горе изгарянето на саждите и другите натрупани в него частици става по два метода.1. Пасивен - при продължително извънградско шофиране, температурата във филтъра се повишава до над 400гр и саждите просто изгарят.2. Активен - използва се когато датчика за налягането в изпускателата система покаже превишаване на допустимите стойности. Няма кой знае какво сложно в тази система. ЕКУ затваря EGR. Промена геометрията на турбината ако вообще може. После след дозата гориво необходима за работния процес, впръсква още една порция, която НЕ ГОРИ В ЦИЛИНДЪРА. Иначе ще хвърляме изпускателни клапани доста често. Това гориво изгаря В КАТАЛИЗАТОРА, където е вече достатъчно топло. Това неминуемо води до повишаване на температурата в катализатора. Загретите още повече вече газове в изпускателната система, попадайки в DPF филтъра вдигат температурата до към 700гр. Така саждите там изгарят. 3. Този процес е причина за повишаване на нивото на маслото - аз лично си го обяснявам с прекалено голямото количество гориво, което се впръква за да остане гориво за изхвърляне в изпускателната система. Но е и факт, че има автомобили с DPF филтри, при които маслото не мърда.
                  Ето това е най-правилния отговор,при регенерация освен че се вдигат оборотите на мотора чрез промяна на аванса,се променя и геометрията на турбината,с което се получава по-висока скорост и температура на газовете.
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #54
                    FGRC написа:
                    ivel написа:
                    а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)
                    Ти па откри Америка.Чавето най-точно го каза.Инжекцията става по време на обдухването на цилиндъра/когато и двата клапана са отворени/,а това е финалната част на такт изхвърляне и началото на такт засмукване и затова няма самозапалване, а цилиндъра става спринцовка без игла.Нататък вече как става химиците да си кажат думата.Доколкото знам се ползва и някакво допълнитено вещество в отделен резервоар.Смятам,че Специалиста е прав за попадането на гориво в картера на старите двигатели.При нови двигатели няма как да попадне гориво през 3 или 4 сегмента.
                    Допълнителна течност ползваха французите,по-точно Пежо и Ситроен,на при тах фитъра се нарича FAP. Някои камиони също ползват течност,която се зарежда от бензиностанциите даже,на там работата е съвсем друга.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #55
                      FGRC написа:
                      ivel написа:
                      а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)
                      Ти па откри Америка.Чавето най-точно го каза.Инжекцията става по време на обдухването на цилиндъра/когато и двата клапана са отворени/,а това е финалната част на такт изхвърляне и началото на такт засмукване и затова няма самозапалване, а цилиндъра става спринцовка без игла.Нататък вече как става химиците да си кажат думата.Доколкото знам се ползва и някакво допълнитено вещество в отделен резервоар.Смятам,че Специалиста е прав за попадането на гориво в картера на старите двигатели.При нови двигатели няма как да попадне гориво през 3 или 4 сегмента.
                      Няма как, ама има.На последните жтд двигатели (1.6 и 2.0) по спомен числото, при което светка необходимост от смяна на маслото, заради наличие на гориво в него е 7%. Но ако има малко повече био-дизел от това по сметки (10%), то схемата за изчисление се бърка тотално. За това и на чисто нови дизелови двигатели често може да се види ниво на маслото с по 2-3 литра отгоре, особено ако не се кара извънградско, за да има възможност горивото да се изпари от загряването на маслото.п.п. Тони, по принцип турбото по време на регенерация на филтъра се откарва в режим на разтоварване, заради газовете, които се разширяват от изпарението на горивото преди изхвърлянето му към изпускателните тръби. За това сигурно наблюдаваш повишаване на налягането във всмукателния колектор, но в крайна сметка това се постига чрез разтоварване на турбото.Много хора си мислят, че ако гледат повишаване на налягането в колектора, това се постига заради турбото. А по принцип е точно обратното. Целта е турбината да не отнема от енергията на въздушния поток и да го охлажда. Защото ако турбото остане в "затворено" положение, това ще доведе до намаляване на температурата на изходящите газове, а по принцип целта е точно обратната. Това е главната причина геометрията да се премества и да отваря по време на регенерацията.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #56
                        Да Ви кача ли лекцията за филтрите за твърди частици? Около 70 стр. е. Понеже скоро взех изпит по Транспортна екология, затова питам
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #57
                          BO написа:
                          FGRC написа:
                          ivel написа:
                          а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)
                          Ти па откри Америка.Чавето най-точно го каза.Инжекцията става по време на обдухването на цилиндъра/когато и двата клапана са отворени/,а това е финалната част на такт изхвърляне и началото на такт засмукване и затова няма самозапалване, а цилиндъра става спринцовка без игла.Нататък вече как става химиците да си кажат думата.Доколкото знам се ползва и някакво допълнитено вещество в отделен резервоар.Смятам,че Специалиста е прав за попадането на гориво в картера на старите двигатели.При нови двигатели няма как да попадне гориво през 3 или 4 сегмента.
                          Няма как, ама има.На последните жтд двигатели (1.6 и 2.0) по спомен числото, при което светка необходимост от смяна на маслото, заради наличие на гориво в него е 7%. Но ако има малко повече био-дизел от това по сметки (10%), то схемата за изчисление се бърка тотално. За това и на чисто нови дизелови двигатели често може да се види ниво на маслото с по 2-3 литра отгоре, особено ако не се кара извънградско, за да има възможност горивото да се изпари от загряването на маслото.п.п. Тони, по принцип турбото по време на регенерация на филтъра се откарва в режим на разтоварване, заради газовете, които се разширяват от изпарението на горивото преди изхвърлянето му към изпускателните тръби. За това сигурно наблюдаваш повишаване на налягането във всмукателния колектор, но в крайна сметка това се постига чрез разтоварване на турбото.Много хора си мислят, че ако гледат повишаване на налягането в колектора, това се постига заради турбото. А по принцип е точно обратното. Целта е турбината да не отнема от енергията на въздушния поток и да го охлажда. Защото ако турбото остане в "затворено" положение, това ще доведе до намаляване на температурата на изходящите газове, а по принцип целта е точно обратната. Това е главната причина геометрията да се премества и да отваря по време на регенерацията.
                          Аз не съм казал че турбото надува,писал съм че се променя геометрията.
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #58
                            Е добре де тия 2л гориво за колко горе долу се събират в картера и само честите регенераций и покана от компа за смяна на маслото ли са признаците за наличие на горивото в картера.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #59
                              Аз си задавам и още един въпрос, предполагам колегите работещи в сервиз ще ми отговорят - при това положение с разреждане на маслото с дизел, един 2.0 или 1.9 от последните години приблизително колко километра може да мине преди да е за ремонт, ако изобщо ще става за ремонтиране? Това е въпрос за нас каращите 2-ра употреба автомобили и вече си изяснявам защо приятел живеещ в САЩ ми казва, че там кола над 100 000 мили се счита за "брак" и само много закъсали купуват такива коли от дилърите.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #60
                                ilko-gd написа:
                                Аз си задавам и още един въпрос, предполагам колегите работещи в сервиз ще ми отговорят - при това положение с разреждане на маслото с дизел, един 2.0 или 1.9 от последните години приблизително колко километра може да мине преди да е за ремонт, ако изобщо ще става за ремонтиране? Това е въпрос за нас каращите 2-ра употреба автомобили и вече си изяснявам защо приятел живеещ в САЩ ми казва, че там кола над 100 000 мили се счита за "брак" и само много закъсали купуват такива коли от дилърите.
                                Ето че си си отговорил сам на въпроса,защо мислиш на нас ни продават скрапа на Европа.Аз лично мойта кола я карам откакто е на 60 000 км,издържах 3-4 регенерации ,и последва обезглавяването на тумора.Сега нямам проблеми с нафта в маслото.
                                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                                Ventura garage

                                Коментар

                                Working...
                                X