Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Физическо премахване на DPF - къде, как и за колко?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Физическо премахване на DPF - къде, как и за колко?

    Здравейте,На път съм да премахна DPF-a. За софтуерното изключване не питам, имам си вариант. Въпроса ми е за физическото премахване. Моля, преминалите по този път да споделят как са го направили и какви са им впечатленията от интервенцията.1-вият въпрос е - избушване или замяна с гърне/тръба? На мен по скоро ми се иска да ми демонтират ДПФ-а, така че да става за евентуално бъдещо монтиране и да си го пазя за страх. Преди време споделих, че според мен моя ДПФ е в прилично състояние, т.к. след регенерация степента на задръстеност пада на 20%, т.е. не смятам, че е за изхвърляне. Знам, че вероятността да се наложи повторно монтиране е почти нулева, но все пак ... 2-ри въпрос - ако ще се заменя, има ли някакво особено значение с какво ще се замени от гледна точка нулев риск от вдигане на софтуерни грешки и минимална промяна откъм звуци/пушеци? Знам, че около него има монтирани някакви датчици, които трябва да си останат там. Само не знам дали заместителя трябва да е съобразен с датчиците или те са извън елемента, който се отстранява.Става въпрос за София - къде, за колко пари и по каква технология е замяната?
    Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
    ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

    #2
    Първо я виж отдолу как е, ако е на фланци - пей сърце:Ако искаш да диша като хората си остави само крайно гърне, махни даунпайпа, каталиста и ДПФ-а.После ще почне да пренадува турбалан, ще трябва да я оправиш и нея.И ако мислиш да си махаш сам ДПФ=а с волта, еку сейф и прочие шитни - по-добре се откажи, нищо няма да направиш.И за да е завършена работата - не пропускай и ЕГР-а.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      В М Комплект на околовръстното. Сложиха ми някаква "пура" на мястото на ДПФ-а, датчика го набутах под долната кора, а маркучите ги затапих с болтове. Софтуерно го махаха на друго място. Сумата не помня, ама не беше нещо смущаващо.
      207 тиква автомат
      новокромаджия 2.4 печка

      Коментар


        #4
        И Аз моя го махнах на околовръстното в ЕмКомплект.Нямаше никаква разлика в шума.Някъде около 70лв. ми взеха
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #5
          Според мен правилното е да не се премахва физически а просто да се избуши. Става елементарно. Просто се прави разрез в долната част на гърнето, изтърбушва се всичко от вътре, след което се затваря и прави заварка (поне при мен така го направихме). Следователно няма да има нужда датчиците и всички маркучи от дпф-а да бъдат местени и прочие. Аз го направих до Билата в Младост 1А, на ЕКО бензиностанцията има едно момче със сервиз за гърнета. Работи супер съвестно и ми взе 45-50лв.

          Коментар


            #6
            В М Комплект за труд, новата тръба и датчика ми взеха 130лв. После премахнах и ЕГР-а и колата стана неузнаваема.

            Коментар


              #7
              Ето и какво има в DPF
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                @emzo: Изключването на ДПФ и ЕГР ще е накуп. Няма да се използват споменатите софтуери, а WinOLS. Не разбрах, кога ще има проблеми с пренадуване на турбината - ако махна всичките гърнета без заднато или ако махна само ДПФ-а без останалите? Всъщност задължително ли ще има такива проблеми?!?От това което гледам на картинки, само отпред е на фланец, задната тръба май е на заварка.@dolarcho: Аз също бих предпочел избушването, ако не си бях наумил, че ДПФ-а ми не е в състояние за изхвърляне и би могъл да се използва отново някога, ако затегнат режима с прегледите, като в Англия например. Не съм изключил варианта с избушването, особено след като научавам от вас това в което не бях сигурен, а именно, че по ДПФ-а има навързани датчици и маркучи (не знаех за тях, за какво служат?). На избушването ме притенсява и заварката на парчето което се изрязва ... Колко ли ще издържи тази заварка преди да пробие? След това пак отиваме на заместител. Някъде изкупуват ли избушено съдържание или само цели катализатори/дпфи? @hondacbr: Както имаш предвид с това, че в цената влиза "... и датчика"? Може би са направили по-сложна тръба, с накрайник за датчика?Някой да има отзиви за тези юнаци: http://www.lazarov90.com/index.php?o...id=15&Itemid=4 ?Даже имат "промоция" при която замяната е безплатна, ако им оставиш дпф-а, че даже ти дават и ваучер за гориво
                Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                Коментар


                  #9
                  Да много добре е изработена и в средата от долния и край излиза датчика. Доволен съм от направата, но като цена не знам как е? Иначе после ЕМЗО барна компа и затапих и ЕГР-а.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги, за да не отварям друга тема, ще попитам в тази - може ли някой да обясни механизма, при който запушеният ДПФ повишава нивото на маслото в двигателя?

                    Коментар


                      #11
                      Прекъсването на регенерация води до повишаване нивото на маслото.Цитат - Трябва да отбележим, че прекъсването на регенерацията води до някои неприятни за водача проблеми. За автомобилите,при които се извършва регенерация с подаването на дизелово гориво в газо-изпускателната система, прекъсването на регенерацията води до изхвърляне на известно количество дизел в картера на абтомобила, в резултат на което се намаляват смазочните свойства на маслото. От там следва влошаване на здравината на масления слой, който влияе пряко върху износването и корозията, миещите свойства на маслото,скъсява се пробега преди смяна на маслото, както и се затруднява стартирането на двигателя при по-ниски(зимни) температури.За избягване на множество сериозни проблеми,в това число и блокиране на двигателя, трябва да се следи стриктно за чести регенерации и за това има ли повишаване на нивото на масло в картера. Ако нивото на маслото се е завишило съществено най- добре направете незабавна смяна на същото и потърсете вариант за почистване на филтъра в сервиз.Ако не намерите вариант за почистване на филтъра то със сигурност ще сменяте моторното масло на двигателя много често (на 1000- 2000км)За това ако забалежите чести регенерации (например от 100 до 300км) означава , че филтърът ви е запушен и е необходимо неговото почистване или подмяна.http://sgbulgaria.blogspot.com/
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        По повод влошаването на качеството на маслото... именно заради това компа следи броя на регенерацийте-пълни и непълни и може да те привика за смяна на маслото по-рано от предвидения интервал, т.е. за това е помислено. А по повод демонтажа на работещ нормално ДПФ мисля, че не сте прави. Аз лично бих си платил 2-та лева повече на 100 км. с идеята, че някой ден ще живея, може би не аз, а децата ми на по-чиста планета. Все някога ще трябва да се помисли и за екологията, колкото и да я мразят всички. Надявам се като умре моя филтър да съм достатъчно кадърен финансово и да го подновя с нов. Дизеловите сажди са канцерогенни честито!
                        Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                        Коментар


                          #13
                          За да ви вземат парите за нов филтър ще ви свалят и звездите и незнам още какво от небето!Я вземете ги попитайте кой и по какъв начин ви вкарва нафта във маслото???Сега на мода са масла които са специални те са за ДВГ със ДПФ и за това са със няколко лева по-скъпи на литър и всичко това го плаща обикновенния потребител без да се съмнява че това е един вид картелно споразумение.Утре ще предложат и специална нафта за ДПФ.Като техничести грамотен човек осъзнавам необходимоста както от катализатор така и от ДПФ , да не говорим за ефекта в глобален план,но пак се връщам в милата ни татковина,даначната политика над МПС се базика със всеки собственик,няма и инфра структора и накрая се очаква да цакаш всяка година едни големи пари за това че държавата те калти както си иска.Извинявам се влязох във лирично отклонение. Нафта в маслото дрън дрън!Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            За да ви вземат парите за нов филтър ще ви свалят и звездите и незнам още какво от небето!Я вземете ги попитайте кой и по какъв начин ви вкарва нафта във маслото???Сега на мода са масла които са специални те са за ДВГ със ДПФ и за това са със няколко лева по-скъпи на литър и всичко това го плаща обикновенния потребител без да се съмнява че това е един вид картелно споразумение.Утре ще предложат и специална нафта за ДПФ.Като техничести грамотен човек осъзнавам необходимоста както от катализатор така и от ДПФ , да не говорим за ефекта в глобален план,но пак се връщам в милата ни татковина,даначната политика над МПС се базика със всеки собственик,няма и инфра структора и накрая се очаква да цакаш всяка година едни големи пари за това че държавата те калти както си иска.Извинявам се влязох във лирично отклонение. Нафта в маслото дрън дрън!Поздрави!
                            ЕКУ-то вкарва нафта в маслото. :D
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Добре, а как стана така, че са налети в ДВГ 5,5 литра, а източени след година каране около 7 литра? Yellow_Flash_Colorz_PDT_30

                              Коментар

                              Working...
                              X