Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Физическо премахване на DPF - къде, как и за колко?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Добре де, на мен цялото това нещо с пълненето на картера с нафта ми се струва супер малоумно и дебилно измислено. Даже измислено е силна дума.Как ли пък не се намерил някой да заведе едно дело срещу тея дебили. Екология добре, съгласен съм, ама това е много дебилно.

    Коментар


      #62
      ivel написа:
      а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)
      Някой чете ли какво пишете ?!?Я ми обясни как нафтата ще стигне от изпускателния колектор до картера ?
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #63
        Е тя тая система сега се развива Ние сме опитни зайчета, който се излъже да си купи печка де. По натам може да турят една дюза на изпускателната система и да не пълнят вече картера с гориво
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #64
          Danchojn написа:
          Е тя тая система сега се развива Ние сме опитни зайчета, който се излъже да си купи печка де. По натам може да турят една дюза на изпускателната система и да не пълнят вече картера с гориво
          Май четох някъде, че японците точно така са го направили с още една дюза.

          Коментар


            #65
            А ако някой си беше направил труда да отвори линка, който дадох или беше решил да се ограмоти, щеше да види, че тази система съществува откакто има ДПФ-и. :D
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              #66
              pplk написа:
              А ако някой си беше направил труда да отвори линка, който дадох или беше решил да се ограмоти, щеше да види, че тази система съществува откакто има ДПФ-и. :D
              Абсолютно,само че италаинците БМВ,Мерцедес,Опел са на схемата с високата температура в гърнетата.Японците,Пежо,Цитроен ползват допълнителна дюза в гърнетата.
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #67
                Регенерация на FAP(TM)-филтъра. Как работи? ЕОЛИС.1) Церий, който е затворен в микрогранулите съдържащи се в пилотните и основните порции гориво впръсквани от системата Common Rail в цилиндрите на дизеловия двигател не влияе на протичането на процеса на горене, но повишава температурата на изгорелите газове. Такова повишение на температурата не може да доведе до прегряване на двигателя, но подготвя FAP(TM)-филтъра за регенерация, като нагрява структурата на филтъра до необходимата температура2) По време на такта на изпускане на изгорелите газове когато изпускателните клапани са още отворени се прави послевпръскване в потока газове, които вече са частично охладени и не могат да доведат възпламеняване на Церия а само изпаряват желатиновата обвивка на микрогранулите.3) В предварително загрят вид с изпарена обвивка, частиците Церий попадат във вече нагрятата до необходимата температура (400 - 600°С) структура на FAP(TM)-филтъра.4) Нагретия Церий попадайки на повърхността на FAP(TM)-филтъра, (която е гореща) в присъствието на кислорода от изгорелите газове и въглерода от саждите моментално се възпламенява изгаряйки ги без остатък.5) Частиците сажди уловени от порестата структура на филтъра нагрети до температура 400 - 600°С са готови да встъпят в реакция с кислорода: С + О2 = СО2. Необходимо е само "нещо" да започне реакцията.Както е известно за да се взриви динамита е необходим детонатор, а за запалване на огън е необходим кибрит. Ролята на детонатора в регенерирането на FAP(TM)-филтъра изпълнява Церия. Попадайки в структурата на филтъра той се запалва и изгаря частиците сажди повишавайки локално температурата да 1000°С. Това от една страна не може да доведе до прогаряне на филтъра а от друга страна максимално бързо и пълно окислява не само частиците сажди явяващи се разновидност на състоянието на въглерода, но и по-сложните съставляващи, в това число и окиси на органични съединения.Toва е от форума на ситроен.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #68
                  Аз също приключих с регенерации, гориво в маслото и други еко-простотии.Цялата процедура ми струва 150 лв, като всичко извършихме с приятели. Парите са за гориво и кабели.Искаха ми 600 лв в Пловдив, около 500 в Козлодуй, ама... не им се дадох.На мястото на пре-катализатора и DPF-а сложихме резонаторно гърне от неръждавейка. Набучихме всички датчици отново - направихме щуцери за диференциалния манометър и термодатчика. Промяна в гласа на колата няма. Затапихме EGR. Премахнахме софтуерно всички тия изгъзици и си поиграхме малко с турбината и мощността. Сега не мога да си позная колата. Минус - отзад си почна да кади като настъпя педала. Гледам бронята ми почерняла в областта на ауспуха Голяма разлика в разхода не виждам, макар че има една идея намаляване като че ли. Ама то и аз сега се кефя на вървежа и я поизрязвам малко повечко...

                  Коментар


                    #69
                    Не ми стана ясно защо сте си играли да вкарвате датчиците в гърнетата а после уж сте ги изключили софтуерно ... или не е баш така ?

                    Коментар

                    Working...
                    X