chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Физическо премахване на DPF - къде, как и за колко?
Collapse
X
-
BO написа:Докато петрола не свърши, никой няма да мине към алтернативно гориво. Поради тази причина:1 Wal-Mart Stores, Inc. Retail2 Royal Dutch Shell Oil and gas3 Exxon Mobil Corporation Oil and gas4 China National Petroleum Corporation Oil and gas5 Sinopec Group Oil and gas6 BP Oil and gas7 Saudi Aramco Oil and gas8 Vitol Commodities9 State Grid Corporation of China Electric utility10 Total Oil and gasТа какви са Тойота? Някаква плюнка в морето. Тия компании отгоре ако се наложи ще направят собствени марки автомобили, с цел да накарат големите производители на автомобили да фалират. А към всеки барел петрол може да има промоция - по един автомобил.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз мисля, че просто няма кой знае какво за обяснение. Ясно, е че горивото влиза от там защото остава течно. Всички знаем че при работата на дизелов двг едно от условията за запалване на нафтата е налягането в цилиндъра. В случая когато се впръсква гориво при отворен изпускателен клапан, нафтата в цилиндъра няма как да гори. Една част се изхвърля през клапана но друга отива при маслото.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)
Коментар
-
ivel написа:а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Danchojn написа:Както споменаха колегите по-горе изгарянето на саждите и другите натрупани в него частици става по два метода.1. Пасивен - при продължително извънградско шофиране, температурата във филтъра се повишава до над 400гр и саждите просто изгарят.2. Активен - използва се когато датчика за налягането в изпускателата система покаже превишаване на допустимите стойности. Няма кой знае какво сложно в тази система. ЕКУ затваря EGR. Промена геометрията на турбината ако вообще може. После след дозата гориво необходима за работния процес, впръсква още една порция, която НЕ ГОРИ В ЦИЛИНДЪРА. Иначе ще хвърляме изпускателни клапани доста често. Това гориво изгаря В КАТАЛИЗАТОРА, където е вече достатъчно топло. Това неминуемо води до повишаване на температурата в катализатора. Загретите още повече вече газове в изпускателната система, попадайки в DPF филтъра вдигат температурата до към 700гр. Така саждите там изгарят. 3. Този процес е причина за повишаване на нивото на маслото - аз лично си го обяснявам с прекалено голямото количество гориво, което се впръква за да остане гориво за изхвърляне в изпускателната система. Но е и факт, че има автомобили с DPF филтри, при които маслото не мърда.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
FGRC написа:ivel написа:а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
FGRC написа:ivel написа:а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да Ви кача ли лекцията за филтрите за твърди частици? Около 70 стр. е. Понеже скоро взех изпит по Транспортна екология, затова питам"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
BO написа:FGRC написа:ivel написа:а още по-голямата истина я каза чавето,просто в такта изхвърляне се впръсква малка порция гориво с цел поддържане на температура във филтъра,да обаче когато сместа не може да се самозапали в колекторните тръби,тя остава течна и си отива във картера,като това явление се наблюдава при студен мотор .ето защо много компании го отстраняват проблема с нов софтуер,който е съобразен с температурата ,като се променя ъгъла на впръскване и порцията гориво(това при такта изхвърляне,като тази порция няма нищо общо с работния цикъл на мотора)Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Аз си задавам и още един въпрос, предполагам колегите работещи в сервиз ще ми отговорят - при това положение с разреждане на маслото с дизел, един 2.0 или 1.9 от последните години приблизително колко километра може да мине преди да е за ремонт, ако изобщо ще става за ремонтиране? Това е въпрос за нас каращите 2-ра употреба автомобили и вече си изяснявам защо приятел живеещ в САЩ ми казва, че там кола над 100 000 мили се счита за "брак" и само много закъсали купуват такива коли от дилърите.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Аз си задавам и още един въпрос, предполагам колегите работещи в сервиз ще ми отговорят - при това положение с разреждане на маслото с дизел, един 2.0 или 1.9 от последните години приблизително колко километра може да мине преди да е за ремонт, ако изобщо ще става за ремонтиране? Това е въпрос за нас каращите 2-ра употреба автомобили и вече си изяснявам защо приятел живеещ в САЩ ми казва, че там кола над 100 000 мили се счита за "брак" и само много закъсали купуват такива коли от дилърите.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар