При мен също се събира въздух на въпросната круша и не мога да разбера от къде е. И аз смених всички маркучи.... помпам на крушата и всичко е 6. Паля и карам малко, спирам за проверка и като напомпан на крушата и отново има въздух в нея. От никъде не тече и докато работи двигателя от никъде не се вижда да върви въздух..
Предполагам, че говориш за реното от подписа. А смени ли О-пръстените на бързите връзки? Но конкретно при теб едва ли оказва влияние на работата и при паленето на мотора. Имаме няколко фирмени рена и при тях е така. Даже по време на работа на мотора се виждат балончетата с въздух но няма проблем с паленето и работата. Невероятно но, факт.
Не искам да вкарам никого във филм, но аз патих с Мареята, наложи ми се да стигна до резервоара и вадих сондата няколо пъти. Преди това изолирах и надувах с компресорче горивния филтър и тръбите до резервоара, не открих пропуск. Оказа се че ми гълта въздух от горната връзка на гофрираната тръбичка в сондата. За да го видя с очи отрязох бързите връзки, защото първото ми съмнение беше в тях, сложих и там прозрачни шлаухи и като запалих се видя тънка непрекъсната верижка от балончета въздух. Този въздух се акумулира в горивния филтър и понеже той е на най-високо място в определени моменти се прехвърля на големи порции балони в помпата и започва вдигане на обороти и ако не обезвъздушиш филтъра по дълго време, или караш с резервоар под средата, може и да спреш. Аз карах винаги с пълен резервоар и не слизах под средата, защото проблемите се задълбочаваха. Сега на мястото на гофрираната тръбичка съм сложил уж истински силиконов шлаух, а на мястото на бързите връзки - хубав маслоустойчив маркуч със скоби и чукам на дърво, вече мога да карам и на резерва. Това вече съм го писал някъде из темите на форума.Моят съвет към колегите с подобни проблеми е:1) Огледайте хубаво връзките около филтъра и "О"-пръстена на нагревателя на филтъра.2) Огледайте бързите връзки на сондата и се убедете че не е от тях.3) Чак накрая може да изкарате сондата и ако сменяте нещо по нея, ползвайте само истински материали, защото нафтата не прощава на нищо.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
При мен също се събира въздух на въпросната круша и не мога да разбера от къде е. И аз смених всички маркучи.... помпам на крушата и всичко е 6. Паля и карам малко, спирам за проверка и като напомпан на крушата и отново има въздух в нея. От никъде не тече и докато работи двигателя от никъде не се вижда да върви въздух..
Предполагам, че говориш за реното от подписа. А смени ли О-пръстените на бързите връзки? Но конкретно при теб едва ли оказва влияние на работата и при паленето на мотора. Имаме няколко фирмени рена и при тях е така. Даже по време на работа на мотора се виждат балончетата с въздух но няма проблем с паленето и работата. Невероятно но, факт.
О-пръстени не съм сменял. Оказва влияние на паленето след дълъг престой. Двигателя запалва веднага, но оборотите са много ниски и му трябва няколко секунди докато изкара въздуха и стабилизира оборотите, това не е толкова проблем колкото това, че докато не стабилизира оборотите не спира да върти стартера. Двигателя работи заедно със стартера, но на по ниски обороти и колкото и да е железен стартера ще се предаде рано или късно.
По въпроса за въздуха в маркуча на пунтото според мен на база описаното имаш проблем с пробката на горивния филтър. Колегата евгени ти е казал вече. Това не е клапана за обратната нафта, а долу за източване на боклуци и евентуално вода.
Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Подкрепям с двете ръце. И аз брах ядове докато го хвана. При мен пускаше въздух от болтчето, отгоре на нагревателя на филтъра и връщаше нафтата на обратно и вкарваше въздух. Сега карам с филтър от голф и няма грижи.
Точно там е проблема, че и да натягаш много пак може да смуч от там. За мен там им е слабото място. Преди това ако вече няколко дена е така опипай да видиш дали е омазнено от нафтата.
Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Там от където дърпа въздух не тече нафта,така,че не разчитай да е омазнено или мокро.Системата работи с под налягане и ако са миниатюрни пробойните няма да има течове.Търси проблема м/у филтъра и резервоара.
Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Кога си сменял за последно горивния филтър..по години и километри. и ако не е от него виж си връзката между металната тръба, която идва от резервоара и прозразния нов маркуч, защото по спомен тя е с по-малък диаметър от този на филтъра и там аз имах проблеми докато успея да стегна добре скобата.Следващият момент е да провериш под задната седалка бързите връзки към резервоара.
Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
под задната седалка отрязах бързата връзка и сложих маркуч със скоби,а филтъра съм го сменил преди 5000 км.,но сега като сложих прозрачните маркучи видях въздуха,сигурно и от преди си го е имало,но как да го видя
Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Там от където дърпа въздух не тече нафта,така,че не разчитай да е омазнено или мокро.Системата работи с под налягане и ако са миниатюрни пробойните няма да има течове.Търси проблема м/у филтъра и резервоара.
Между филтъра и резервоара са едни много истински полиамидни шлаухи, без връзки - поне при мареата е така. Връзите са преди филтъра и бързите връзки на сондата.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
под задната седалка отрязах бързата връзка и сложих маркуч със скоби,а филтъра съм го сменил преди 5000 км.,но сега като сложих прозрачните маркучи видях въздуха,сигурно и от преди си го е имало,но как да го видя
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар